Camping De Pier Recreatie

110 reviews over Camping De Pier Recreatie in het Nederlands

Eens maar nooi meer

Johan
12-5-2018

in juni 14 dagen geboekt, na 10 dagen vertroken. Zwembad en sanitair ver over de datum. Personeel receptie sjagerijnig, maar eigenaar is een bullebak. Zonder overleg nummerbord herkenning voor slagboom zomaar geblokkeerd omdat ik € 15 te weinig zou hebben betaald. Eerst betalen anders geen toegang meer. Gewoon onbeschoft

Recreatiepark de Pier staat garant voor een heerlijk verblijf pal aan de voet van natuurgebieden Bedaf en de Maashorst. Brabantse gastvrijheid met super goede service in moderne en vooral schone huisjes. Ik blijf er terugkomen!

Fam Van alles wé
26-11-2017

Op en top perfect incl. Luxe! Tot op de kleine details, een knusse sfeer in heel het huis. Een 13 pers. prachtig ruim, en kraak schoon huis met heel ons gezin.

Receptie is zeer vriendelijk, behulpzaam en geïnteresseerd. De bedden slapen top!

Echt aan alles is gedacht, je pakt nergens mis op. Een zeer uitgebreide keuken, voldoende toiletten en was/douche gelegenheden, ook weer luxe en prachtige sfeer toegepast!

De slaap kamers perfect incl. De geweldige kinder kamer! Het was een geslaagd weekend en voor herhaling vatbaar! Bedanlt voor de goede zorgen!

e.gerritsen
23-10-2017

+schoon huisje en lekker rustig

Hoi E. Gerritsen,

Dank je wel voor jullie mooie waardering. We zien je graag nog eens terug!

gezellig

shirley
23-10-2017

omgeving en huisje was heel prettig
Susan van der Zanden, Front Office Manager, Eigenaar, 25-10-2017
Supermooie punten. Dank je wel. Jammer dat het zwembad niet meer te gebruiken was hè? Misschien zien we je nog eens in het voorjaar of de zomer? Het zwembad is dan heerlijk verwarmd dmv zonne-energie.

Iedereen heeft zich goed vermaakt!

Marijke
23-10-2017

Het mooist vond ik de entourage en de gezellige sfeer. Daarnaast was er genoeg speelruimte voor de kinderen en er schijnt zelfs nog meer te komen! De tips die ik mee zou geven is niets anders dan ga zo door :-). Je zult ons nog zeker terug zien.
        Susan van der Zanden, Front Office Manager, Eigenaar, 25-10-2017
        Dank je wel Marijke. We werken erg hard om een mooi park te hebben en te houden. We hopen dat onze gasten daarmee een fijne vakantie hebben. Dat je ons de tip geeft om dit vast te houden en zo door te gaan, is een heel mooi compliment. Graag tot ziens!

Fijne familiecamping met vertier.

Gerard & Vera
        2-9-2017

Prettige ontvangst, ruime plaatsen en veel te doen. Vaste campinggasten organiseren i.s.m. de campingleiding leuke activiteiten, van koken tot spelletjes en alles wat daar tussen zit, voor jong en oud. Iedereen kan en mag meedoen of meegenieten! In het restaurant worden wekelijks verschillende vakantiethema maaltijden aangeboden. En... niet onbelangrijk, betaalbaar! De afwasgelegenheid mag wat ons betreft op termijn een upgrade krijgen. Rest van het sanitair is prima voor elkaar en schoon. Fietsen in de omgeving is een feest. Prachtige natuur in overvloed, van de zandheuvels achter de camping tot natuurpark de Maashorst. Fietsen over het 'Slingerpad', Wisenten bekijken op de hei, geweldig.

Vakantie in camping de pier

Peeters
        15-8-2017

Kindvriendelijke camping met mooi zwembad .De uitbaters zijn heel vriendelijke mensen .Wij komen hier zeker terug.

Aanrader!

P
        30-4-2017

Midweek 8 persoons huisje met sauna;

Bij aankomst stond er een leuk dienblad met verschillende smaken thee en espresso cups etc voor je klaar, erg leuk gedaan!

Inrichting landelijk modern erg gezellig. Verschillende niveaus in het huisje waardoor je gelijk gezellig aanvoelt. Bedden liggen heerlijk, iets zachter dan ik gewend ben.

Direct achter het huisje ligt het natuurgebied.

Open haard aanwezig, elke avond gebruik van gemaakt.

Eigenlijk alleen maar lof en zou het een ieder aanraden! Wij hebben het gecombineerd met een dagje Efteling.

Paar kleine dingetjes:

Dekbed overtrek 'kraakt' komt door materiaal.

Bovenverdieping hoor je elke stap die je zet, krakende vloer. Maar kamers niet gehorig. Sauna stelt weinig voor kunnen 1 a 2 mensen in.

Een heerlijk weekend met de familie op de Pier !

Bouma weekend
        26-4-2017

Gezellig huis van alle gemakken voorzien

Prachtige omgeving voor groot en klein!

We komen graag terug!

Winkels in Uden vlakbij.

Jammer dat het zwembad niet gebruiksklaar en koud was!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Pier Recreatie in Uden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Pier Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Pier Recreatie scoort een 8.73 uit 10 op basis van 113 reviews.