Weer vandaag2°-4°
4,4

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Eindhoven voor je op een rij gezet:

54 reviews over Hotel Campanile Eindhoven in het Nederlands

Nooit meer

Juul,
9-12-2018

Ongelooflijk. Wat een service. Wij kwamen hier om half 11 savonds aan en moesten inchecken in een bouwkeet die naar wiet stonk. Allereerst werd onze reservering nier gevonden, stond de muziek standje bouwplaats en was het een onaangename sfeer. Na 20 minuten eindelijk kunnen inchecken. Werd er even doodleuk medegedeeld dat er geen ontbijt was want het restaurant was dicht. Geen vermelding niks bij het boeken gekregen. Vervolgens liep er een meneer met capuchon mee naar onze kamer met notabene een joint in zijn hand. Onacceptabel! Vreselijk luidruchtige buren die heel de avond/nacht lopen te roepen en meubilair lopen te verschuiven. Bedden veel te klein en kussen als postzegels. 1 ding is zeker, wij komen hier nooit meer. Echt zonde van het geld en een unheimisch gevoel aan overgehouden.

Gereisd met partner in december 2018

Goed voor een nacht.

Lidy,
16-11-2018

Nadat we nare beoordelingen hadden gelezen waren we wat huiverig voor wat we zouden aantreffen. Ontvangst was prima. De kamer was niet groot maar heel goed te doen naar wat we ervoor hadden betaald. Goed bed, schone douche en toilet. Het hotel wordt op dit moment gerenoveerd wat idd ook wel nodig is. Restaurant is goed. We zijn 1 nacht gebleven omdat we vroeg op het vliegveld moesten zijn. Erg gunstig gelegen in de buurt van het vliegveld.

Gereisd met partner in november 2018

Bij aankomst werden we vriendelijk geholpen door de dame van de receptie. Echter toen wij daarna onze kamer op gingen werden wij onaangenaam verrast. De kamer was klein en vies. De badkamer had schimmelresten op de muur. Bij binnenkomst van de hotelkamer en na dicht doen van de deur viel de rookmelder van het plafond. Hiervan is een storingsmelding bij de recpetie terecht gekomen. hotelbaas kwam vervolgens op hoge poten melden dat als wij roken op de kamer wij per direct moesten verdwijnen en de kosten op onze rekening kwamen. Uitleggen dat de rookmelder door het dicht doen van de deur is gebeurd is blijkbaar niet geloofwaardig. De hotelbaas was erg onbeschoft en onvriendelijk. De kosten voor deze zeer kleine/vieze kamer waren 100 euro inclusief ontbijt. Wij zijn na deze aanvaring per direct weggegaan. Het geld hebben wij terug gekregen en geboekt bij holiday inn. Voor 20 euro meer zit je in een fantastisch hotel met prachtige kamer.

Gereisd met partner in augustus 2018

Nooit meer!

R,
9-6-2018

-Ten eerste staat in de beschrijving dat het geluidsdichte kamers zijn!

Hier is niks van waar, zelfs de mensen die naast je zitten hoor je als ze normaal praten autos etc hoor je ook allemaal.

-Erg sterkt ruikende beddengoed wat op je keel slaat.parfum wasverzachter?

-erg hard bed slechte hobbelige kussens.

-bij aankomst stond er koffie en thee op de slaapkamer waarvan de lege koffie sticks in het bakje zaten.

- Erg klein aan 1 kant maar een nachtkastje.

- geen wc borstel aanwezig?

-ontbijt koffie was slecht net slootwater. Erg klein ontbijt buffet. Niet heel veel keuze voor dat geld!

Wij komen nooit meer terug!

130 euro moeten betalen voor 1 nacht 2pers kwam ontbijt en toeristenbelasting bij in totaal 150 kwijt.

Wij vonden 50 euro nog teveel

En schoonmaaksters komen om 10 uur al aan de deur kloppen of ze kunnen schoonmaken.

