Camping Recreatie Boerderij De Veldhoeve

18 reviews over Camping Recreatie Boerderij De Veldhoeve in het Nederlands

Fantastische camping

Peter & Thea Jansen
4-6-2018

Wij verschieten van onderstaande negatieve reactie. De beheerders Gerard en Harm zullen er alles aan doen om het de campinggasten naar hun zin te maken. Staan altijd open voor 'n praatje en heb je hulp nodig staan ze altijd klaar. En ja, iedere camping heeft zijn regels, het zegt iets over de campinggasten als zij zich hier niet aan houden. Wij komen al 13 jaar op deze fantastische camping ,niet vergeten met eigen sanitair wat we als heel fijn ervaren. Wij hopen dan ook dat we nog heel wat jaren mogen genieten van deze hele mooie nette geweldige camping met Gerard en Harm als beheerders. Alvast Bedankt daarvoor.

Zeer geslaagde korte vakantie

Bep en Paul Meijs
4-6-2018

Een PAREL in de Kempen "Camping de Veldhoeve" werkelijk een sterren camping.

Wij Bep en Paul Meijs, hebben genoten op deze rustige camping van 13 t/m/ 26 Mei j.l.

- Prachtige grote plaatsen met mooi onderhouden grasveld en een verhard terras vóór de caravan t.b.v. o.a voortent

-Elke kampeerplaats heeft eigen elektra aansluiting tevens met water en aan en afvoer.

Zeer verrast zijn wij door het privé sanitair, in een gebouw met vloerverwarming, welke tevens is voorzien van een spoelkeuken met was en droog installatie.

Wij hadden wel gelezen van privé sanitair (bij onze boeking) maar dit was boven onze verwachting.

Wij zijn hartelijk ontvangen door de eigenaar en familie en werden regelmatig begroet en gevraagd of alles okay was.

In de Kempen, met prachtige bossen en velden met zeer mooie fietspaden, hiervan hebben wij veelvuldig gebruik gemaakt.

Wij zijn er dan ook zeker van, dat wij hier vaker terug gaan komen.

Hier komen we zeker terug!

Fam. Van Kasteren
2-6-2018

Geweldige camping met privesanitair waar we hebben genoten van de rust en het zeer goed verzorgde terrein.

De vriendelijke en behulpzame eigenaren doen er alles aan om het de gast naar de zin te maken.

De vorige beoordelaar " meneer Jansen" kon er waarschijnlijk niet zo goed tegen dat er iets van loslopende honden werd gezegd.

Alle lof voor camping de Veldhoeve en hartelijke groet van familie van Kasteren!

Een goed verzorgende, rustige camping.

wies joosen
25-8-2017

We werden hartelijk ontvangen door de vriendelijke camping eigenaar. De camping is ruim van opzet . En wat een luxe, iedereen heeft een eigen badkamer,je beheerd zelf de sleutel. Ook een mooie fietsenstalling , en stopcontacten genoeg om de electrische fietsen op te laden.Zelf vind ik het een camping voor oudere die van rust houden..Vanuit de camping zijn er hele mooie fietstochten te maken..

Een midweek verbleven in de lodge. Klein, maar fijn. Knusse uitstraling, bedden opgemaakt bij aankomst. Serviesgoed aanwezig, maar incompleet en niet allemaal schoon. Badkamer klein, maar schoon, douchebak erg ruim. Bedden voorzien van goed matras en fijn kussen. Auto op de parkeerplaats en niet naast de lodge. Gratis wifi, werkt erg goed, router staat in de meterkast. Borg kan contant betaald worden bij aankomst. Op de camping zelf prachtige grasmat, ruime afgescheiden plaatsen met verharding. Veel bloemenperken, prachtig! Luxe toiletgebouw met voor elke plek privésanitair. Veel foldermateriaal daar ook te vinden. Afvalscheiding bij het sanitairgebouw. Speelkasteel, schommel, tafeltennistafel (staan op stoeptegels) en trampoline aanwezig. Varken en kippen. Varken mag gevoerd worden met etensresten. Vriendelijke eigenaar, goed bereikbaar. Mooie omgeving om te fietsen en wandelen. Dafmuseum in Eindhoven een aanrader.

Prachtige, rustige kleinschalige camping

Zaat
27-7-2017

De Veldhoeve is een kleine camping met mooie,grote plaatsen. Voor elke plaats is er privé sanitair, eigen ruimte met keurige douche en toilet. Met vloerverwarming! Stroom en water zijn duurzaam!

We waren met 2 kinderen van 5 en 7. Ze hebben zich prima vermaakt met de trampoline en speeltoestellen.

In de omgeving veel leuke ( gratis) uitjes. Zoo Veldhoven (vogels., apen ) is een aanrader.

Goede informatie aanwezig op de camping.

Deze camping is zeker z'n geld waard!

Een rustig gelegen camping met grote ruime plekken en tussen iedere plek een haag. De plekken zijn gedeeltelijk verhard wat erg fijn is. Het zag er allemaal zeer verzorgd uit en wij vonden het ideaal om een eigen sanitaire ruimte te hebben.

Vriendelijke en behulpzame eigenaar.

We hebben veel gefietst en gewandeld een erg mooie omgeving. Ook een dagje Eindhoven in geweest.

Wij komen er zeker nog een keer terug.

Oude reviews (archief)

Goed!

Irma
18-9-2016

Mooi terrein met grote plaatsen. Eigenaar en zijn zoon vriendelijk en behulpzaam. Jammer dat het niet druk was. Onze jarenlange ervaring is dat campings nagenoeg vol zijn in dezelfde periode. Wij vermoeden dat de prijs hierin een rol speelt. Prijzen hele jaar hetzelfde. Voor naseizoen best hoog, komt waarschijnlijk door privé-sanitair. Wij vonden het jammer dat bepaalde zaken te weinig aandacht kregen. De matten in en voor het toiletgebouw waren vast al in geen weken geklopt/gezogen, afvalbakken vaak overvol en de tafeltennistafel was helemaal groen uitgeslagen met pokken aan de zijkant. Onze handen 'jeukten' om hem eens flink onder handen te nemen.

Wij vinden het super goed

Fam. Vos Schoonebeek
29-7-2016

Wij vonden alles goed. Grote plaatsen. Een bijzonder mooi privésanitair.

Een zeer behulpzame campingbeheerder. Mooie ligging.

Kortom een aanrader voor iedereen.

Prima stek!

Rien
13-9-2015

Rust, verzorgde grote percelen, prima privé sanitair, hulpaardige eigenaar, fraaie omgeving. Wat kan men zich meer wensen?

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatie Boerderij De Veldhoeve in Veldhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatie Boerderij De Veldhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Recreatie Boerderij De Veldhoeve scoort een 9.28 uit 10 op basis van 18 reviews.