Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Brugse Heide

7,1

• Onderkomen6,2
  • Activiteiten7,3

Omschrijving
Bij Valkenswaard ligt Oostappen Vakantiepark Brugse Heide. Houd er rekening mee dat sommige delen op het park wat verouderd zijn. Voor de kinderen is er een springkussen, buitenzwembad, speeltuinen en een animatieteam. Bezoek Safaripark Beekse Bergen, de outlet in Roermond of geniet van de omgeving op de fiets of te voet.

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Recreatiepark Brugse Heide voor je op een rij gezet:

Laatste review

Kan beter......

Fam. W.,
5-11-2018
  • Activiteiten3

Het hele seizoen geweest voor het 24e jaar.

De omgeving is prachtig met zijn natuur, de camping is helaas in de loop der jaren achteruit gegaan. Dit lag overigens niet aan de beheerders maar aan de mensen aan de top.

De bomen zouden eens flink getopt moeten worden zodat er weer zon aanwezig zou zijn op vele plekken. Verder zou er eens een entertainment moeten komen die derde jaars opgeleid zijn zodat er betere shows en bezigheden aanwezig zijn, dit zou ten goede komen voor het café. De voorzieningen bij het sanitair gebouw waren verschrikkelijk dit jaar dus doe daar wat mee. Jammer dat de beheerders weinig steun kregen betreft extra personeel, dan had het zoveel beter geweest.

Ook werd er net als het vorige jaar weer een maand van onze seizoen afgenomen. Schandalig dat de kantine en andere voorzieningingen voor kinderen gesloten waren voor de seizoeners. Ondanks dat konen wij toch voor het 25e jaar terug voor de natuur en omgeving

Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Peuterbad

457 reviews over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Brugse Heide in het Nederlands

Kan beter......

Fam. W.,
5-11-2018
  • Activiteiten3

Het hele seizoen geweest voor het 24e jaar.

goed camping gedeelte

Sylvia van Capel,
18-9-2018
  • Onderkomen6

met mijn ouders die in een chalet zaten op dit park geweest.

wij stonden met camper op het kampeer gedeelte.

Hier zou ik zeker nog eens terug komen, prima plekken en net sanitair met fijne douches.

de chalets waren vrij sober en gedateerd. Deze zou ik niet hoger dan een 6 geven, camping gedeelte een 8

Mooie ligging vlak aan een bos met ven.

Ideaal voor kort verblijf

Patricia Kuiken,
9-9-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6

Na het boeken kwamen we veel negatieve reacties tegen. Jammer, maar van alles bleek gelukkig niet veel waar. Wij hebben ons verblijf als prettig ervaren. De caravan was ruim en van alles voorzien. Ook was deze redelijk schoon. Je betaald geen schoonmaak kosten en er word dus verwacht dat je de caravan zelf schoon achter laat. Wij halen er zelf nog een doekje door en wassen eerst af voor gebruik. Vaatdoekje en afwasborstel zit erbij. Afwasmiddel en droogdoek dien je zelf mee te nemen. Op elk veldje voor de deur is een speeltuintje. Het park is super gelegen. Wij hebben ons verblijf gecombineerd met een bezoek aan safaripark de Beekse bergen en designeroutlet Roermond. Roermond zelf is ook een aanrader. Beiden ongeveer 45min. Rijden.

Goed/mooi

Bert,
8-9-2018
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Mooie camping. Jammer dat et alleen WiFi bij de receptie is en het restaurant alleen in het weekend open is buiten het hoog seizoen

Mellanie Willemsen,
5-9-2018
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

Wij zijn hier een week geweest met twee kinderen van 3 en 1 jaar. We hebben het super gehad. Genoeg te doen voor deze leeftijd categorie. Animatie was leuk. Helaas zat het seizoen er na het weekeind er op. Maar genoeg te zien en doen in de omgeving. Een fiets huren is zeker een aan dader. Wij en de kids hebben genoten.

• Activiteiten9
  • Activiteiten9

Ze doen erg hun best met de middelen die ze hebben. Ons huisje was redelijk schoon. Wel veel last van mieren. Met aankomst kregen we gewassen dekbedden, dat was wel fijn. Het is allemaal erg gedateerd. Maar ze zijn wel vriendelijk.

Joyce van der Krogt,
24-8-2018
  • Activiteiten10

Ik vond alles goed top personeel en uitermate vriendelijk echt een top vakantie wij komen al 4 jaar hier nog nooit geen problemen zijn die er wel ga je naar de receptie en die lossen het op van ons een dikke 10 volgend jaar weer

Brugse heide kun je van een top vakantie genieten!

Fam Degeling,
23-8-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Brugse heide kun je van een top vakantie genieten! Wij hebben het teminste echt naar ons zin gehad. Goed personeel die er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. En de kinderen vermaken zich uitstekend. Ik zeg top. Zeker een aanrader voor iedereen

Mwa...

Serena,
22-8-2018
  • Activiteiten6

Ik had erg veel zin om erna toe te gaan, het zag er goed uit. We kwamen in onze caravan die nog heel vies was en ook vieze doekjes onder het bed. Allerlei mieren kakkerlakken en oorkruipers in het bed. Aangegeven dat ik dat niet fijn vond om in te slapen kregen we boze poolse schoonmakers, aangegeven dat we dan 2 dagen eerder naar huis zouden gaan. Park verder ziet er goed uit alleen jammer geen binnen zwembad. Bediening is niet te enthousiast receptie is wel heel lief. Buitenzwembad is wel lekker verkoelend met de hitte en voor kleine kinderen is er zat te doen. Voor kleine kinderen met ouders zou het super zijn voor ons was dit de laatste keer.

Onderkomen stacaravan

MB,
19-8-2018
  • Onderkomen1
  • Activiteiten7
  • Onderkomen1
  • Activiteiten7

Mijn dochter van 5 heeft zich goed vermaakt. Er was genoeg voor haar te doen, zoals het springkussen, speeltoestellen en een leuk animatieteam.

Het personeel was erg vriendelijk.

Onze stacaravan was erg verouderd. Er hing een nare muffe lucht binnen en er zat veel ongedierte binnen. Vooral veel oorwurmen en spinnen.

Ook was de stacaravan absoluut niet goed schoongemaakt. Het servies plakte, de bank was vies en op dr badkamer zaten oude rode vlekken tegen de wand. De bedden waren ook erg klein met dunne matrassen.

Hierdoor hebben wij onze vakantie na 2 nachten beëindigd ipv de geboekte 4 nachten.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Brugse Heide in Valkenswaard, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Brugse Heide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.