Camping De Zandley

Camping De Zandley
9,3

15 reviews over Camping De Zandley in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Wij kwamen camperen met onze 2 grote honden en werden zeer hartelijk ontvangen.

Handige shop en broodjes service en zeer proper sanitair.

Prachtig gelegen op 500 m van de Loonse en Drunense duinen.

Wij en onze honden komen zeker terug!

Kleinschalig van opzet, maar met alles erop en eraan (of, zoniet --bijv. restaurant-- dan in de onmiddellijke nabijheid). Zeer ontspannen sfeertje.

fam v.d. Donk
6-6-2017

Heel mooie goed verzorgde camping

Brabantse gastvrijheid bij De Zandley

Anke
18-5-2017

Ik heb een paar weken mogen genieten van de rust en ruimte die Camping de Zandley biedt.

De huurcaravan, een Azur Knauss, is van alle gemakken voorzien.

Alles erop en eraan, en voorzien van een heel goed matras, ook niet onbelangrijk.

Niets is de eigenaars teveel, ze staan meteen voor je klaar als je iets vraagt of nodig hebt.

Het sanitair/hygiëne heb ik een 10 gegeven. Alles is brandschoon.

De douches zijn heel groot zodat je je kleding droog kunt houden. Een verademing!!

De staanplaatsen zijn heel erg ruim en een uitzicht op een beschermd natuurgebied.

Perfecte omgeving voor wandelingen (met of zonder hond) en fietstochten.

Kortom, ik kan absoluut niets bedenken waardoor je hier geen vakantie door zou willen brengen.

Bedankt Jack en Helma.

Groetjes, Anke.

Nette, kleine camping mooie, landelijke ligging.

Johan & Heleen
24-4-2017

Als je van wandelen en fietsen houdt en van de Loonse en Drunense Duinen of Natuurgebied de Brand, dan is De Zandley perfect van ligging. De grote steden Tilburg of Den Bosch zijn ook goed aan te fietsen. Jack en Helma de eigenaren van de camping, zijn heel gastvrij en je wordt door hen verwelkomd met een kop koffie of thee. Wij komen hier elk jaar wel een keer met onze hond en genieten volop van alles. De sfeer is gemoedelijk en de plekken ruim. Het sanitair is altijd mooi schoon en de douche lekkere warm. Wij hebben onze eerste kampeerweek er weer opzitten voor dit jaar en kijken terug op een heerlijke week kamperen en komen zeker weer terug op de Zandley.

Theo Schook
24-6-2016

Fijne kleine camping. 700 mtr. van de Drunense Duinen

Vriendelijke en gezellige eigenaren.

Ons plekke

Marion Hoeben
22-6-2016

al zeven jaar zijn wij te gast bij de familie de Kroon, van Camping de Zandley, in Udenhout. Het is ons zomerse stek waar wij heerlijk kunnen genieten van de Brabantse natuur en gastvrijheid. Ook onze hondjes zijn er welkom. De camping ligt vlak bij de Loonse en Drunense Duinen, 500 meter lopen en je staat middenin een uniek stukje natuur. Zandvlaktes en eindeloze wandel en ffietspaden. Het sanitair is zeer schoon en ruim en in de koudere periodes verwarmd. In de omgeving vele leuke eetgelegenheden. Een super camping.

Prettige camping

Marc
5-6-2016

Prima kleine camping dichtbij de loonse en Drunense duinen. Vriendelijk, schoon sanitair, rustige ligging

Wat een schitterende camping met een prachtige ligging , dichtbij schitterende fietsgebieden. En vooral te prijzen bij hen is het super schone douche, toilet en afwas gebouw. Een tien met een griffel.

Fijne,Rustige ,gezellige camping!

van der Bie
17-5-2015

Rustige, heel mooi gelegen camping vlakbij prachtig natuurgebied.

De hond had de tijd van z,n leven in de duinen en mven met soortgenoten.Wij hebben heerlijk gefiets..en genoten van de rust !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Zandley in Udenhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Zandley zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Zandley scoort een 9.31 uit 10 op basis van 15 reviews.