Tijdelijk €25 aanbetaling

Harba Lorifa

We hebben de beste aanbieders voor Hostel Harba Lorifa voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 18 reviews

7.2GoedScore uit 18 reviews

Hostel info

Meer hostel info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

18 Reviews over Harba Lorifa

• 7Hetty28-04-2017

Great place!!

Great environment just a few km from Eindhoven. Great location near a lovely forest. Wonderful oportunity for walk or cycling trips in the area. Valkenswaard has a reward as hiking village of the Netherlands. Rooms are very basic but adequate. For children is a great mini golf course and they even have a firepit!! You can eat in for a basic meal but in town are many restaurants.

• 10Rob Maas22-05-2016

Geweldige plek voor grotere (sport)groepen

Graag wil ik jullie nogmaals bedanken voor jullie gastvrijheid. Vorig weekend was voor ons, vaders en zonen van FC Prangins Sport uit Zwitserland, een weekend dat we altijd zullen blijven herinneren. Iedereen in onze groep is zeer te spreken over de manier van ontvangst, de service tijdens het verblijf en de vriendelijkheid van al het personeel. Jullie hebben echt je best gedaan om het ons naar de zin te maken en we zijn jullie daar erg dankbaar voor!

• 7Danny19-01-2016

Leuke plek voor een trainingskamp

Ik hier afgelopen week op trainingskamp. Kamers waren prima en het eten ook. Helaas was de barman niet echt vriendelijk, hij snauwde iedereen af en ik had niet het idee dat hij het leuk vond om er te werken.

• 9olaf aries01-06-2015

Fantastische plaats voor een kamp van groep 8

Al meer dan 13 jaar zijn wij met groep 8 van basisschool Onze Wereld vaste gast bij Harba Lorifa in Valkenswaard voor ons kamp. Het is een ideale plaats om te verblijven, zeker voor de stadskinderen die wij altijd bij ons hebben. De accommodatie is perfect gelegen midden in de bossen en is op die manier een mooie uitvalsbasis voor speurtochten en dergelijke. De kamers zijn degelijk en voorzien van stapelbedden. Het sanitair is ietwat Spartaans, maar ook daar hebben wij de leerlingen nog nooit over horen klagen. Het personeel van Harba Lorifa is voor ons de slagroom op de taart. Altijd behulpzaam, vriendelijk, flexibel en bereid om mee te denken met het programma. Elk jaar zien we weer veel vaste gezichten! Ik raad als groepsleerkracht en coördinator van de werkweek deze locatie absoluut aan als verblijfplaats! Een fijne belevenis!!! Met vriendelijke groeten, Olaf Aries

• 8Annette Bakker11-05-2015

Goede accomodatie voor een trainingsweek

In overleg was het eten op ieder gewenst tijdstip klaar. Gezellig en service gericht personeel. Een groot voordeel voor ons was dat we deze week de enige gasten waren, waardoor er gemakkelijk te overleggen was.

• 4Joeri04-05-2015

Mooie ligging maar slecht eten

Eten is zeer slecht; het avondeten smaakte nergens naar het enige wat er was was pasta die een beetje lauw was. Ontbijt is normaal maar niets bijzonders, niet zo veel keus dus. Hetzelfde geldt voor de lunch, wat extra's was een vispasta en kaasshouflés waar er maar 1 van gepakt mocht worden. Daarnaast ging letterlijk iedereen van het personeel lunchen waardoor er niks meer van het buffet werd bijgevuld, ik heb zelf maar uit de keuken wat appelsap gepakt.... kan echt niet!

Ook de kamers en het sanitair is verouderd! Als er iemand in het gebouw doucht lijkt het net alsof iemand aan het boren is, heel vreemd.

De ligging en de mogelijkheid voor een kampvuur waren wel top!

• 7Marije28-11-2014

Zeer gastvrij, maar slecht sanitair

Zeer lieve gastvrije medewerkers, leuke gemeenschappelijke ruimte, fijn om te vertoefen. Heerlijk eten, goede sfeer, ook leuk voor kinderen.

Sanitair op kamers is zeer slecht; oud, koud, lelijk, maakt herrie s nachts, geen deur voor de douche en .... Gedeeld met de kamer er naast (zonder dat we dat wisten van te voren). Heel erg jeugdherberg.

• 3E13-08-2014

Slechtste hostel ooit

Veel te kleine kamers en gedeelde smerige (mini) wc en douche. De prijs was veel te hoog voor dit. Andere hostels zijn veel beter en stukke goedkoper.

• 8Robbert13-01-2014

Goede budget locatie

Deze StayOkay is een echt aanrader voor iemand wat voor relatief weinig geld in een natuurrijke omgeving wilt logeren. Helaas is de locatie van het hostel iets minder, maar het eten maakt dit ruim goed.

• 7danny19-09-2013

Prima

Kamer met zes bedden. Prima kamer voor de prijs. Schoon en degelijk. Goed genoeg voor een trainingskamp.

Hostel Harba Lorifa info

Het complex