Hotel Teugel Resort Veghel

Hotel Teugel Resort Veghelsterstersterster

8.9Fantastisch

Nederland, Noord-Brabant, Veghel

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Teugel Resort Veghel voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Teugel Resort Veghel

• 2018
    9Fam.Bitter26-11-2018

Prima hotel met zeer vriendelijk personeel.

Prima hotel! Ligt in het centrum van Veghel. Goede, ruime en schone kamers. Goede bedden en erg vriendelijk personeel. Ontbijt was ook heerlijk. Kortom, de moeite waard.

Gereisd met partner in november 2018

• 9M klerks15-07-2018

Top top top

Kom er net vandaan. Wat een geweldig hotel. Gast ben je er. Een pluim voor al het personeel

Gereisd met partner in juli 2018

• 2017
    9penrod6726-06-2017

is oke

goede ontvangst receptie .zeer vriendelijke receptioniste.kamers groot en schoon .goede bedden ,goede hoofd kussens .mooie schone badkamer.goed ontbijt.en goed wifi ontvangst.

Gereisd met partner in juni 2017

• 6Vincent05-06-2017

Het was het net niet voor ons

Waren voor twee nachten bij Fitland Veghel. Bij aankomst om 13:45 was onze kamer nog niet gereed. Prima, dan wachten wij 20 minuten en doen we even een kopje koffie. Helaas kwam er niemand bij ons tijdens het wachten, er was wel iemand geroepen maar ''die was vast druk ergens mee bezig''. Aangekomen in de kamer merkten we dat het water in kleine straaltjes uit de kraan komt, erg lastig om even je mond te spoelen of handen te wassen. Tevens was er aanslag in het toilet en het koelkastje nog smerig, en daar wilden wij toch wel gebruik van maken dus hebben wij dit aangegeven en dit was gelukkig meteen opgepakt. Het eten in het restaurant is prima, maar gewoontjes. 's avonds wilden we tv kijken, maar bij enkele zenders veel ruis.. waardoor wij met ruis tv hebben gekeken deze twee dagen. Ook tijdens beide nachten waren stemmen van andere gasten te horen en tijdens de tweede nacht werd er meerdere malen de deur dichtgegooid, het is dus best gehorig. Ook hangt er een onaangename geur op de hal van de tweede verdieping. Al met al maakte dit dat wij ons verblijf hebben ervaren met het gevoel dat het net niet goed gaat allemaal, veel punten aanwezig die niet hadden gehoeven. Helaas niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Fam. van der Zee25-04-2017

Goed verzorgd hotel

Erg vriendelijke ontvangst bij de receptie. De kamers zijn schoon en ruim. Goede bedden. Prima ontbijt met meer dan voldoende keuze. Het diner was uitmuntend. Erg goede kok. Genoten van een voorstelling in het Theater De Blauwe Kei vlak naast het hotel. Het centrum ligt op loopafstand. Wij hebben genoten van ons verblijf. Je bent daar echt een gast.

Gereisd met partner in april 2017

• Oude reviews

6Karin09-09-2016

Nooit meer

De kamers waren niet schoon. Een kussensloop met bloedvlekken, de vloer zag er niet uit. De badkamer was vies, de ombouw van het bed en de telefoon waren grijs van het stof. Als je huisstofmijtallergie hebt moet je hier zeker niet naar toe gaan. Uiteraard geklaagd bij de receptie. De housekeeping zou gaan kijken en het oplossen. Na een uurtje was er wel iets verbeterd, maar nog steeds een sloop met bloedvlekken erop, terwijl we dat ook specifiek hadden doorgegeven. Dus weer geklaagd. Toen kregen we een andere kamer aangeboden. Die was niet veel beter. Maar we waren moe en hebben het zo dus maar gelaten.. Een flinke tegenvaller dit hotel. Zijn 4 sterren absoluut niet waard. Eerder dit jaar zijn we naar Fitland Uden geweest en dat was helemaal top! Daarom was dit echt een domper... Het eten in het restaurant was daarentegen wel heel goed. Dus toch nog iets positiefs....

Gereisd met partner in september 2016

• 9Adels15-08-2016

Prachtig

Heerlijk bed. Eten in restaurant was prima. Om nog eens over te doen.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8bos0165921-03-2016

leuk hotel, bus en winkels op loopafstand

weinig bijzonders te melden we hebben het goed gehad

Gereisd met partner in november 2015

• 9C. Brusselaars03-01-2015

Fijn hotel,

Fijn hotel, heerlijke bedden, zeer vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in december 2014

• 9Annebel07-12-2014

Super hotel!

Super hotel aan de rand van Veghel. Vriendelijke ontvangst, zeer gastvrij! Ontbijt heel lekker, omelet, spek, vers fruit, ... alles aanwezig! Kamer was netjes, zeer goede bedden en fijne badkamer! Avondeten eindeloos genieten is zeker een aanrader, dit zijn allemaal kleine gerechtjes van de kaart die je voor een vaste prijs kan bestellen, super lekker! Wij hadden een aangenaam verblijf!

Gereisd met vrienden in november 2014

2 tips over Hotel Teugel Resort Veghel

• Annebel, 07-12-2014

Wellnessboot in Mill op 20km.

• C. Brusselaars, 03-01-2015

Oud en nieuwarrangement was erg leuk

0 vragen over Hotel Teugel Resort Veghel

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinTerras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats