Géén boekingskosten
NederlandNoord-BrabantVeldhovenCampings VeldhovenCamping Recreatie Boerderij De Veldhoeve

Camping Recreatie Boerderij De Veldhoeve

Meer camping info

40 Reviews over Recreatie Boerderij De Veldhoeve

• 7Margo13-06-2022

Prima camping

Nette rustige camping met prive sanitair in schuur. Mooie omgeving om te fietsen. Komen wel regelmatig vliegtuigen langs

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Fam Vergeer06-06-2022

Toplocatie. Erg netjes allemaal. Mooi gelegen in het groen. Prachtige afgebakende plekken met een terrasje. Eigen sanitair. Een flinke schuur waar je je fietsen in kunt zetten. Vriendelijke eigenaar en zoon. Zeer aan te bevelen camping

• 7Anjo09-05-2022

Mooie omgeving

Mooie plekjes met klinkers voor de voortent. Eigen sanitair is mooi maar je betaald er goed voor.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Marianne Wieringa03-09-2021

Zo,n super super super camping hebben we nog nooit

Zeer welkom ontvangen. Hulp aangeboden om de caravan op zijn plek te zetten. Leuke royale sta plaats met eigen watertap en een verhard terras in je voortent. Een eigen doucheruimte met goeie douche, wastafel en toilet en verwarmd en een leuk muziekje ook s,avonds en s,nachts hoe luxe is dat? leuke speeltuin voor de kinderen. Wat ik ook zo leuk vond waren de kippetjes en de varkens en de gratis appels van de boom. In de omgeving leuke wandel en fietsroutes en dichtbij Eindhoven ( 10 km). We hebben hier 6 dagen gestaan, een aanrader!!!!! Gratis internetverbinding, zeer goede ontvangst!!! ik geef deze camping een tien!!

• 10Fam. Smetsers24-08-2021

Heerlijk tot rust gekomen, we komen zeker terug !!

Rustige ligging in de omgeving van Eindhoven, Netjes onderhouden camping mooi en schoon privé sanitair in centraal gebouw, Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren Mooie fiets en wandelroutes in de omgeving Ruime gedeeltelijk verharde caravan/camper plaatsen, die zijn gescheiden door een heg erg fijn voor een stukje privacy en rust.

• 10Janssen10-08-2021

Geweldig!!

Landelijke ligging vlakbij Veldhoven en door nieuwe op en afrit ben je zo vanaf de snelweg op de camping 👍.Schoon en goed onderhouden privé sanitair.Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Mooie fiets en wandel routes in de omgeving. De plaatsen zijn ruim, gedeeltelijk verhard, gescheiden door een haag.Een echte aanrader !!Wij komen zeker terug !!

• 10Mw. Smetsers10-08-2021

Een fantastische camping

Rustige ligging, netjes onderhoudenSchoon eigen sanitair Vriendelijke en behulpzame eigenarenMooie fiets en wandel omgevingRuime gedeeltelijk verharde caravan/camper plaatsen,Plaatsen zijn gescheiden door een heg

• 9Fam. Uitslag09-08-2021

Prachtige camping

Bij aankomst vriendelijke ontvangst.Zeer grote plekken afgescheiden door een haag.Stroom,water en afvoer op plaats.Mooi grasveld.Elke plek eigen privesanitair in centraal gebouw.Mooie omgeving voor fietsen en wandelen.Kortom een top camping

• 10Jan de Bakker05-07-2021

Super camping

Een mooie nette camping met super schoon sanitair en hele vriendelijke eigenaars en 5 minuutjes fietsen en je zit in Veldhoven met goeie restaurants en leuke winkeltjes.We komen hier zeker terug

• 6Ria Kraaijeveld14-06-2021

Teleurstellend vertrek

In mei telefonisch gereserveerd, verzocht om 2 plekken naast elkaar. Wij reizen samen met vrienden, 2 campers. Eigenaar gaf door de telefoon aan, dat hij maar 1 sanitair beschikbaar had. Wanneer wij dit wilde delen, had hij plek zat ook naast elkaar. Bij aankomst kregen wij een plek toegewezen waar wij samen op konden staan, stroompaal delen. Eigenaar gaf aan dat de ,2 e camper ook ergens anders kom staan dus niet meer naast elkaar. Dit vonden wij niet gezellig. Groot was onze verrassing toen wij het volledige bedrag nog een keer moesten betalen. Terwijl toch samen op een plek stonden. Erg onvriendelijk, trouwens pinnen kon ook niet, erg makkelijk verdienen. Jammer wat begon als een mooie week eindigend in een teleurstelling. Natuurlijk hadden wij voor ,2 personen bij betaald. Maar dit eens maar nooit meer.

• 7Staat v/h sanitair

Camping Recreatie Boerderij De Veldhoeve info