Terwijl je pas voor 12u hoeft uit te checken

Gereisd met partner in juni 2018
Bart Bakens, GM, 10-6-2018

Beste, dank voor uw verblijf en de review.

Jammer dat u onze wasverzachter niet zo aangenaam vond, we zullen dit zeker met de wasserij even bespreken wat we hieraan kunnen doen. Inderdaad kunnen onze kamers wat gehorig zijn, zeker met een evenement als Guus, de meeste mensen komen nog steeds in de party stemming terug. we proberen onze gasten daar wel op te attenderen en ze in de bar nog een drankje te laten doen maar dat lukt niet altijd.

Als ik bericht lees heeft u niet de rode kaart gevonden om die aan de deur te hangen dat u in de ochtend niet gestoord wil worden, daar is namelijk de rode kaart voor. Tevens gaf u aan een wc borstel te missen op de kamer, dat klopt, vaak weten mensen niet wat ze ermee moeten doen en laten hem dan op een dusdanige manier achter dat we besloten om deze maar te verwijderen van de kamers. Jammer dat u het ontbijt buffet karig vond, van diverse verse broodjes, tot croissants, verse jus, musli en crusli, kaas, ham, boter, brie, spek en eieren, roerei, kwark, yoghurt, vers fruit enz wat had u er nog graag bij gehad ?

Indien u volgend jaar weer naar Guus zou willen gaan, als u langer van te voren boekt hebben we aanbiedingen waarbij het ontbijt al inclusief is.

We hopen ondaks alles dat u bij Guus toch een fijne in eindhoven heeft gehad.

Comfortabel, schoon en relaxed hotel

Hans,
1-2-2018

Gezellig, comfortabel en schoon hotel. Fijne service en restaurant. Er wordt in principe geen nee verkocht.

Gereisd alleenreizend in februari 2018
Bart Bakens, Campanile Eindhoven, GM, 10-6-2018

Beste,

onze dank voor uw review, graag weer tot een volgende keer.

Heel slecht hotel, gehorig en kleine kamers

Henriëtte,
10-11-2017

Wat een teleurstelling dit hotel. We hadden een voucher maar zelfs de 7 euro toeristenbelasting was nog teveel geweest. Ontzettend kleine kamers, nog geen 4 bij 5 meter, ontzettend ouderwets meubilair, een kierende voordeur (is een motel, dus meer een open galerij waaraan de kamer ligt) waardoor veel wind kwam. Geen centrale verwarming maar oud klein kacheltje. Vieze badkamer met goor badgordijn en vieze wanden. Te klein bad waarin je moest douchen. Geen afzetruimte en nergens kun je je koffer goed kwijt. Kleine tv en afstandsbediening was kapot. Ergste was de enorme geluidsoverlast. Letterlijk gesprekken horen en bonkende deuren, geluiden van opzij en boven. Krakend bed en 2 harde houten stoelen, dat was het. Af te raden! Ontbijt durfden we niet eens meer aan en bovendien idioot dat het voor half 10 genuttigd moest worden, niet iedereen hoeft te werken de volgende dag en wij wilden uitslapen. Afrader dus, niet doen! Wie hier recensies schrijft weet ik niet maar de positieve niet vertrouwen lijkt me.

Gereisd met partner in november 2017

Nooit meer

Frans,
3-9-2017

Restaurant, eten was goed. Verder niet veel kamers klein en vies ,stof op vloer vieze vlekken op vloerbedekking. Badkamer beschimmeld en niet een beetje. S nachts erg lawaaiige gasten op andere kamers houden je de halve nacht wakker.

