Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.3Staat v/h sanitair
  • 6.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

48 Reviews over De Zandley

• 8Marleen31-08-2022

Heerlijke plek.

Fijne camping op een mooie plek. Schoon toiletgebouw, met zeer ruime douches. Prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Ellen en Fons08-08-2022

Heerlijke camping met heel schoon sanitair

Super verblijf gehad tijdens onze eerste camper reis. Aardige gastvrouw/heer, goede vibe op de camping en mooi schoon sanitair. De ligging is perfect vooral als je met je hond een stuk wil lopen. Wat ons betreft een aanrader, we komen hier zeker nog een keer terug.

• 8Eetgelegenheden
  • 5H.Rijnders07-07-2022

Eens maar nooit meer

Campingplekken prima, sanitair oke met fijne douches, uitstekende wifi. Maar van Brabantse gemoedelijkheid weinig te merken, norse eigenaar die als Max Verstappen over de camping raast en de tentharingen uit de grond rijdt, eigenaresse die op onvriendelijke wijze steeds maar benadrukt dat onze honden “niet los mogen” terwijl ze op dat moment in de caravan lagen of netjes aangelijnd waren. Kortom, onvriendelijke sfeer (en ook van mede-campeerders vernomen: “het gaat er niet op vooruit hier”. In ieder geval voor ons eens maar nooit weer.

• 7Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 8Familie weekend21-06-2022

verrassend

Deze leuke mini camping was op veel opzichten verrassend. Prachtige omgeving, grappig aan te komen via tankstation. 5 Minuten lopen van de loonse en drunense duinen. De eigenares vriendelijke en aardig. Sanitair erg netjes; schoon, overal zeeppompjes, ook aan kleine details is : douche krukjes/mengkraan/doekjes op je handen te drogen/ gezellige plantjes. Heerlijk ik hou ervan. Zondag regende het. Toen ondekten we de gezelschapsruimte. Hier hebben we de hele middag doorgebracht met tafeltennis, badjes waren aanwezig en daarnaast ook veel boeken, voetbalspel en een lekkere stoel op met zitten. Voor onze dochter van 8 en puber zoon van 14 was dit ook erg geslaagd. Ook de trampoline midden op het veld was leuk. Leuk aangelegd met een vrij uitzicht over het weiland aan de achterkant. Al met al een camping om aan te raden.

• 7Eetgelegenheden
  • 9jean23-05-2022

Alles top geregeld op de zandley

Alles naar tevredenheid. Mooi gelegen voor wandeling of fietstocht in de Loonse en Drunense Duinen of de Brand.

Eigenaar, 02-06-2022

Jean hartelijk dank voor je mooie review! We zien jullie graag nog eens terug op onze camping.

• 10Tineke18-05-2022

Prachtige camping

Mooie, zeer nette camping met ruime plaatsen en mooi uitzicht over de landerijen. Altijd schoon sanitair met zeer ruime douches. Ligging is prachtig, 5 minuten lopen en je zit midden in de prachtige Loonse- en Drunense Duinen waar je heerlijk kunt wandelen en waar je op veel plekken je hond los mag laten lopen. Naast de camping loop je het natuurgebied De Brand in. Mooie omgeving ook om te fietsen met goede knooppunt routes en leuke terrasjes om wat te drinken en/of te eten. Geen zwembad en eetgelegenheid op camping (zeer goede eetgelegenheid op loopafstand), ik geef deze beide een 10 omdat er geen optie is voor ' niet van toepassing'. Een welverdiend compliment voor de hardwerkende eigenaren Helma en Jack.

• 10Eetgelegenheden

Eigenaar, 02-06-2022

Tineke hartelijk dank voor je mooie review en complimenten aan ons. Tot volgende keer.

• 10Anja en Jan Aardoom27-03-2022

Top locatie

Dat het een Top camping is. Vriendelijke eigenaren, super schoon sanitair, hele goede WiFi en een hele mooie omgeving

• 1Eetgelegenheden
  • 10Cor en Sjouk13-10-2021

Fantastisch verblijf en komen terug

Werden gastvrij ontvangen door de eigenaren, de camping lag prachtig mooi achter een benzinestation. De camper plekken waren zo geplaatst dat je altijd waterpas kon staan was mooi verhard. Het sanitair gebouw was zeer mooi en zeer schoon, we hebben nog niet zulke grote douchecabines gezien met heerlijk warmwaterstraal. We komen zeker terug hier

• 9Eetgelegenheden
  • 9G van der Elsen21-09-2021

Voor ons een geweldige camping

Wij zijn begin juli 3 dagen op de Zandley geweest, en dat is zo goed bevallen dat wij de eerste week van september nogmaals zijn geweest. Het is een bijzonder fijne camping, rustig, mooie grote plaatsen en keurig sanitair. De familie Kroon ontvangt de gasten hartelijk en staan waar nodig direct voor je klaar. Dit hebben wij zelf ondervonden doordat wij door een overladen huishoudaccu 1 nacht niet in de camper konden slapen. Er werd direct en oplossing geboden en wij konden in een blokhut overnachten. Kortom deze camping is een absolute aanrader!!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Emile Pels17-09-2021

We staan hier op plek 12 met een werkelijk fantastisch uitzicht. Plek 1 of 13 nog iets beter.. 😍 Keurig sanitair, wat een verademing na de vorige camping #Haflingerhof. Nu weids uitzicht en voor je plezier douchen met eigen mengkranen. De omgeving is natuurlijk ook schitterend, kortom een aanrader en een dikke 9

• 9Eetgelegenheden

Camping De Zandley info