Géén boekingskosten

Molenvelden

Vakantiepark
NederlandNoord-BrabantVeldhoven

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Molenvelden voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 59 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

59 Reviews over Molenvelden

• 9Sandra18-10-2022

Geweldig!

Wat hebben we afgelopen weekend een fantastisch verblijf gehad hier op Molenvelden. De kinderen en wij als gezin hebben genoten van deze mooie accommodatie. Het huisje was schoon en gezellig en tot in de puntjes verzorgd. We komen graag weer terug en kijken uit naar ons volgende verblijf.

• 9Activiteiten
  • 10Lara01-12-2021

Helemaal top!

Wat een prachtig park. Heel erg verzorgd en schoon. De medewerkers zijn erg vriendelijk en de faciliteiten super schoon en fijn. Het restaurant heeft heerlijk eten zowel voor de avond als de lunch. De omgeving is erg mooi (wij waren er in de herfst) en er zit een mooie Zoo op 10 minuten afstand. Wij komen hier zeker nog terug in de toekomst!

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 5Pelle en S1024-08-2021

Teleurstellend.

1) Vooraf gereserveerd. We kregen een kampeerplaats onder de bomen en vlak bij het toiletgebouw, toegewezen. We hebben gevraagd om een andere plaats maar volgens de receptie was alles bezet. Desondanks hebben we tijdens onze verblijfsperiode heel veel plaatsen leeg en ongebruikt zien staan. Dat was dus een dooddoener.2) Daarnaast ben je verplicht te betalen voor de afvoer van je vuilnis. Je kan op voorhand een kaart kopen en daar saldo opzetten maar je kan het restant (niet gebruikt) saldo niet terugvragen. Dat ben je gewoon kwijt.3) En je kan als campergebruiker nergens op het park je vuilwatertank legen. Hou daar rekening mee.4) De toiletten/douches worden alleen 's-morgens schoongemaakt. Gaandeweg de dag werden die steeds vuiler.5) De slagbomen worden geautomatiseerd (kentekenherkenning) bediend. Daar gaat het regelmatig fout. Heel vervelend als je het park wil verlaten of betreden voor of ná de openingstijden van de receptie.

• 7Activiteiten
  • 9Dusart Benny10-08-2021

Heel mooie camping met vriendelijke uitbaters.

Mooi verzorgde camping met ruime staanplaatsen. Goed gelegen met aansluiting op het fietsnetwerk en kortbij Eindhoven, Valkenswaard, enz...Vriendelijke uitbaters, die onmiddellijk klaar staan bij eventuele problemen. Wij komen zeker terug 👍

• 9Activiteiten
  • 8Dhr van de Ven10-08-2021

7 geweldige maanden ter overbrugging

Tijdens Corona ter overbrugging in dit heerlijk vakantiepark. Prima huisje, prachtige omgeving en geweldig personeel. We hebben 7 maanden gewoond op het park ter overbrugging naar ons nieuwe huis. Alles keurig verzorgd. De tijd is omgevlogen . Personeel en bewoners ; Hartelijk dank.Door Corona en omdat het winterseizoen in deze periode viel hebben we maar amper gebruik kunnen maken van restaurant en zwembad, Maar de rest maakte dit ruimschoots goed.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Groot11-08-2020

Zeker voor herhaling vatbaar.

Prachtig park. Veel rust maar in een mooie omgeving. Vooral Marjan de serveerster was echt het visitekaartje.van het terras en het restaurant. Toiletgebruik zou alleen wat vaker schoongemaakt mogen worden.

• 10Jolanda06-08-2020

Super

Mijn verblijf was super hier fantastisch restaurant vriendelijk personeel alles zeer schoon zwembad was keigezellig Volgend jaar zeker weer terug

• 8#dutchontheroad02-08-2020

Mooie kampeerveldjes en laan

Zeer mooi aangelegen camping. Alles ziet er keurig netjes uit en zeer vriendelijk personeel. Het zwembad is niet mega groot maar was ondanks hoogseizoen niet te druk. Er staan ligbedden rondom en peuter bad is met hek afgescheiden van het diepere zwembad. Het toilet gebouw was schoon en de veldjes hebben klein speeltuintje. Enige verbetering puntje zou zijn een broodjes service.

• 7Eetgelegenheden
  • 6petra17-07-2020

viel ontzettend tegen

verwarmd buitenbad was ontzettend koud. geen winkel, je kunt zelfs geen brood bestellen,restaurant/bar is op maandag en dinsdag gesloten,zelfs in het hoogseizoen

• 9Wilma & Tonnie Sanders02-11-2018

Helemaal geweldig seizoen 2019 zeker weer 👌

Een super nette en lekker rustige camping, heel mooi zwembad,leuke kampeerplaatsen.en super fijn personeel. Hebben een super gaaf seizoen gehad.geen camping voor oudere kinderen.maar de kleintjes kunnen zich hier heel goed vermaken.nette sanitair.word super goed bijgehouden.geen gedoe met pasjes. Je kunt douchen waneer je wilt, echt een aanrader voor jonge gezinnen. Maar zeker ook voor senioren . Mooie omgeving voor ieder wat wils.zal blij zijn als het seizoen weer begint in maart 2019 👌👌👌👌👍

Vakantiepark Molenvelden info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar