Hostel Kersenhof

HostelKleine hotelsWeer vandaag12°10°
Hostel Kersenhof

39 reviews over Hostel Kersenhof in het Nederlands

Met vrienden

Mooi, maar wat kleine minpuntjes

Patricia
16-10-2017

Het is een prachtige locatie. Van de snelweg heb je geen last. Op loopafstand van het centrum.

Kleine tuin, maar groot genoeg en zelfs met een kleine overkapping.

Ziet er zeer sfeervol uit, alles in 'oude' sfeer.

Maar er kan wel een keer flink gestoft worden en spinnenrag verwijderd worden. Ook wat klein onderhoud, zoals de regendouche repareren, kraan die lekt, onkruid in de tuin. Het zou jammer zijn als deze plek over 2 jaar verloederd is!

Prachtig hostel, wij komen zeker terug!

Robin
25-6-2017

Hostel Kersenhof is ons super goed bevallen en wij hebben daarom zelfs alweer opnieuw geboekt voor over een paar maanden. Hele vriendelijke eigenaar en een prachtig en sfeervol authentiek hostel. Alles goed geregeld en prima faciliteiten.

Prima!

Liesbeth
6-3-2017

Super vriendelijk ontvangen.

Fijne bedden en een geweldig ontbijt!

Prijs/ kwaliteit.............helemaal goed.

Redelijk

Maximiliaan
4-3-2017

Hele aardige eigenaar maar wel mua. Het ontbijt was écht goed. De eigenaar is in voor een praatje.

De kamers stonden vol met spinnenwebben / stof en de douche is naast de WC, zonder douchegordijn of verhoging. Niet te lang douchen dus, aangezien het direct blank staat, in de gehele woning.

De bedden waren ook niet echt fijn. Een goede vriend van mij vond het nog wel gaan maar ik niet.

Ik vond de prijs wel hoog voor de kamers die je kreeg. Het bed rook naar wasmiddel.

Verder zat er een soort schot tussen het andere deel van de woning, om de woning in tweeën te verdelen. Het werd alleen wel erg gehorig en het zag er niet hoogstaand uit.

Goede parkeerplek, alleen de weg is een beetje krakkemikkig.

Kortom: Een hele aardige eigenaar maar er kan nog wel even wat gebeuren.

Huib, Eigenaar, 13-3-2017
Ten eerste wil ik je bedanken voor je review en wat vervelend dat jullie verblijf niet aan jullie verwachtingen heeft voldaan. Wij hadden reeds eerder al gepland om tussen de twee kamers geluidsisolatie aan te gaan brengen, dus ik kan je reeds mededelen dat deze punten deze week aangepast zullen worden. Alle overige punten zullen wij na gaan lopen en waar nodig aanpassingen aanbrengen. Nogmaals onze excuses en heel veel sterkte met je rugproblemen.

Leuke plek in de zomer.

Anne
4-3-2017

Ik vind de beoordelingen van alleen maar 10 echt niet terecht.

Het is een leuke plek die in het voorjaar/zomer ongetwijfeld betoverend is. In de winter doet het wat troosteloos aan.

De accomodaties zijn gedateerd, moet gewoon eens goed doorheen met verf etc.

De locatie ligt pal aan de snelweg.

Raam open geeft veel herrie.

De eigenaar is bijzonder vriendelijk.

Super !!

Hanneke
9-2-2017

Mooie accomodatie, super ontbijt !!

Heerlijk relaxen

Perenboom
5-9-2016

Weekendje in kersenhof verbleven, hele fijne sfeer, mooie plek, fantastische bedden,héérlijk ontbijt! Nabij centrum, is ook ideaal! Al met al een heel relaxed sfeertje, mede door de eigenaar en hond boyke.

Zeker voor herhaling vatbaar!

heidi balk
2-9-2016

Allereerst willen wij dit hostel aan iedereen aanbevelen voor de enorme mogelijkheden die kersenhout bied.

Huib is een geweldige gastheer! Je wordt enorm door hem verwent als je daar bent. Hij is flexibel en alles is bespreekbaar met hem.

Prijs kwaliteit is absoluut een aanrader.heerlijke bedden en fris buiten gedroogd beddengoed erop zalig....

Wij hebben een min punt kunnen vinden hopen dat het niet te groot gaat worden.

Juist die knusheid siert huib!!!!

Hartelijke groet van de Deventer koek dames! Heidi en hennie

Om het kort samen te vatten een super verblijf

mario
25-8-2016

Een goeie gast vrijheid en een mooie omgeving!

Relaxed!

E.de Lange
16-8-2016

Wat Kersenhof bijzonder maakt is echt de vriendelijkheid van meneer Huib.

Snel, flexibel, duidelijk en geruststellend gezellig is hij de gasten van dienst.

Fijne locatie om na een dagje zwemmen of shoppen in Den Bosch te overnachten.

De gezellige terrassen van Uden zijn op loopafstand.

Het vijfpersoons huisje, ontbijt en de houtgestookte "waterput" tegenover het grasveld vonden onze kinderen (15,13 en 4 jaar) heerlijk.

(Alleen jammer natuurlijk dat we Boyke de hond niet mee konden nemen naar huis, volgens onze jongste van vier).

We hebben een aantal aanbieders voor Kersenhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Kersenhof in Uden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Kersenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.