Camping Recreatie Boerderij De Veldhoeve

28 reviews over Camping Recreatie Boerderij De Veldhoeve

• 2019
    10Anne en Louis Weert23-09-2019

In een woord: Geweldig

Een geweldige week gehad op minicamping De Veldhoeve in Veldhoven. Onze uitvalbasis voor een aantal mooie fiets- en wandeltochten in deze mooi uithoek tegen de Belgische grens aan. Elke keer weer terugkomen op de mooie camping, met ruime plaatsen en veel rust, zonder allerlei regels. Met als kers op de taart het geweldig mooie prive-sanitair! Zeker een plek om aan te raden en voor ons om terug te komen!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Rein en Hannie30-04-2019

Super camping en tot de volgende keer.

Wij waren nu voor de 5e maal op de Veldhoeve dat wil wel iets over deze Camping zeggen geen enkele klacht precies zoals het beloofd wordt. Gerard en Harm en Els zijn fijne mensen en doen hun uiterste best om het iedereen naar hun zin te maken en nog bedankt voor de lekkere Koffie.

• 9Jeroen en Joke23-04-2019

Heerlijk!

Wij staan voor het 2e jaar op deze prachtig gelegen, rustige, nette en vooral comfortabele camping. Vader en zoon runnen met vakmanschap en brabantse gastvrijheid dit bedrijf. De plaatsen zijn ruim, voorzien van water, elektra en vuilwaterafvoer. Maar ook zijn de meeste plekken voorzien van een verharding waar de voortent/luifel staat. Het sanitair verdient een eigen vermelding, privésanitair voor iedere plaats. Dus je eigen badkamertje van alle gemakken voorzien. Wij staan 6 maanden van april t/m september en raden de camping iedereen aan!

• 9Staat v/h sanitair

• 10Karin en Anton22-04-2019

Voor de tiende keer welkom

De familie Lijten staat altijd voor je klaar, heerlijke royale plek om tot rust te komen

• 8Bert21-04-2019

Hele goede camping

Mensen die negatieve dingen schreven over deze camping zijn er nooit geweest of proberen het imago te beschadigen. Het is gewoon een hele goede camping met vriendelijke eigenaar. Alles is perfect onderhouden. Mooie door heggen afgescheiden ruime plaatsen met elektra, water en afvoer. Met als bonus brandschoon prive sanitair (douche, toilet, wastafel) voor elke campeerder. Kunnen andere campings nog wat van leren. Verder nog tal van andere voorzieningen. Wat ons betreft een TOP camping. Zeker doen!

• 8Staat v/h sanitair

• 2018
    9Bert en Berthy Eeuwijk22-10-2018

Geweldig

Prima privé sanitair, geen probleem het zelf schoon te houden. Makkelijk om je toiletartikelen te laten staan. Mooie ruime verharde staanplaatsen tussen keurig onderhouden hagen. Veel ruimte voor de plekken, waar je de kraan deelt met één buurman. Eigen afvoer en elektriciteitsaansluiting. Op fietsafstand van diverse winkels. Het centrum van Eindhoven is goed aan te fietsen, 11 km. Heerlijke fiets- en wandelmogelijkheden vanaf de camping. Vriendelijke beheerder. We komen graag terug.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Leo en Stien14-10-2018

Voor herhaling vatbaar!

Gastvrije ontvangst, zelfs later op de avond!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 7Conny en Arie04-10-2018

Helaas, geen volgende keer

Goed: privésanitair, centraal gelegen. Niet goed: Erg zakelijk, niet klantvriendelijk

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Esther vd Straat26-08-2018

Redelijk.

Prima camping met mooie plaatsen. Afgescheiden door een heg maar wel op een veldje. Eigen sanitaire ruimte zeer simpel. Moet zelf schoongemaakt worden. Geen toiletpapier en geen zakje in prullenbak. Douchewater was koud bij ons. Op klacht wordt nauwelijks gereageerd. Jammer!

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Peter & Thea Jansen04-06-2018

Fantastische camping

Wij verschieten van onderstaande negatieve reactie. De beheerders Gerard en Harm zullen er alles aan doen om het de campinggasten naar hun zin te maken. Staan altijd open voor 'n praatje en heb je hulp nodig staan ze altijd klaar. En ja, iedere camping heeft zijn regels, het zegt iets over de campinggasten als zij zich hier niet aan houden. Wij komen al 13 jaar op deze fantastische camping ,niet vergeten met eigen sanitair wat we als heel fijn ervaren. Wij hopen dan ook dat we nog heel wat jaren mogen genieten van deze hele mooie nette geweldige camping met Gerard en Harm als beheerders. Alvast Bedankt daarvoor.

Gereisd met partner in mei 2018

Camping Recreatie Boerderij De Veldhoeve info