Vakantiepark Recreatiepark Duinhoeve ****

8,2

Weer vandaag5°-3°

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark Duinhoeve voor je op een rij gezet:

12 tips over Vakantiepark Recreatiepark Duinhoeve

Sarah, 13-4-2016

In de informatie map is veel te vinden zoals winkels, marktjes enz...

Je kan een dvd speler en dvd's huren (altijd handig als het iets minder weer is)

M. v.d. Munckhof, 28-9-2014
Ideale uitvalsbasis voor een dagje 's Hertogenbosch of Tilburg.
Sandra, 22-7-2014
Efteling, Loonse en Drunense Duinen, Pukkemuk in Dongen, Safaripark Beekse Bergen.

rmlevens, 27-4-2014
Schaf een wandelkaart en fietsknooppuntenkaart aan om de omgeving goed te kunnen verkennen.
Sharon , 13-3-2014
Geniet van de heerlijke omgeving door een heerlijke wandeling door de duinen te maken.
fam.van der Zwart, 25-7-2013
Het restaurant heeft een varierende kaart,dus kan je steeds iets nieuws proberen.

Ted en Emmy, 29-9-2012
Fietsen met de knooppunten kaart kom je op de mooiste plekjes
Miriam, 15-8-2012

Een campwinkeltje zou fijn zijn.

Ik ben zelf een visser en er is helaas is er geen viswater op de camping maar bij vlemmix in tilburg kun je dag- en weekkaarten kopen om in de buurt van de camping "de leemputten" te kunnen vissen..

Jack, 12-8-2012
Kies een plek op het trekkersveld. Lekker ruim opgezet en de kinderen hoeven de weg niet over te steken als zij naar de speeltuin of het zwembad willen gaan. Op het (oudere gedeelte) aan de westzijde zijn meer straatjes en stacaravans en vaste seizoensplaatsen.
Cloin, 3-8-2012
Er is wifi aanwezig maar omdat je ver in het buitengebied zit wel slecht bereik met telefoon, dit is wellicht een punt van aandacht.

Onze bezoekers bekeken ook: