Hotel De Markt

3 reviews over Hotel De Markt in het Nederlands

Fantastish

Melissa
29-10-2017

Wij waren met onze vriendengroep van 15 personen. We vonden het helemaal geweldig. Super personeel, heerlijk ontbijt, lekkere lunch. Kortom ze weten hoe het moet. Prijs kwaliteit verhouding.. Helemaal goed. Wij komen hier graag weer, mocht je niet tegen geluidsoverlast kunnen dan moet je hier niet zijn.. Wij vonden het heerlijk.geweldig.. Super genoten..bedankt en ga zo door.

Oude reviews (archief)

Knus hotel met gratis muziek 's nachts

Annemarie
3-3-2011

B&N hotel is een hotel met 8 kamers. De sleutel moet je ophalen in het B&N eetcafe waarna je via een smal gangetje bij de voordeur kunt komen (naast B&N cafe).

Ligging:naast centrum, IN het stapgebied met kroegen!. Dichtbij Inspriration Point.

Kamer: netjes, schoon, kleine badkamer met douche, wc en wastafel. Flatscreen tv aan de wand, prima bedden.

Algemeen: als je gaat stappen in Valkenswaard is het prima. Het is over het algemeen erg gehorig en dreunt de muziek goed door. De prijs (zonder ontbijt want dat is niet mogelijk) vind ik dan veel te hoog.

Een hotel met ECHT schone kamers.

N.schreurs
1-10-2009

Na een feest in Valkenswaard hebben we hier geslapen. We mochten onze bagage al om 12uur op de kamer zetten en de dag erna hoefden we pas om 13uur van de kamer af. De kamer was keurig netjes en schoon. De badkamer was ook perfect. Omdat je in het hotel zelf niet kunt ontbijten konden we dat doen in hun eetcafè 50 mtr. verderop.Heerlijk om na een feest in een goede kamer te kunnen overnachten.

We hebben een aantal aanbieders voor De Markt voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Markt in Valkenswaard, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Markt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Markt scoort een 9.25 uit 10 op basis van 3 reviews.