Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Brugse Heide

Nederland, Noord-Brabant, Valkenswaard

6Voldoende

• 5.8Eetgelegenheden
  • 5Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Recreatiepark Brugse Heide voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Bij Valkenswaard ligt Oostappen Vakantiepark Brugse Heide. Houd er rekening mee dat sommige delen op het park wat verouderd zijn. Voor de kinderen is er een springkussen, buitenzwembad, speeltuinen en een animatieteam. Bezoek Safaripark Beekse Bergen, de outlet in Roermond of geniet van de omgeving op de fiets of te voet.

481 reviews over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Brugse Heide

• 2019
    3Anoniem24-09-2019

Niet voor herhaling!

Vrijdag aangekomen voor een weekendje! Helaas was de caravan behoorlijk smerig. Ook het sanitairgebouw is aan een grote opknapbeurt toe. Veel schimmel overal. De regendouches zijn wel erg groot, dus positief! Bleek vrijdag een besloten bruiloft te zijn, nergens melding van gemaakt. We konden dus geen frietje eten oid. Dit vonden we erg slecht. Kampeerseizoen is nog volop bezig en dan is er een besloten feest, heel vreemd. De wat dikkere man op de golfkar is erg aardig, zwaait naar iedereen en begroet mensen. Andere personeel wat er rondloopt heeft het licht niet uitgevonden helaas, vaak kortaf en onvriendelijk. Prachtige omgeving, park ligt tegen de bossen aan. Mooi weer, dus veel kunnen wandelen. Toen we uitcheckten lagen de roetresten nog langs het zwembad, van de vuurkorven die op het bruiloftsfeest daar stonden. Had meteen opgeruimd moeten worden. Nee voor ons geen park waar we nog eens naar terug gaan keren!

• 1Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 3Familie08-09-2019

Nooit meer

Erg vieze caravan, zeker niet gepoetst! Personeel zeer onvriendelijk, ook naar gasten toe. Aardig beeld gekregen van personeelslid D, die meer achter de vrouwen aangaat dan werkt. Jammer dat dit niet gezien wordt door beheerster. Park heeft wel een prachtige omgeving, mooi om te fietsen! Helaas komen wij hier niet meer terug, Brabantse vriendelijkheid is hier niet te vinden onder het personeel!

Gereisd met partner in september 2019

• 7K. Slootweg30-08-2019

Genoten

4 persoons mobile home via touroperator. Met 2 volwassenen en een baby. Goed onderhouden en schoon! Klein park en een midweek of weekend is voldoende maar super vermaakt met mooi weer in het buitenzwembad en op het vrij rustige park.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

• 5Jac26-08-2019

Nooit meer

Veel ergernis ivm onze honden. Twee witte herders lagen alleen maar naast of voor onze campers, echter een aantal mensen die hun eigen hondjes niet opgevoed hebben, bleven zeuren dat ze aangelijnd moesten zijn. Uiteindelijk hebben wij dit dan gedaan, maar qua liggen en lopen maakte dit totaal niets uit. Wij hebben onze honden opgevoed en ze lopen niet weg of vallen geen andere honden lastig. Raar echter dat twee kleine hondjes die tegenover ons zaten, wel los mochten lopen en spelen. Maar wij hadden hier verder geen problemen mee omdat zij ook niemand kwaad deden. Lang, lang wachten met inchecken, sanitairgebouw vies, is op zondag echt niet schoongemaakt. Veel overlast van een stink BBQ met allerlei vette troep erop wat zo lekker walmt. Personeel kortaf, beslist geen Brabants gastvrijheid ervaren. Ons zien ze hier nooit meer, dikke onvoldoende

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Van der van der Krogt18-08-2019

Volgend jaar weer

Wij hebben een heerlijke week gehad alles was in orde super vriendelijk personeel en doen echt hun uiterste best om het iedereen naar zijn zin te maken. Camping beheer is ook super aardig en doet ook haar uiterste best. Zwembad sanitair en caravan was allemaal schoon broodjes werden bij de caravan gebracht top service. Vooral zo door gaan

• 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Familie17-08-2019

Kan zoveel beter...

We hadden een stacaravan achteraan op het park dus minder last van muziek bij het café. We hadden geluk met het mooie weer en met de stacaravan. Na alle slechte reviews viel het ons echt mee! Het blijft "kamperen" en poetsen doe je toch (met dettol). Eigen koekenpan mee scheelt veel ergernissen. Geen gebreken, caravan was compleet en rook niet naar dieren/rook. Wc bleef wel ruiken, ook na grondige schropbeurt. Jammer! Met raampje open te doen. Indoor vies! Leg een mat neer! Het publiek op de camping/park is wel typisch, daar moet je tussen willen zitten... Speeltuintjes redelijk nieuw en leuk voor de kinderen. Treintje dat gaat is leuk maar de beste man straalt niet uit of hij er zin in heeft... Bijhouden is een key-word! Zowel hier als blauwe meer. Het strandbad daar is prachtig aangelegd maar zonder onderhoud gaan spullen kapot/algen in het water e.d. Personeel hou het bij! Binnenzwembad blauwe meer zeer klein, mislukte verbouwing..