Gereisd zakelijk in juni 2016

Teleurstelling

Fam Tan,
24-6-2017

Bedden liggen fijn, goed opgemaakt en schoon, echter kan ik dit niet zeggen over de rest. Vloeren erg vies en veel stof onder het bed. Alhoewel schoonmaakdienst al om negen uur klopt en je deur wijd open maakt, is de wil niet te zien aan haar werk. Ik snap niet hoe je er op kunt komen om de kamer van je klant zo binnen te komen, erg frustrerend! Ik neem aan dat je doorkrijgt wie er al weg zijn. Uitcheck is tot 12 uur, nou mooi omdat a 10-15 min iemand in de deur opening te zien! Ik kan mij hier erg aan ergeren. Ik huur een kamer, en hoop op een priverust, maar nee hoor je wordt naar mijn gevoel weggejaagt. Ik hoopte om toch tot 10.30 te kunnen slapen, want een gestoorde nachtrust door werkzame muizendienst was geen pret. Heel de nacht maar horen hoe een kreng bezig is aan een muur, maakt je erg boos! Uiteindelijk een ander kamer gekregen, met het hoop dat mijn dochter van 2 niet wakker zal worden, haar slapend naar boven gebracht. Uiteindelijk 3 uur snachts kunnen slapen. Alhoewel wij in die nacht snel zijn geholpen, kreeg ik bij het uitchecken een vrouw voor mijn neus, die het ontkende en mij vertelde niks te hebben gezien. Logisch hij is nog bezig met een gaatje boren! Ik vond de verhuizing ook niet plezierig! Een klein excuus voor het ongemak en een glimlach, was meer op zijn plaats. Ik voelde een ontkenning en een boos gezicht die mij niet aankeek en vertelde wat zijn plannen waren om het muis op te sporen, niet boeiend voor mij! Al mijn eerdere ervaringen was altijd posetief, alleen 1 punt na Schoonmaak wat zomaar je kamer opkomt, kan Echt Niet! Je kan er bloot bij staan, net uit douche zijn voor vertrek, verzin een deurhanger met bezet, of leeg.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Onvoldoende

Jeroen,
19-3-2017

Een hotel dat oogt als een goedkoop motel. Een hotel waarbij zowel het restaurantgedeelte als de hotelkamer niet als gezellig of sfeervol bestempeld kunnen worden. De kamers zijn erg gehorig waardoor we 's nachts drie keer wakker zijn geworden. Ook het ontbijt is vrij karig. Gezien de prijs en de kwaliteit krijgt dit Hotel een onvoldoende.

Gereisd met partner in maart 2017

Zeer slechte service.

Danny & Marian,
3-3-2017

Voor dit hotel gekozen vanwege de mogelijkheid om te kunnen parkeren voor onze vakantie , zoals ook omschreven op diverse sites dat dat mogelijk is. Bij aankomst bleek het alleen tegen betaling te kunnen werd ons verteld. We besloten om de dag erop, de dag van vertrek te gaan kijken wat we zouden doen. Optie 2 was een betaalde P+R 500 mtr vanaf het hotel. De ochtend van vertrek vertelde de chagarijrige receptioniste (met bril) ons dat het beslist niet mogelijk was bij hun te parkeren, aangezien het de dinsdag erop heeeeel druk zou worden. Dus maar naar de P+R gereden. Helaas was die vol. Weer terug naar hotel, nogmaals netjes vragen om te mogen parkeren. Wederom een nee als antwoord. Gevolg : naar vliegveld gereden en daar geparkeerd voor 74 euro. De goedkoopste optie aldaar vandaag. Bedankt mevrouw met bril. Je moet nog veel leren. En voor de rest prima personeel. Kamers goedkoop, maar wel met grote hoeveelheden stof onder het bed, smerig toilet en enorm gedateerd. Noot weer !!!!!

Gereisd met partner in maart 2017
Team Campanile Eindhoven, GM, 14-11-2017

Beste Danny & Marian,

sorry dit allemaal zo te lezen, we hebben voor u de diverse websites even nagekeken en ja u kunt bij ons gratis parkeren. Dit houdt wel dat het is ten tijde van uw overnachting en niet gedurende uw gehele vakantie gratis is. Misschien dat het voor misleidend was, mocht dat inderdaad zo zijn dan onze excuses daarvoor.

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Eindhoven in Veldhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Eindhoven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.