Hotel Udens Duyn

Dhr peters,
7-10-2017

Zakelijk gebruiker.

Top ontbijt.

De kok bakte de eieren op aanvraag, dus een lekker vers eitje

Uitstekend hotel

Fred. Berkhof,
11-4-2017

Het hotel is een super accommodatie en voor fietsers of wandelaars een uitstekende uitvalsbasis voor prachtige tochten.

Omdat het hele hotel een aangename rust uitstraalt is het o.i. minder geschikt voor kinderen.

Geweldige plek

peterssusanne
17-11-2014

Echt een aanrader. De locatie is niet bijzonder. Maar het personeel zeer klantgericht. Het hotel erg modern en schoon. De kamers comfortabel en zeer ruim.

Er verblijven ook een aantal mensen om te revalideren. Maar daar merk je niets van, behalve een aantal rolstoelen aan het ontbijt.

Je kan in de omgeving mooi wandelen.

HotelSpecials.nl

Een mooie plek om tot rust te komen.

golverdingen
11-5-2014

Het hotel is nieuw en modern,met een rustige uitstraling,

het is voorzien van alles wat je nodig hebt,gastvrij personeel vriendelijk en mooie kamers(met goede bedden) en schoon.

Een topper om te bezoeken

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Udens Duyn in Uden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Udens Duyn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.