Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Brugse Heide

Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Brugse Heide
7,3

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Recreatiepark Brugse Heide voor je op een rij gezet:

428 reviews over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Brugse Heide in het Nederlands

Goedkoop, toch prima en zeer vriendelijk!

Joyce
10-6-2018
  • Onderkomen6

Geweldige service en vriendelijke mensen. Zijn zelfs door de familie naar Eindhoven gebracht omdat er geen taxi's beschikbaar waren.

Aanrader voor een fijne fietsomgeving

Van Bladel
24-5-2018
  • Onderkomen8

Kamping is schitterend gelegen onder Valkenswaard. Mooie fietsomgeving. Vriendelijk personeel en zeer net toiletgebouw. Voor de prijs die je betaald gewoon een aanrader.

Op dit moment in mei zijn er geen kinderen, geen activiteiten en is het restaurant niet open. Kunnen we dus moeilijk oordelen en is dan ook op het gevoel.

mooi kindvriendelijk park.

jorgen
23-5-2018
  • Onderkomen6

Wij waren hier het pinksterweekend de kinderen hebben echt genoten zowel met als zonder het animatieteam. De vriendelijkheid van het personeel en de animatie was echt super.

De accommodatie was niet echt schoon (borden plakken nog aan elkaar)

Top vakantie

Sabrina Petra
13-5-2018
  • Onderkomen10

Wat een heerlijke camping kids vermaking zich super. Zowel met animatie als zonder. Lekker springen op de airtrampo. Of race op de scelterbaan echt top. Zijn ook een hoop dingen in de omgeving. Leuke winkelcentrum. Douches zijn echt top. Nog nooit zoveel water uit de douche gehad op een camping. Vriendelijkheid van het personeel is ook echt top super gezellige twee weken gehad

Helemaal top!!

Manon Vleeschhouwer
12-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen1

Geweldig leuk park! Zoveel te doen voor de kinderen. Leuke prijs, personeel erg vriendelijk. Gaby rent zich rot op terras. Altijd met een glimlach en vriendelijk woord. Menu kaart is uitgebreid en erg lekker!!

Mobile homes zijn simpel maar prima! Gewoon een aanrader!

Super leuk park, service is perfect

Yolanda Sikkes
7-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

Wij hebben een heeelijke week gehad met ons gezin.

Medewerkers zijn vriendelijk en zoeken bij een probleem gelijk naar een oplossing.

De kinderen vermaken zich prima en in de omgeving is genoeg te doen.

Winkels dichtbij.

Lucie Geelen
5-5-2018
  • Onderkomen9

Prima fietsomgeving, lekker relaxen. Valkenswaard heeft een leuk centrum.

Prima vakantiepark.

bert
5-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Schone stacaravan op kindvriendelijk pleintje. Vriendelijk personeel bij de receptie, horeca en technische dienst. Park was geheel opgeschoond en zag er prima uit. Mooie huurfietsen en skelters. Voldoende recreatie voor kinderen. Over het gehele park speeltoestellen. Treintje dat twee keer per dag rijdt. Enthousiaste beheerders die hun park elk jaar weer verbeteren. Zeker een bezoek waard!

wij komen zeker nog een keer terug!!

Mario Barneveld
2-4-2018
  • Onderkomen9

zeer vriendelijk personeel en leuke animatie voor de kinderen,kleinschalig park, België op fietsafstand, mooie omgeving. Na thuiskomst kwamen wij erachter dat we een telefoon vergeten waren mee te nemen,receptie gebeld,die belde binnen 5 minuten terug dat de telefoon in ons geboekte huisje gevonden was!!! top geregeld door het personeel!!!

Een aanrader!

Huib Krommenhoek
7-3-2018

Na verkoop van onze caravan hebben we eens gebruik gemaakt van een 4 persoons- stacaravan. Bij aankomst was de verwarming reeds aangezet nadat we de sleutel en bedlinnen hadden opgehaald bij de receptie. We hadden een midweek gereserveerd en hadden het geluk dat de zon de gehele week scheen zodat we ook buiten konden zitten. De omgeving leende zich uitstekend voor fietst- en wandeltochten. De kantine en restaurant waren alleen het weekend geopend waar we dus geen gebruik van hebben kunnen maken. In Valkenswaard zijn talrijke supermarkten en goede restaurants die dit "gemis"hebben opgevangen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Brugse Heide in Valkenswaard, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Brugse Heide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Brugse Heide scoort een 7.31 uit 10 op basis van 430 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: