Tijdelijk €25 aanbetaling

Van der Valk Uden - Veghel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Van der Valk Uden - Veghel voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 446 reviews
+52

7.7GoedScore uit 446 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

446 Reviews over Van der Valk Uden - Veghel

• 10Dick Schinkel24-11-2022

Uitstekend

Uitstekend Hotel. Uitstekende kamer en goed eten. Vriendelijk personeel. Wij boekte het hotel omdar het ook een opstapplaats is vanBolderman reizen. Een kwartier gelegen van het verzamelpunt in Zeeland. We boekten via het Witte Huys. De auto kon 14 dagen gratis bij de Valk blijven staan.

• 8Levi17-10-2022

Altijd goed

Hier gestrand met de fiets op weg naar Maastricht in enorme regenbui. Prima hotel voor acceptabele prijs!

• 8Kiek01-09-2022

Prima verblijf, paar minpuntjes

Het verblijf was prima, mooie nette kamers, heerlijk ontbijt, niet erg uitgebreid maar er was voldoende. Jammer dat er geen koffiemachine op de kamer staat, wat bij veel van der Valks wel zo is. Ook jammer dat je geen balkon hebt. De skybar was alle dagen gesloten, omdat het terras open was, dat was overdag heerlijk, maar s’avonds best fris. De menukaart is erg beperkt, maar wel heerlijk. Al met al prima hotel

• 9Tanja31-07-2022

Steeds weer super.

Geen idee waar die slechte reviews vandaan komen, we komen er al vanaf de opening en de kamers zijn netjes, ontbijt is super, avandeten beperkt menu maar alles lekker. Zeer vriendlijke mensen en een super mooi hotel. Binnen, buiten, en skybar. Tot de volgende keer.

• 4fam. de Vries17-06-2022

zonde van het geld

wij hadden een arrangement geboekt , ivm met vakantie bolderman dat we op dag van vertrek niet zo ver hoefden te rijden van huis uit. diner was goed, voor het onbijt had ik twee keer naar dit hotel gebeld of we om half zeven dan kunnen ontbijten omdat het tweede pinksterdag was , maar dat was geen enkel probleem. dus wij om half zeven naar beneden ,staat er twee schalen uitgedroogde broodjes met kaas en ham en een dubbel geklapte krenten boterham. Ik vind dit niet van de valk waardig daar boek je geen arrangement voor. onze sleutel werd twee keer uitgegeven wij waren op de kamer , stond er opeens nog een hotelgast in onze kamer, die had het zelfde kamernummer als ons gekregen , dat kan en mag niet gebeuren, bij de receptie geweest krijg je een vaag sorry. maar het vind ik dat ze niks met het klachten formulier doen , dat je later in je mailbox vind. dus voor ons nooit meer van de valk Uden .

• 9Jan04-10-2021

Prachtig en vriendelijk hotel in fietsomgeving!

Prachtig hotel, luxe kamers, prima restaurant, vriendelijk personeel. De Maashorst is een mooi natuurgebied, waar je prachtige fietstochten kunt maken. Uden is een gezellig stadje met voldoende winkels, restaurants en terrassen. Mooie dorpjes in de omgeving, zoals Nistelrode en Zeeland.

• 9GerJeanne03-08-2021

Geweldig

Mooie kamer met koffiebar. Ruime hoeveelheid elke dag aangevuld. Locatie op loopafstand van duinen en strand. Prachtige plek om te fietsen.

• 3De Hoop28-03-2021

Insecten en HDMI ingang bewust dichtgezet!

Had de luxury kamer geboekt a EUR 142,00 voor 1 nacht. Wat een teleurstelling: Bladkever in mijn bed en een dikke zilvervis de badkuip.

Gelet op de avondklok is streamen de nr. 1 bezigheid in de avond. Had mijn chromecast meegenomen, kon alsnog niet streamen. Dit in tegenstelling tot andere hotels waar ik heb overnacht waar bijv. Netflix zelfs standaard op de tv/afstandbediening zit. M.a.w. de mogelijkheid om te streamen in je hotelkamer is vast onderdeel van de service, net als een strijkijzer. Gebeld met de receptie en werd verteld dat de HDMI poorten doelbewust zijn dichtgezet om te voorkomen dat men zou streamen of een laptop zou aansluiten. Verdere vragen kon ik niet stellen omdat de receptionist al had opgehangen.

Vind daarmee de prijs/kwaliteit verhouding niet evenredig. Zeer teleurstellend en helaas toch een ander hotel de volgende keer.

• 9Groote familie16-08-2020

Alles prima, modern hotel in leuke omgeving

Perfect verblijf gehad. Goede Victoria E bikes gehuurd bij het hotel om te fietsen door mooi gebied de Maashorst. Diner alles lekker, bij het arangement keuze uit 4 voor, 4 hoofd en 4 nagerechten. Partner vond de keuze wat weinig, maar er zit altijd wel iets bij wat je lekker vindt. Personeel allemaal even vriendelijk. Ontbijt ook alles lekker, je krijgt een tafel binnen toegewezen, maar mag ook buiten op het terras ontbijten. Coronamaatregelen allemaal goed onder controle. Moderne kamers, leuke indeling badkamer met kaptafel. Zou zo weer terug gaan.

• 9Ed02-04-2019

Kom zeker nog een keer terug

Prima service, mooi hotel, schoon en luxe.

Hotel Van der Valk Uden - Veghel info

• AirconditioningBeschikbaar