Camping Recreatie Boerderij De Veldhoeve

Meer camping info
Tonen op kaart

28 reviews over Camping Recreatie Boerderij De Veldhoeve

• 10Peter Leenstra15-07-2014

De beste boerderij-camping in de Kempen

Wij kwamen terug van vakantie en hadden een feestje bij vrienden in Veldhoven. De ontvangst: "Zeg maar Gerard" was hartelijk. Eenmaal op het terrein waren we verbaasd over de grootte van het terrein. Ongeveer 4 voetbalvelden met slechts 25 plaatsen. Je overbuurman moet je haast met een verrekijker proberen te zien. De plekken zijn voorzien van een terras, tegels voor de wielen van de caravan en de grootste verrassing....een eigen badkamer met wastafel, wc en douche! We kamperen al meer dan 50 jaar, maar dit hadden we nog niet meegemaakt. De omgeving is prachtig! De boerderij ligt aan een knooppuntenroute, dus je kunt zo op de fiets stappen. In de Kempen vind je veel pittoreske dorpen met leuke cafés en restaurants. We komen zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2014

• 10Rein en Hannie van de Pol04-05-2014

Heel mooie en goed onderhouden camping

Mooie omgeving, lekker rustig grote plaatsen met beschutting en uitzicht

Gereisd met partner in april 2014

• 9Hans en Desiree27-04-2014

Super, eigen badkamers en parkachtig onderhoud

Wij bezoeken ca. 10-15 minicampings per jaar, maar een eigen badkamer voor elke staanplaats hadden wij niet eerder meegemaakt. Echt heel prettig.

Daarnaast is de camping werkelijk parkachtig aangelegd en onderhouden. De zoon Harm is duidelijk een toegewijde hovenier !

Gereisd met partner in maart 2014

• 10JAn van Uden/Loes Rurenga28-08-2013

Prachtig en verrassend

Wij werden verrast door een heel mooie, grote, ruim opgezette camping met zeer luxe privé sanitair voor elke campingplaats. Camping is gelegen in een mooie bosrijke omgeving en binnen een kwartier fietsen zit u bij alle winkelvoorzieningen die men nodig heeft.. Goed onderhouden camping met verhard terras voor elke caravan of camper en gastvrije eigenaars. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Wij kwamen hier " thuis" en komen graag in welk seizoen dan ook, (het hele jaar open) terug!!

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10A.van Gaans13-06-2013

Zeer goede camping

Zeer mooie, grote plekken met stenen terras en tegels om je caravanwielen op te zetten. Iedere staanplaats heeft privé sanitair in een verwarmde ruimte: Zeer luxe. Verder WiFi (gratis) op het hele terein. Mooie omgeving om te fietsen, Eidhoven is zo'n 10 km van de camping. Eigenaar Gerard is een zeer vriendelijke en behulpzame man. Dit is echt een camping om zeker terug te komen.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Peter10-06-2013

Luxe mini-camping

De camping bevindt zich net buiten Veldhoven en ligt prachtig in de weilanden en nabij bos Bij aankomst krijg je gelijk een goede indruk want je ziet dat alles keurig is onderhouden De plekken zijn zeer ruim, stuk voor stuk zonnig gelegen en afgebakend met een heg en voorzien van elektra, waterkraan en afvoer. Speciaal is dat de caravan met de wielen kan worden geplaatst op 2 exact waterpas aangelegde tegels. Het sanitair is uitmuntend en uniek te noemen want bij iedere plek hoort een eigen badkamer ruimte met douche, toilet en wasbak. Je betaald voor de sleutel borg en bij vertrek moet je de ruimte zelf weer schoon achterlaten. De eigenaar, Gerard, zorgt bij aankomst al voor een Brabants gastvrij onthaal en is altijd wel in voor een praatje en runt zijn camping met liefde en dat zie je overal aan. Wij stonden hier veel te kort en wij zijn er zeker van dat wij op deze “luxe mini-camping” zullen terugkeren. Wij kunnen een verblijf aan iedereen aanbevelen.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Susanna01-09-2012

Zo hoort het

Mooie camping met ruime plaatsen en helemaal geweldig, een eigen badkamer. De boer en zijn zoon zijn zeer behulpzaam. 's morgens een vers eitje van de scharrelkippen bij het ontbijt. De omgeving is super om te fietsen en Centrum Eindhoven is maar 11 km.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2012

1 tip over Camping Recreatie Boerderij De Veldhoeve

• Peter, 10-06-2013

Inmiddels staan er ook enkele mooie nieuwe lodges die je kan huren. Zo kan familie zonder caravan toch een weekendje mee kamperen.

1 vraag over Camping Recreatie Boerderij De Veldhoeve

• J. Vermaak-Smulders, 24-09-2017

Jaarplaatsen

Graag zou ik willen weten of u ook jaarplaatsen aanbiedt. Het gaat om 2 plaatsen die elk bewoond zullen gaan worden door 1 persoon. Het is niet de bedoeling om een heel jaar te recreëren, maar wel dat de caravan in de winter kan blijven staan. Graag hoor ik van u. Met vriendelijke groeten, Joke Vermaak

Camping Recreatie Boerderij De Veldhoeve info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50