Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Brugse Heide

Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Brugse Heide
7,2

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Recreatiepark Brugse Heide voor je op een rij gezet:

454 reviews over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Brugse Heide in het Nederlands

Met jonge kinderen

Ideaal voor kort verblijf

Patricia Kuiken
9-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Na het boeken kwamen we veel negatieve reacties tegen. Jammer, maar van alles bleek gelukkig niet veel waar. Wij hebben ons verblijf als prettig ervaren. De caravan was ruim en van alles voorzien. Ook was deze redelijk schoon. Je betaald geen schoonmaak kosten en er word dus verwacht dat je de caravan zelf schoon achter laat. Wij halen er zelf nog een doekje door en wassen eerst af voor gebruik. Vaatdoekje en afwasborstel zit erbij. Afwasmiddel en droogdoek dien je zelf mee te nemen. Op elk veldje voor de deur is een speeltuintje. Het park is super gelegen. Wij hebben ons verblijf gecombineerd met een bezoek aan safaripark de Beekse bergen en designeroutlet Roermond. Roermond zelf is ook een aanrader. Beiden ongeveer 45min. Rijden.

Goed/mooi

Bert
8-9-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Mooie camping. Jammer dat et alleen WiFi bij de receptie is en het restaurant alleen in het weekend open is buiten het hoog seizoen

Mellanie Willemsen
5-9-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij zijn hier een week geweest met twee kinderen van 3 en 1 jaar. We hebben het super gehad. Genoeg te doen voor deze leeftijd categorie. Animatie was leuk. Helaas zat het seizoen er na het weekeind er op. Maar genoeg te zien en doen in de omgeving. Een fiets huren is zeker een aan dader. Wij en de kids hebben genoten.

• Activiteiten9
  • Onderkomen5

Ze doen erg hun best met de middelen die ze hebben. Ons huisje was redelijk schoon. Wel veel last van mieren. Met aankomst kregen we gewassen dekbedden, dat was wel fijn. Het is allemaal erg gedateerd. Maar ze zijn wel vriendelijk.

Joyce van der Krogt
24-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Ik vond alles goed top personeel en uitermate vriendelijk echt een top vakantie wij komen al 4 jaar hier nog nooit geen problemen zijn die er wel ga je naar de receptie en die lossen het op van ons een dikke 10 volgend jaar weer

Brugse heide kun je van een top vakantie genieten!

Fam Degeling
23-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Brugse heide kun je van een top vakantie genieten! Wij hebben het teminste echt naar ons zin gehad. Goed personeel die er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. En de kinderen vermaken zich uitstekend. Ik zeg top. Zeker een aanrader voor iedereen

Mwa...

Serena
22-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

Ik had erg veel zin om erna toe te gaan, het zag er goed uit. We kwamen in onze caravan die nog heel vies was en ook vieze doekjes onder het bed. Allerlei mieren kakkerlakken en oorkruipers in het bed. Aangegeven dat ik dat niet fijn vond om in te slapen kregen we boze poolse schoonmakers, aangegeven dat we dan 2 dagen eerder naar huis zouden gaan. Park verder ziet er goed uit alleen jammer geen binnen zwembad. Bediening is niet te enthousiast receptie is wel heel lief. Buitenzwembad is wel lekker verkoelend met de hitte en voor kleine kinderen is er zat te doen. Voor kleine kinderen met ouders zou het super zijn voor ons was dit de laatste keer.

Onbetrouwbaar.

ruben
16-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen3

Op de site wordt je gelokt met het feit dat je gratis naar het zwembad van een ander park mag ( hengelhoef) aangekomen wordt ons bij de receptie verteld dat het niet aan te raden is om naar dat zwembad te gaan... te druk aangezien er meerdere vakantieparken er gratis heen mogen. rond 14:00 laten ze al niemand meer naar binnen aangezien ze hun limiet dan hebben bereikt. ze adviseerde ons om naar een ander zwembad te gaan op de vraag of ze dit bij iedereen doen antwoorde de receptioniste ja. Ze gaf aan dat het alleen buiten het hoog seizoen de moeite waard is.

Voor ons niet weer of met een eigen tent!

Mirjam
9-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen4

Ontzettend leuk animatie team, vriendelijk personeel, leuk voor kleine kinderen!

Verder was de gehuurde 'stacaravan' ontzettend vies, hebben we de kinderstoel nooit gekregen (wel gewoon geld daarvoor terug gehad) en stond onze caravan en tuinset op zwart zand bij een of andere dumpplek..

Zeer slecht en verwaarloosd!

Ssc
7-8-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen1

In de avond is er super veel lawaai. De accomodatie was zeer vies en zeer klein. De matrassen zijn nog geen 3 cm dik. In de avond is er een kleinschalig entertaiment team dat word gerund door jongeren en loopt dus allemaal fout. Tevens zijn dit alleen activiteiten voor kleine kinderen. Geen uitlaat veld voor honden aanwezig. En een klein buitenbad waar de tegels van af zijn gevallen. Het is geen aanrader.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Brugse Heide in Valkenswaard, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Brugse Heide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.