Tijdelijk €25 aanbetaling

Wijsthoeve

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Wijsthoeve voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 5 reviews

8.4FantastischScore uit 5 reviews
  • 7.8Inrichting
  • 8.2Ruimte

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Wijsthoeve

• 9Hans van Buuren13-07-2015

voor families met kinderen, van alle leeftijden

De Wijsthoeve in Uden is een fantastische logeerboerderij voor families met kinderen. De boerderij is niet nieuw maar uitstekend ingericht met voldoende ruimte voor 18 man. Binnen is er voldoende ruimte, maar ´s zomers is het overdekte terras van, geschat, 40m2 heerlijk, zowel in de hitte als met onverhoopte regen. Binnen is ruimte voor tafeltennis, dart en air hockey. buiten een ruime trampoline waar bij warm weer zelfs een sproeier onder kan, dolle pret! Verder zo´n 100 fietsjes, skelters en aanhangers waar ook de grootste kinderen treintjes van 6 of 7 karren van gingen maken om over het terrein te crossen, zelfs een grote wip waar je met fiets of skelter overheen kon. Toppunt is de gastvrijheid van boer en boerin die ons ook bij de bevalling van een koe haalde om mee te kijken De kinderen mogen zelfs in de kalverhokjes komen om er mee te knuffelen. De boer ook nog wel tochtjes met trekker en aanhanger maken. Ook spannende in het donker en door water Kortom geweldig voor jong en oud.

• 9Jannie Timmer10-03-2015

Heerlijke plek, speciaal met kinderen!

Vakantieboerderij de Wijsthoeve in Uden is een heerlijke plek om met kinderen van alle leeftijden te vertoeven! De kamers zijn ruim genoeg, de bedden slapen goed, er is speelruimte binnen, maar vooral de skelters en de trekkertjes waren geweldig voor de (klein)kinderen! Boer Jan heeft een enorme tafel gemaakt waaraan we met z'n allen konden zitten om iets te drinken of te lunchen. Als het deze zomer lekker weer is kun je daar de hele dag door al je maaltijden gebruiken, ook door de overkapping, voor schaduw of als regenscherm. 's Avond in de tipi met een vuurtje, een glaasje port met kaas of een sigaartje... Helemaal goed!

• 9marian uitewaal27-03-2014

heerlijke plek

Onze eerste indruk in de wijsthoeve was dat er weinig kwaad kon, het was oud maar niet vies. de gezelligheid die uitging van de Wijsthoeve , de boerderij deed ons allen heel goed, Boer jan die 's avonds eitjes kwam brengen, onze dochter die de koe kon knuffelen, het vuurtje in de tipi tent, de kleinkinderen ? ... die heb ik niet gezien, die waren alleen maar buiten aan het spelen met het vele speelgoed, de trapkarren , de fietsen. Onze kleinzoon mee in de shovel in het donker, zelf sturen dus heel spannend. de volgende dag mee met de grote tractor, die ogen van mijn kleinzoon waren als schoteltjes zo groot.....maar ook binnen in de speelkamer/schuur hadden ze speelgoed in overvloed. Het was een geweldig weekend, een aanrader voor iedereen die kleine kinderen heeft, onvergetelijk ! Vlakbij de bossen, waar je ook lekker kunt wandelen. Boer jan, Bedankt!

• 0s_peeters31-03-2012

fantastische plek voor kinderen!

In maart zijn wij met 9 kinderen en 10 volwassen op de Wijsthoeve geweest. Wat hebben we genoten. Het huis is goed voorzien, goede faciliteiten en lekkere bedden. Het ligt aan de rand van een prachtig natuurgebied en dichtbij het dorp. Het wagenpark, het buitenspeelgoed, het knuffelen met de koe en de rit in de laadbak overtrof echter alles. De kinderen hebben zich geen moment verveeld. Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat zijn ze buiten bezig geweest. En op de (weinige) momenten dat het regende waren ze binnen in de speelhal te vinden. Op zaterdagavond heeft boer Jan de kachel in de tipi aangestoken en hebben we de avond hier, onder het genot van een drankje, doorgebracht. Het was in 1 woord, fantastisch. We zijn al 14 keer een weekendje weg geweest, nooit naar de zelfde locatie, maar dat gaat nu anders worden. Voor het eerst gaan we volgend jaar terug naar de Wijsthoeve. De kinderen ( en wij) kijken er nu al naar uit. Een echte aanrader dus. Boer Jan, bedankt !

• 0B.27-12-2010

Erg leuke locatie voor grote familie's

De Wijsthoeve is een prima accommodatie voor een familieweekend. Er is ruimte voldoende zowel in als om de boerderij. Boer Jan is erg enthousiast, en doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Ook de indianentent is erg leuk, gezellig met een "gluhweintje" en marshmellows bij een warm vuurtje....... Voor de kinderen (en volwassenen ?!) zijn de skelters en fietsen een geweldige bezigheid....... Kortom een prima accommodatie.

• 8Ineke Mulder-Loman22-12-2010

Prachtige vakantie daar!

Is een erg leuke plek voor kinderen in alle leeftijden. We hadden het erg warm, de boer kwam bv toen met een tuinspoeier, werd onder de trampoline gezet, een feest voor de kinderen. Wij hadden daar echt een wereld weekend, zeker voor de kinderen!!! Ook omgeving is leuk, wij zijn naar dat park vlak bij geweest, ook een goed vertoeven daar.

• 7Sabine30-03-2010

Supergeschikt voor familieweekend!

De Wijsthoeve is voor jong en oud een leuke plek om te vertoeven. Zowel binnen als buiten kunnen kinderen zich vermaken, er zijn een dartbord, voetbaltafel en tafeltennis als een grote hoeveelheid skelters. Boer Jan doet er ook alles aan om het je naar de zin te maken, tot een spannende bosrit toe. De keuken was aan de krappe kant, maar met een beetje inschuiven lukt het om met 17 mensen aan tafel te zitten.

Vakantiehuis Wijsthoeve info

• CafeNiet beschikbaar