Camping De Zandley

Tonen op kaart

22 reviews over Camping De Zandley

• 9Paul en Marga van Oosterhout05-11-2019

Zonderzorgen

Heerlijke camping waar je op loopafstand de Drunense Duinen inloopt. Ruime staanplaats , mooi uitzicht over de weilanden en natuur. Aardige uitbaters. Niets is teveel . Als onze (klein)kinderen op bezoek komen kunnen ze zich goed vermaken, met mooi weer kunnen ze lol maken op de trampoline en het water wat dan ter beschikking is via een tuinslang of sproeier leuk rollend materieel voor kinderen tot ong. 8 jaar. Fietsverhuur enz. Met slechter weer is er een gebouw waar volop speelgoed en spellen zijn. Koelkast magnetron, Internet en tv. Wij komen elk jaar 2 of drie keer. Oh..... Was nog even het geweldige maisveld doolhof met springkussen vergeten!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Anja19-09-2019

Heerlijke plek!

Het nadeel van douchen op een camping is toch altijd wel dat alles daarna zo klam is, dat aankleden een uitdaging wordt. Op deze camping hebben ze het voor elkaar gekregen douches te bouwen waarbij je daar geen last van hebt. Alleen daarom al kom ik hier graag. Daarbij is de omgeving ook nog eens prachtig, op een paar minuten lopen van de Loonse en Drunense duinen, waar de hond los mag lopen. Na het wandelen is het lekker koffie (of wijntjes) drinken bij het restaurantje op de hoek. De eigenaresse aardig en behulpzaam. Er is een klein winkeltje met nuttige dingen, een tankstation voor de deur. Een echte aanrader.

• 10Eetgelegenheden

Alleen gereisd in september 2019

• 9Cathrien21-07-2019

Fantastische ligging bij de loon en Drunense duinen.. Mooie fiets/ wandelomgeving. Toilet en douche uitstekend verzorgend. Hele rustige camping. Prima WiFi. Leuke camping voor de kleuters en peuters grote zandbak, trampoline , skelters enz.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Dirk & Sonja De Rycke - Vanagtmael08-07-2019

Geweldige camping !

We zijn net terug van een weekendje op camping de Zandley, in één woord " het was geweldig". Goed ontvangst door campinguitbaters, mooie ruime plaatsen, fantastisch uitzicht, zeer proper en verzorgd sanitair, en is er iets je moet het maar vragen en het komt in orde. Voor ons verdient deze camping een dikke 9. Tevens een goede uitvalsbasis voor fiets en wandelroutes.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Evelien30-06-2019

Genieten

We zijn heel vriendelijk ontvangen. Leuke kleinschalige camping. Ruim veld met mooie plekken. Er is speelgelegenheid voor de kinderen. Sanitair is netjes, en goed schoon! Wij komen zeker nog een keer terug 👍🏻

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Stallaart28-04-2019

Prima, mooie camping met goed sanitair!

Mooie camping met goed sanitair ( douche zonder munten!). Zeer mooie omgeving om te verkennen op de fiets of te voet. Lekkere restaurants inde buurt: De Kat, (1,5 km), de Molen in Kaatsheuvel ( 8 km); goede afhaalchinees in Loon op Zand. Klein winkeltje op campingterrein, aardige campingeigenaren... wat wil je nog meer?

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    9Edwin15-07-2018

bijzonder genoten

Kleine camping prachtig gelegen bij de loonse en drunense duinen. Perfect voor wandelen en fietsen. Wij zijn actieve golfers, mooie golfbaan de Efteling vlakbij gelegen. Ook diverse leuke restaurants en terrassen nabij - Bosch en Duin. Ruime douches en schoon sanitair. Gastvrij ontvangst met koffie en uitleg over camping en omgeving. Ruime plaatsen. Voor kinderen een prachtige trampoline en ook een trap veldje en een bij slecht weer is er ook een recreatieruimte. We komen hier zeker nog een terug.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Lieve07-05-2018

Fijne familiale hondvriendelijke minicamping!

Wij kwamen camperen met onze 2 grote honden en werden zeer hartelijk ontvangen. Handige shop en broodjes service en zeer proper sanitair. Prachtig gelegen op 500 m van de Loonse en Drunense duinen. Wij en onze honden komen zeker terug!

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2018

• 2017
    10Erik Groet04-08-2017

Een rustgevende verademing, ook met kinderen erbij

Kleinschalig van opzet, maar met alles erop en eraan (of, zoniet --bijv. restaurant-- dan in de onmiddellijke nabijheid). Zeer ontspannen sfeertje.

Alleen gereisd in juli 2017

• 9fam v.d. Donk06-06-2017

Heel mooie goed verzorgde camping

Gereisd met vrienden in mei 2017

2 tips over Camping De Zandley

• rowjam, 03-07-2013

Loonse en Drunense duinen

• van der Bie, 17-05-2015

Als je een rustige mooi gelegen camping zoekt !! Deze zeker doen !

0 vragen over Camping De Zandley

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50