Camping 't Witven Recreatiecentrum

Camping 't Witven Recreatiecentrum
7,9

49 reviews over Camping 't Witven Recreatiecentrum in het Nederlands

voor ons heeft niet de camping maar het onpersoonl

Rob Grandia
18-4-2018

De camping op zich is fijn, wij hebben er 12 jaar gestaan met een seizoen plaats

wat ons wel is tegen gevallen is toen wij dit jaar door ziekte van mij echtgenote noodgedwongen moesten stoppen met onze caravan, van het reeds betaalde stageld 1420 euro maar 365 euro werd terug betaald, we hebben de camping beheerder een brief gestuurd om ze nog te bedanken voor de 12 jaar, we hadden in deze jaren ook altijd goed contact maar ze hebben er uiteindelijk voor gekozen om het via de receptie zakelijk af te handelen.

Na 12 jaar kamperen hebben wij dit wel erg jammer gevonden

Manon Willems, Eigenaar, 8-5-2018

Beste familie Grandia,

U bent inderdaad jaren gast bij ons geweest en we hopen dat alles altijd naar wens was. Als u nog vragen of opmerkingen heeft over uw annulering bent u van harte welkom om dit met ons te bespreken. We wensen u een heel fijne kampeerzomer toe in uw nieuwe chalet bij onze collega.

Vies,nooit meer.

Frans van Zuiden
1-3-2018

Als men daar een chalet huurt goed controleren of het echt schoon is. Geen rumoerige buren, overlast. Wij werden voortdurend lastig gevallen door naaste buren, barbecuen onder het raam. Ballen tegen ramen gooien door kinderen, waar niets van gezegd werd. Veel ongedierte als vliegen, ander kruipende insekten. Wij kwamen voor ons rust na slechte ervaring thuis, schelden enzovoorts.

orima Pinkaterweekend

Laura
15-6-2017

We waren met onze familue opnieuw op het Witven met Pinksteren. Elk jaar een succes, maar vooral met dit weer. Volgend jaar boeken we weer.

Erg duur

Evelien Vijfvinkel
28-5-2017

We zaten op het terras bestelden thee en spa blauw.... krijgen een piep klein glaasje water, denk 125 cc . Het flesje zit er niet bij, dus wie zegt me dat het spa blauw is ook nog. Op de bin staat flesje spa blauw 2,10 ....dus ik zeg, breng me dan ook maar een flesje .... want dit is geen flesje.zegt ze oh dan heb ik verkeerd aangeslagen , we hebben alleen glazen....

Krijg ik 20 cent terug..... voor125 cc water.... ook de thee, er zit nog geen koekje bij.... cheap, weinig gastvrij

Heerlijk familie weekend

Henny Sanders
27-5-2017

We gaan al jaren met de familie met hemelvaart naar het Witven. Heerlijke camping. Het weer is dit jaar top. We genieten!

Service onder de maat

Mw Denissen
21-5-2017

Ik had een Rundal chalet gehuurd voor een weekend met de kleinkinderen. Het meer en het strandje waren geweldig. De inventaris van het chalet was goed. Maar er was duidelijk niet goed schoongemaakt. Het koffiezetapparaat was beschimmeld, de afvoer van de douche was verstopt en in de vergiet zaten opgedroogde spaghettisliertjes. En ik moet verplicht 57,50 euro schoonmaakkosten betalen! "Nee mevrouw, dat kunnen wij niet veranderen". Een dergelijke 'service' is echt onder de maat en is voor mij reden om hier niet meer terug te komen.

groen

olga.van.glabbeek
6-2-2017

Heerlijk tussen de eekhoorns,konijntjes vogels,op een zeer kindvriendelijke tussen de bomen,camping,op een zeer korte afstand van de stad,waar je niets van merkt,maar handig is.schone wc,en douches,superkinderanimatie team,en behulpzame,medewerkers,zwemwater,viswater,binnen bereik,op naar het ultime vakantiegevoel begint al onder het viaduct door,om de hoek

Oude reviews (archief)

Heerlijk genieten

Anke
16-9-2016

Fijne nazomerweek gehad met onze kids. Heerlijk weer, vriendelijk personeel en prima sanitair. Voor herhaling vatbaar.

Heerlijk weekend gehad

Karin
31-8-2016

Onze kinderen hebben het heerlijk gehad aan het strand. Water en zand, meer hadden ze niet nodig. Lekker geluierd in de zon. We gaan dit vaker doen.

Fijne relaxte camping

Hans
22-8-2016

We hebben ern fijne vakantie gehad. Voor herhaling vatbaar. Fijn animatieteam voor de kinderen. Goed sanitair. Super lekkere hamburger gegeten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Witven Recreatiecentrum in Veldhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Witven Recreatiecentrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Witven Recreatiecentrum scoort een 7.86 uit 10 op basis van 49 reviews.