Géén boekingskosten

Meer camping info

45 Reviews over De Zandley

• 8Familie weekend21-06-2022

verrassend

Deze leuke mini camping was op veel opzichten verrassend. Prachtige omgeving, grappig aan te komen via tankstation. 5 Minuten lopen van de loonse en drunense duinen. De eigenares vriendelijke en aardig. Sanitair erg netjes; schoon, overal zeeppompjes, ook aan kleine details is : douche krukjes/mengkraan/doekjes op je handen te drogen/ gezellige plantjes. Heerlijk ik hou ervan. Zondag regende het. Toen ondekten we de gezelschapsruimte. Hier hebben we de hele middag doorgebracht met tafeltennis, badjes waren aanwezig en daarnaast ook veel boeken, voetbalspel en een lekkere stoel op met zitten. Voor onze dochter van 8 en puber zoon van 14 was dit ook erg geslaagd. Ook de trampoline midden op het veld was leuk. Leuk aangelegd met een vrij uitzicht over het weiland aan de achterkant. Al met al een camping om aan te raden.

• 7Eetgelegenheden
  • 9jean23-05-2022

Alles top geregeld op de zandley

Alles naar tevredenheid. Mooi gelegen voor wandeling of fietstocht in de Loonse en Drunense Duinen of de Brand.

Jack, Eigenaar, 02-06-2022

Jean hartelijk dank voor je mooie review! We zien jullie graag nog eens terug op onze camping.

• 10Tineke18-05-2022

Prachtige camping

Mooie, zeer nette camping met ruime plaatsen en mooi uitzicht over de landerijen. Altijd schoon sanitair met zeer ruime douches. Ligging is prachtig, 5 minuten lopen en je zit midden in de prachtige Loonse- en Drunense Duinen waar je heerlijk kunt wandelen en waar je op veel plekken je hond los mag laten lopen. Naast de camping loop je het natuurgebied De Brand in. Mooie omgeving ook om te fietsen met goede knooppunt routes en leuke terrasjes om wat te drinken en/of te eten. Geen zwembad en eetgelegenheid op camping (zeer goede eetgelegenheid op loopafstand), ik geef deze beide een 10 omdat er geen optie is voor ' niet van toepassing'. Een welverdiend compliment voor de hardwerkende eigenaren Helma en Jack.

• 10Eetgelegenheden

Jack, Eigenaar, 02-06-2022

Tineke hartelijk dank voor je mooie review en complimenten aan ons. Tot volgende keer.

• 10Anja en Jan Aardoom27-03-2022

Top locatie

Dat het een Top camping is. Vriendelijke eigenaren, super schoon sanitair, hele goede WiFi en een hele mooie omgeving

• 1Eetgelegenheden
  • 10Cor en Sjouk13-10-2021

Fantastisch verblijf en komen terug

Werden gastvrij ontvangen door de eigenaren, de camping lag prachtig mooi achter een benzinestation. De camper plekken waren zo geplaatst dat je altijd waterpas kon staan was mooi verhard. Het sanitair gebouw was zeer mooi en zeer schoon, we hebben nog niet zulke grote douchecabines gezien met heerlijk warmwaterstraal. We komen zeker terug hier

• 9Eetgelegenheden
  • 9G van der Elsen21-09-2021

Voor ons een geweldige camping

Wij zijn begin juli 3 dagen op de Zandley geweest, en dat is zo goed bevallen dat wij de eerste week van september nogmaals zijn geweest. Het is een bijzonder fijne camping, rustig, mooie grote plaatsen en keurig sanitair. De familie Kroon ontvangt de gasten hartelijk en staan waar nodig direct voor je klaar. Dit hebben wij zelf ondervonden doordat wij door een overladen huishoudaccu 1 nacht niet in de camper konden slapen. Er werd direct en oplossing geboden en wij konden in een blokhut overnachten. Kortom deze camping is een absolute aanrader!!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Emile Pels17-09-2021

We staan hier op plek 12 met een werkelijk fantastisch uitzicht. Plek 1 of 13 nog iets beter.. 😍 Keurig sanitair, wat een verademing na de vorige camping #Haflingerhof. Nu weids uitzicht en voor je plezier douchen met eigen mengkranen. De omgeving is natuurlijk ook schitterend, kortom een aanrader en een dikke 9

• 9Eetgelegenheden
  • 7H&T24-08-2021

De omgeving is prachtig. Camping leuk voor 1 keer

We verbleven hier met onze kleinkinderen. Camping gekozen omdat andere campings in dezelfde omgeving vol waren! Op basis van de 9,2 op Zoover deze keuze gemaaktDe camping is erg rustig met opvallend veel grote campers. Brandschoon en modern sanitair. Maar een beetje sfeerloos. Entree via benzinepomp draagt daar aan bij. Maisdoolhof naast de camping is voor de kinderen leuk.De omgeving is prachtig. De Loonse en Drunense Duinen bieden wandel- en fietsmogelijkheden genoeg. Gezellige dorpen in de omgeving. Ook voldoende eetgelegenheden.Toch is de camping niet te vergelijken met andere campings in dezelfde omgeving. De waardering op Zoover zegt dus niet alles.Kortom, leuk voor één keer.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Wil10-08-2021

Hele leuke camping

Het is een mooie camping. Wat je niet verwachtte omdat je via het benzinestation naar binnen moest. We hadden prachtig uitzicht over de weilanden. Hebben genoten van de rust. Hebben 1 maand op de camping gestaan. Toiletten en douches superschoon. Werden heeeel vaak schoongemaakt.De desinfectiespray en het zeeppompje waren altijd vol, net zoals de papieren handdoekjes. We voelden ons ondanks de corona super veilig.

• 8lenie29-06-2021

houtzagerij rumoerig s avonds

camping heeft alles piekfijn voor elkaar, maar op het tentenveld heb je veel last van de houtzagerij. Jammer!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair