Pension Herberg De Brand

Pension Herberg De Brand

8.2Fantastisch

Nederland, Noord-Brabant, Udenhout

Op vakantie geweest naar Herberg De Brand?

8.2Fantastisch

Pension info

Meer pension info
Tonen op kaart

15 reviews over Pension Herberg De Brand

• 9Paula13-11-2019

Een echte herberg, fantastisch!

Een weekendje weg, naar bosrijk gebied, was ons plan. Toen we op Herberg de Brand stuitten en Helma aan de telefoon hadden gehad, was het duidelijk: hier gingen we heen! Ze klonk relaxed en heel gastvrij. En dat bleek te kloppen. Herberg de Brand is een échte herberg. Met goede bedden in nette, smaakvol ingerichte kamers. Met gedeelde toiletten die wel brandschoon zijn. En vooral: met een gelagkamer waar je aan de bar zit of rond het haardvuur, waar je andere gasten spreekt of rustig zit te lezen, en waar je 's morgens een heerlijk ontbijt eet met zelfgebakken brood en je 's avonds door Helma laat verwennen met een heerlijke maaltijd. Want toen we vrijdag bij haar gegeten hadden, lieten we ons plan om de volgende dag in Den Bosch te eten snel varen ;) We voelden ons warm welkom en komen graag nog een keer terug!

Gereisd met partner in november 2019

• 2018
    9Yvonne29-10-2018

Heerlijk vakantieadres met paarden!

Hier een weekend met paarden en vrienden geweest. Goede stallen voor de paarden. 1 km van de Loonse- en Drunense Duinen. Kamers waren klein en eenvoudig met douche en toilet op de gang. De familie was zeer gastvrij en Helma kan fantastisch koken. Overdag gezellig op t terras met een drankje en 's avonds bij de open haard. Zeker voor herhaling vatbaar, vooral met de.paarden.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Cerpentier E24-06-2018

Aanrader voor paard en ruiter

Echte gezelligheid. Ontvangen door de heer des huizes, konden we de stalling voor onze paardjes kiezen (stro of houtschaafsel, naast of tegenover elkaar). Er werd direct genoteerd hoeveel eten ze 's morgens en 's avonds moesten hebben. De gastvrouw kan geweldig koken! We hebben elke avond gezellig meegegeten. Het ontbijt was ook in orde, verscheidene zelfgemaakte honingsoorten en jams, lekker eitje,gekookt of gebakken (met of zonder spek). Er waren wel wat vliegen (tijd van het jaar) maar brood en beleg was netjes afgedekt! Je voelt je meteen thuis. Een leuke en gezellig aangeklede ontspannings- en eetruimte. Ook buiten is het leuk vertoeven op het terras. Onze kamer (op de benedenverdieping) was schoon en netjes en had een goed bed. De douche werkte goed, voldoende warm water, heel fijn achter een dagje rijden. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• 5Richard Alles21-06-2018

Nooit meer

Wij kwamen aan, en we wisten niet precies waar we heen moesten. We gingen af op het stemgeluid, en met een beetje twijfelgevoelens liepen we daar naar binnen. Hier werden we vriendelijk begroet en kregen we de sleutels, echter zonder uitleg qua ontbijt en uitchecktijd. Nouja, we liepen dus naar de kamer. Een klein warm zolderkamertje met een bed, een tafeltje en een kast. Primitief maar prima! 's avonds gingen wij douchen, en 3 van de 4 douchkoppen waren kapot. Mijn douchkop was lek aan de bovenkant zodat het er aan de bovenkant uitspoot. Ook schommelde de temperatuur heel erg wat niet prettig doucht. Ook de kranen bij de wasbakken hadden het lek-probleem. We hadden wel prima geslapen! Bedden zijn niets mis mee. De volgende ochtend kwamen wij rond 9:15 beneden voor het ontbijt (kon tot 10). Echter waren er al amper broodjes meer en zaten de vliegen overal op. Qua beleg wel genoeg keus.

Gereisd met partner in juni 2018

• 2017
    5Ton08-09-2017

Fikse tegenvaller

Het is echt niet geschikt voor mensen met een lichte handicap, zoals een rollator of stok. Het parket lag los en om het bed in de kamer is erg weinig ruimte. Wij moesten helaas afzien van een verblijf. Dat werd niet in dank afgenomen.

Gereisd met partner in september 2017

• 6Fb15-08-2017

Te dure, kleine kamers

• omgeving
    • de kamers op de bovenverdieping zijn veel te duur. De kamers zijn klein, hebben een schuin plafond waardoor je meerdere builen op je hoofd riskeert als je ' nachts naar wc moet (zijn gemeenschappelijke wc's). in de zomer waan je je in een sauna omdat de kamer onder een golfplaten dak ligt en omdat er geen vliegenraam voorzien is, kunnen muggen zich aan een feestelijk buffet wagen.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• Oude reviews

9Karin van buren23-10-2016

Mooie lokatie en goed verzorgd.

Heerlijk genoten op een rustige en mooie omgeving.De herberg was schoon we zijn er goed verzorgd.Het eten was super en onze paard stond in een schone en verzorgde stal.Ook onze hond was zeer welkom.Zeer aan te raden om hier met je paard te genieten.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10Jannie08-09-2016

Super gastvrij!

Zeer genoten van 4 dagen vakantie met onze paarden! Mooie stallen paarden worden goed verzorgd we zijn super gast vrij ontvangen je kan er lekker eten kamers netjes en schoon. Goede ligging bij de duinen en bossen Wil je met je paard op vakantie dan is herberg de brand zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9Amanda & Michiel07-09-2016

Genoten!

We hebben genoten van ons verblijf. Ook onze honden waren van harte welkom dus dat maakte de vakantie voor ons compleet. Het ontbijt was elke dag keurig verzorgd. Daarnaast waren de eigenaars ontzettend vriendelijk en gezellig. Echt een aanrader voor mensen die graag willen wandelen/paardrijden op de Loonse en Drunense Duinen!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Joan31-05-2016

Fantastisch! Goed eten, prachtige stalling paarden

Echte Brabantse gezelligheid. Gastvrouw Helma kan geweldig koken! We zaten in het aspergeseizoen en we hebben heerlijk gegeten. Zij haalt alles vers bij de boer en kookt met seizoensproducten. Lekker wijntje erbij en je kunt gezellig zitten in de Herberg. Je voelt je meteen thuis. Onze paarden werden goed verzorgd en de stallen zagen er erg mooi uit. Karel de man van Wilma fungeert als gids in de duinen en zijn met onze vrienden heerlijk gaan rijden in de Drunense Duinen. Prachtig! Het is hier ook erg leuk om te fietsen en te wandelen. De kamers zijn zeer schoon en netjes en goed bed. Je kunt vanuit hier makkelijk naar de Efteling of naar Oisterwijk. Mooie fietsroutes. Volgende keer komen wij zonder paarden maar gaan we een keer fietsen. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in mei 2016

0 tips over Pension Herberg De Brand