• 8Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

• 4LIBA17-08-2019

Niet proper,

Een paar jaar eerder met de kinderen bij Brugse heide geweest. Voor de kinderen waren er veel speel toestellen op het park en wij hadden een mooie propere caravan. Wij waren zeer content, daarom dit jaar weer eens naar dit park. De speeltoestellen zijn er nog steeds, maar wat een smerige caravan. Zand op de vloer, grote donkere en witte vlekken in de kussens van de bank. Zwart aangekoekte pannen, er zaten haren tegen de haard geplakt. Het dak rooster in het woongedeelte zat vol met ongedierte, op de koelkast vieze spetters en ei-geel. Plastic bekertjes lagen in de kinderslaapkamer op de vloer, onder de bedden grote stofvlokken. In de badkamer was de vloer vuil en op de douchedeur zat in een paar hoeken dikke zwarte schimmel. In plaats van de vakantie te genieten, konden we meteen aan de schoonmaak. In "hondenvrije"caravans zaten wel honden. Jammer dat dit parkje zo aan het verslonzen is.

• 5Eetgelegenheden

• 5Anoniem16-08-2019

Niet gauw weer.

Ik kan voor het geld geen luxe verwachten maar dit sloeg alles. De mobile home was vies, veel kapot, ontbrekende inventaris, vieze bedden, kleine bedden, alles oud! Weinig te doen op het park.. wel erg leuk dat je mag uitwijken naar blauwe meer en hengelhoef, alleen best een stukje rijden! Jammer dat het park zo 'slecht' is want de ligging is geweldig! Ook de meneer die het treintje elke dag het park doorrijdt is super!! Dit maakte het voor mij zoon (5) altijd weer een geweldig ritje!

• 4Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

• 6Bianca16-08-2019

Goed te doen

Wij zijn een week op dit park geweest en hebben ons goed vermaakt. Ik had gevraagd om een rook en huisdiervrije caravan en gelukkig ook gekregen. Door de slechte reviews uitgegaan van het ergste dan valt het mee.. en het viel gelukkig mee. Caravan was niet super schoon maar zelf nog even gepoetst en we hadden kleden mee voor over de bank. Caravan was voorzien van magnetron. Bedden zijn smal en liggen slecht. Al met al een leuke week gehad met uitjes naar centerparks kempervennen (3km), centerparks vossemeren, hengelhoef en bobbejaanland.

• 7Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden

• 3Mnom12-08-2019

Nooit meer

Voor ons nooit weer, alles was vies oud en kapot. Lagen nog etensresten in de kastjes en in de pannen asbak zat vol met sigaretten en de overdekte speelvoorziening was te ranzig voor woorden. Overal op het park lag ook afval echt zonde. O ja en je moet van lawaai houden want de muziek gaat door tot uurtje of 1🎉. We wouden dit overigens nog melden bij het uitchecken maar de receptie was dicht ook zo leuk! Wel veel activiteiten voor kinderen dat wel goed maar jammer dat het niet schoon is!

52 tips over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Brugse Heide

• esther, 09-06-2014

De ijshoeve, erg lekker ijs en de kinderen kunnen er binnen en buiten spelen. Dus ook leuk met regen! Douchen met kleine kinderen in de algemene doucheruimte op de camping, speciaal op kinderen gericht. Ideaal! Dagje naar Hasselt in België, terrassen en leuke shops! Zwemmen in De Tongelreep in Eindhoven (binnen en buiten met diverse glijbanen)

• Anita Pannen, 02-05-2014

Valkenswaard is ook erg de moeite waard.

• leuering, 21-04-2014

Grieks Restaurant Sirtaki in het centrum van Valkenswaard. Lekker eten, snelle en vriendelijke bediening!

3 vragen over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Brugse Heide

• hennie van der wal-smedinga, 01-03-2019

19 april t/m 22 april kamperen met de caravan.

Graag willen wij vanaf 19 april t.m 22 april bij U komen kamperen met de caravan. Wij willen wel een plek op het zuiden zodat wij in de middag en avond nog kunnen genieten van de zon.

Met een vriendelijke groet en bij voorbaat dank Jacob en Hennie

• Barbara , 19-06-2013

Oven of broodjes halen

Vraagje zit er een oven in de staancaravan? Of broodjes te koop op het park?

Stapper, 24-06-2013

een machnetron en geen broodjes

• Nicky, 13-04-2011

openbaar vervoer

ik heb een vraagje aan de mensen die naar dat park brugse heide zijn geweest. hoe zit het daar met openbaar vervoer?? is er in de buurt een bus halte die bijv. naar de stad of treinstationn gaat??

Hanneke Steenbergen, 18-10-2011

Valkenswaard is met het openbaar vervoer wel te bereizen. Vanuit Eindhoven gaat lijn 171 en 172 naar Valkenswaard, deze stopt op de Markt. Vandaar is het wel 20 minuten lopen denk ik, we hadden zelf een auto mee om mensen op te halen, maar het is te doen! Wel is het leuker om een auto mee te nemen omdat je dan veel meer kan zien!

Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Brugse Heide info

• Aantal sterrenstersterster
  • BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• ReceptieExpress check-in & check-out