Hotel Campanile Eindhoven

Hotel Campanile Eindhoven
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Eindhoven voor je op een rij gezet:

51 reviews over Hotel Campanile Eindhoven in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Nooit meer!

R
9-6-2018

-Ten eerste staat in de beschrijving dat het geluidsdichte kamers zijn!

Hier is niks van waar, zelfs de mensen die naast je zitten hoor je als ze normaal praten autos etc hoor je ook allemaal.

-Erg sterkt ruikende beddengoed wat op je keel slaat.parfum wasverzachter?

-erg hard bed slechte hobbelige kussens.

-bij aankomst stond er koffie en thee op de slaapkamer waarvan de lege koffie sticks in het bakje zaten.

- Erg klein aan 1 kant maar een nachtkastje.

- geen wc borstel aanwezig?

-ontbijt koffie was slecht net slootwater. Erg klein ontbijt buffet. Niet heel veel keuze voor dat geld!

Wij komen nooit meer terug!

130 euro moeten betalen voor 1 nacht 2pers kwam ontbijt en toeristenbelasting bij in totaal 150 kwijt.

Wij vonden 50 euro nog teveel

En schoonmaaksters komen om 10 uur al aan de deur kloppen of ze kunnen schoonmaken.

Terwijl je pas voor 12u hoeft uit te checken

Bart Bakens, GM, 10-6-2018

Beste, dank voor uw verblijf en de review.

Jammer dat u onze wasverzachter niet zo aangenaam vond, we zullen dit zeker met de wasserij even bespreken wat we hieraan kunnen doen. Inderdaad kunnen onze kamers wat gehorig zijn, zeker met een evenement als Guus, de meeste mensen komen nog steeds in de party stemming terug. we proberen onze gasten daar wel op te attenderen en ze in de bar nog een drankje te laten doen maar dat lukt niet altijd.

Als ik bericht lees heeft u niet de rode kaart gevonden om die aan de deur te hangen dat u in de ochtend niet gestoord wil worden, daar is namelijk de rode kaart voor. Tevens gaf u aan een wc borstel te missen op de kamer, dat klopt, vaak weten mensen niet wat ze ermee moeten doen en laten hem dan op een dusdanige manier achter dat we besloten om deze maar te verwijderen van de kamers. Jammer dat u het ontbijt buffet karig vond, van diverse verse broodjes, tot croissants, verse jus, musli en crusli, kaas, ham, boter, brie, spek en eieren, roerei, kwark, yoghurt, vers fruit enz wat had u er nog graag bij gehad ?

Indien u volgend jaar weer naar Guus zou willen gaan, als u langer van te voren boekt hebben we aanbiedingen waarbij het ontbijt al inclusief is.

We hopen ondaks alles dat u bij Guus toch een fijne in eindhoven heeft gehad.

Comfortabel, schoon en relaxed hotel

Hans
1-2-2018

Gezellig, comfortabel en schoon hotel. Fijne service en restaurant. Er wordt in principe geen nee verkocht.

Bart Bakens, Campanile Eindhoven, GM, 10-6-2018

Beste,

onze dank voor uw review, graag weer tot een volgende keer.

Heel slecht hotel, gehorig en kleine kamers

Henriëtte
10-11-2017

Wat een teleurstelling dit hotel. We hadden een voucher maar zelfs de 7 euro toeristenbelasting was nog teveel geweest. Ontzettend kleine kamers, nog geen 4 bij 5 meter, ontzettend ouderwets meubilair, een kierende voordeur (is een motel, dus meer een open galerij waaraan de kamer ligt) waardoor veel wind kwam. Geen centrale verwarming maar oud klein kacheltje. Vieze badkamer met goor badgordijn en vieze wanden. Te klein bad waarin je moest douchen. Geen afzetruimte en nergens kun je je koffer goed kwijt. Kleine tv en afstandsbediening was kapot. Ergste was de enorme geluidsoverlast. Letterlijk gesprekken horen en bonkende deuren, geluiden van opzij en boven. Krakend bed en 2 harde houten stoelen, dat was het. Af te raden! Ontbijt durfden we niet eens meer aan en bovendien idioot dat het voor half 10 genuttigd moest worden, niet iedereen hoeft te werken de volgende dag en wij wilden uitslapen. Afrader dus, niet doen! Wie hier recensies schrijft weet ik niet maar de positieve niet vertrouwen lijkt me.

Nooit meer

Frans
3-9-2017

Restaurant, eten was goed. Verder niet veel kamers klein en vies ,stof op vloer vieze vlekken op vloerbedekking. Badkamer beschimmeld en niet een beetje. S nachts erg lawaaiige gasten op andere kamers houden je de halve nacht wakker.

Teleurstelling

Fam Tan
24-6-2017

Bedden liggen fijn, goed opgemaakt en schoon, echter kan ik dit niet zeggen over de rest. Vloeren erg vies en veel stof onder het bed. Alhoewel schoonmaakdienst al om negen uur klopt en je deur wijd open maakt, is de wil niet te zien aan haar werk. Ik snap niet hoe je er op kunt komen om de kamer van je klant zo binnen te komen, erg frustrerend! Ik neem aan dat je doorkrijgt wie er al weg zijn. Uitcheck is tot 12 uur, nou mooi omdat a 10-15 min iemand in de deur opening te zien! Ik kan mij hier erg aan ergeren. Ik huur een kamer, en hoop op een priverust, maar nee hoor je wordt naar mijn gevoel weggejaagt. Ik hoopte om toch tot 10.30 te kunnen slapen, want een gestoorde nachtrust door werkzame muizendienst was geen pret. Heel de nacht maar horen hoe een kreng bezig is aan een muur, maakt je erg boos! Uiteindelijk een ander kamer gekregen, met het hoop dat mijn dochter van 2 niet wakker zal worden, haar slapend naar boven gebracht. Uiteindelijk 3 uur snachts kunnen slapen. Alhoewel wij in die nacht snel zijn geholpen, kreeg ik bij het uitchecken een vrouw voor mijn neus, die het ontkende en mij vertelde niks te hebben gezien. Logisch hij is nog bezig met een gaatje boren! Ik vond de verhuizing ook niet plezierig! Een klein excuus voor het ongemak en een glimlach, was meer op zijn plaats. Ik voelde een ontkenning en een boos gezicht die mij niet aankeek en vertelde wat zijn plannen waren om het muis op te sporen, niet boeiend voor mij! Al mijn eerdere ervaringen was altijd posetief, alleen 1 punt na Schoonmaak wat zomaar je kamer opkomt, kan Echt Niet! Je kan er bloot bij staan, net uit douche zijn voor vertrek, verzin een deurhanger met bezet, of leeg.

Onvoldoende

Jeroen
19-3-2017

Een hotel dat oogt als een goedkoop motel. Een hotel waarbij zowel het restaurantgedeelte als de hotelkamer niet als gezellig of sfeervol bestempeld kunnen worden. De kamers zijn erg gehorig waardoor we 's nachts drie keer wakker zijn geworden. Ook het ontbijt is vrij karig. Gezien de prijs en de kwaliteit krijgt dit Hotel een onvoldoende.

Zeer slechte service.

Danny & Marian
3-3-2017

Voor dit hotel gekozen vanwege de mogelijkheid om te kunnen parkeren voor onze vakantie , zoals ook omschreven op diverse sites dat dat mogelijk is. Bij aankomst bleek het alleen tegen betaling te kunnen werd ons verteld. We besloten om de dag erop, de dag van vertrek te gaan kijken wat we zouden doen. Optie 2 was een betaalde P+R 500 mtr vanaf het hotel. De ochtend van vertrek vertelde de chagarijrige receptioniste (met bril) ons dat het beslist niet mogelijk was bij hun te parkeren, aangezien het de dinsdag erop heeeeel druk zou worden. Dus maar naar de P+R gereden. Helaas was die vol. Weer terug naar hotel, nogmaals netjes vragen om te mogen parkeren. Wederom een nee als antwoord. Gevolg : naar vliegveld gereden en daar geparkeerd voor 74 euro. De goedkoopste optie aldaar vandaag. Bedankt mevrouw met bril. Je moet nog veel leren. En voor de rest prima personeel. Kamers goedkoop, maar wel met grote hoeveelheden stof onder het bed, smerig toilet en enorm gedateerd. Noot weer !!!!!

Beste Danny & Marian,

sorry dit allemaal zo te lezen, we hebben voor u de diverse websites even nagekeken en ja u kunt bij ons gratis parkeren. Dit houdt wel dat het is ten tijde van uw overnachting en niet gedurende uw gehele vakantie gratis is. Misschien dat het voor misleidend was, mocht dat inderdaad zo zijn dan onze excuses daarvoor.

Nooit meer

Simone
21-2-2017

Spijtig genoeg 2 nachten hier verbleven ivm wedstrijd in de buurt samen met collega's. En juryleden. Dit echter nooit meer. Bij ontvangst al na 2 vragen vijandig behandeld, personeel tutoyeert hun gasten (ook buitenlandse gasten). Dit laatste is geen stijl. Ookal was het restaurant al ruimschoots gesloten, iets te eten bestellen en op kamer/bij de bar opeten was niet toegestaan en zonder enige fatsoen besloot de barmedewerkster dat de buitenlandse gasten geen dirnken meer kregen en wij als Nederlanders wel. Dit terwijl onze gasten fatsoenlijk bleven en een normaal gesprek met haar wilde voeren.

Zeer gehorig, konden onze buren letterlijk verstaan. Douche kop bleef niet op zijn plek, wasbak lekte aan de onderkant. Overduidelijk bleek dat dit hotel in de late avonduren gebruikt wordt als 'werkplek'.

Dit was eens maar nooit meer een campanile hotel.

Zeker aan te raden!

Sterre
16-2-2017

Vriendelijk personeel! Hotel is wat verouderd maar netjes en schoon ! Warm ontvangen. Kom zeker terug

Beste,

onze dank voor uw review, graag tot nog eens bij ons in Eindhoven

Goed: goede prijs-kwaliteit verhouding. De kamer is eenvoudig ingericht maar heeft alle benodigdheden. De maaltijden in het restaurant zijn erg smakelijk. Zeer vriendelijke receptie- en restaurantmedewerkers.

Beste,

onze dank voor uw bezoek en u review, graag tot nog eens bij ons in eindhoven

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Eindhoven in Veldhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Eindhoven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Campanile Eindhoven scoort een 6.11 uit 10 op basis van 51 reviews.