9FenomenaalScore uit 43 reviews

Voskuilenweg 19, 5428 NV

Wat zeggen bezoekers over

De Peelrand Hoeve

9FenomenaalScore uit 43 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

Ruimte
  • 9.2
    Hygiëne

43 reviews

Samen zijn is hier echt fijn!
Door Loes Hogeweg op 12-09-2022
Gereisd met vrienden

Voor de derde keer op de Peelrandhoeve. Familieweekend wij met 6 kinderen en 10 kleinkinderen (6 tot 19 jaar). 18 personen met elkaar verdeeld over 5 slaapkamers. Prima te doen. Helaas missen we in de douche beneden een wastafel, zodat het dringen is bij de twee wastafels in de andere badkamers. Dit is dan ook het enige minpuntje. Verder is het top (en sommige tieners vinden tanden borstelen en wassen, douchen toch al geen "must") Zondagavond wordt met elkaar opgeruimd, schoongemaakt en voldaan zien we elkaar aan en vragen we "Gaan we volgend jaar weer?¨ Samen zijn, verbonden door de spellen die we spelen, poole-competitie (met wisselbeker), sjoelen, muziekbingo, karaoke. Volop feest, want zo vieren we alle verjaardagen in één keer. Naast de kerst is dit het moment dat we samen zijn. Van vrijdagmiddag/avond tot zondagavond. Moe, maar met een fijn gevoel gaan we naar onze eigen bedden en volgend jaar gaan we weer naar deze fijne locatie.

Ruim verblijf met veel mogelijkheden
Door Henk op 11-10-2021
Gereisd met vrienden

Een huis waar voor de kinderen heel veel te doen is. Sommige zaken zijn al wat ouder zoals poule tafel, queue, zitbank, maar daar was het plezier niet minder om. Vervelend was het wel dat dit door de eigenaresse ontkend werd en zelfs gesuggereerd werd dat de bestaande schade aan de oude politiebus door ons veroorzaakt zou zijn. Dat we tenslotte 14 dagen hebben moeten wachten op het terugbetalen van de borg heb ik ook nog niet eerder meegemaakt.

Volgend jaar weer
Door Kim de Poot op 20-09-2020
Gereisd met vrienden

Met onze vriendenclub (vijf huishoudens) heeft de eigenaresse ons enorm geholpen om samen de COVID maatregelen te kunnen hanteren. De ruimte en omgeving zijn aangenaam en maakte het voor ons mogelijk toch bij elkaar te zijn en de 1,5 meter te kunnen hanteren. Zeker voor herhaling vatbaar.

Vakantiegevoel!
Door Loes Hogeweg op 14-09-2020
Gereisd met oudere kinderen

Een ideale plaats om met de familie een weekend weg te gaan. Ruimte genoeg om samen iets te doen en ruimte genoeg om je terug te trekken. Sanitair is minimaal, maar ach, een weekend niet douchen is ook niet erg. Wij vinden het geweldig en komen volgend jaar terug

Door Fam. Verboeket op 30-12-2019
Gereisd met vrienden

Heerlijk vakantiehuis, ook in de winter. Er is in het huis meer dan genoeg te doen zoals een pooltafel, tafeltennistafel, tafelvoetbalspel, dartbord, bioscoopruimte, zodat iedereen zich makkelijk kan vermaken, ook al is het weer niet meezit. We werden erg vriendelijk ontvangen.

Genoten
Door Loes op 13-10-2019
Gereisd met vrienden

Met een groep van 20 personen ontzettend genoten bij de Peelrandhoeve. Het was goed voor elkaar, zeker in combinatie met de bbq van Vogels!

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.