Camping De Pier Recreatie

Met jonge kinderen

SUPER fijn

Maureen Heermans
14-8-2018

Heerlijke gastvrije camping. Wij zijn er nog tot vrijdag. Het eten is lekker en Irm en Dries is niets teveel. Met klachten wordt er heel erg serieus omgesprongen en ook iets aan gedaan. Top. (luidruchtigheid en blaffende honden bv)

Het zwembad is heel erg goed onderhouden en lekker warm. Honden op een terras is geen probleem evenals water pakken voor je hond. TOP.

Wij hebben door het goed bevallen van deze camping ons verblijf verlengd van 12 dagen naar 4 weken. Volgend jaar voor herhaling vatbaar. Zeker ook omdat mijn man gewoon kan gaan werken vanaf de camping en middels nummer herkenning er af en op kan wanneer nodig.

De krant kun je laten bezorgen en ligt keurig in de bak bij de receptie. Mensen van het ED let wel op. Ze zetten er geen naam op, dus op tijd zijn is wel handig.

Het sanitair is schoon en wordt goed bijgehouden. De douchemuntjes vind ik minder. Ik ben brildragend dus,je ziet het voor je? 1 eu per dag meer. Is geen....

Nooit meer

Pieterse
5-8-2018

Op het eerste gezicht leuke camping, nooit meer!

Maar sanitair is gedateerd, en de bediening in het restaurant is bij drukte een chaos heb 1 .5 uur zitten wachten op avond eten omdat er een pensioen feestje aan de gang was.weinig keuze uit de menukaarten.

Zwembad lekker warm.

Als familie op bezoek komt dan moeten ze p.p. €4,- betalen om te mogen zwemmen wat ook normaal zou zijn alleen het zwembad met geen specifieke en speciale items is dat vrij duur. Kortom een dure simpele camping !

Beste Pieterse,

Dank je wel voor je review. We vinden het spijtig om te lezen dat je vakantie niet geheel naar wens is geweest. Wij werken met een klein team om onze gasten een mooie vakantie te geven.

Deze zomer is het extreem warm, waardoor er veel mensen naar Het Bospaviljoen komen om wat te drinken en te eten. Tijdens het pensioenfeestje was de drank voor onze rekening. Dit om, samen met onze gasten te vieren, dat een zeer gewaardeerde medewerker met pensioen ging. Het spijt ons te horen dat je hier hinder van hebt ondervonden.

Ons zwembad krijgt dagelijks onderhoud. De baden, de filters en het perron worden gereinigd. In het voorjaar is er bij het peuterbad een nieuwe glijbaan bijgezet en zijn er nieuwe bedjes voor het perron. Op het dak van het restaurant ligt een zonne-energie systeem om de baden te verwarmen. Om te zorgen dat onze gasten samen met hun bezoekers kunnen genieten van het zwembad en buitenstaanders geen misbruik maken van ons zwembad (ja, helaas gebeurt dit), kunnen bezoekers van onze gasten gebruik maken van ons zwembad. Dit echter wel tegen betaling. Wij vragen €4,-. Voor dit bedrag mag je zwemmen, deelnemen aan de animatie en een nachtje blijven slapen. Bezoekers die van deze drie faciliteiten geen gebruik willen maken hoeven niet te betalen, maar vragen wij wel om zich te melden bij de receptie.

Op ons park hebben wij vaste gasten. Wij zijn erg blij met deze gasten. Zij zorgen er mede voor dat het park een mooi aanzien heeft. Dankzij de sociale controle op ons park, zijn er weinig incidenten en kunnen wij iedere gast en bezoeker een fijne vakantie aanbieden.

Wij vinden het nogmaals jammer dat je dit zo niet hebt ervaren.

Komen zeker terug echte aanrader

Hertogs
14-7-2018

Heerlijk vertoeven ziet er allemaal netjes uit zwembad heerlijk terras ook geweldig. Speeltuin ook super. Omgeving zat te doen.Badhuis is wat verouderd maar wel schoon. Eigenaren heel vriendelijk 👍🏻

Beste familie Hertogs,

Wat leuk om te lezen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. We hebben afgelopen winter een nieuwe speeltuin aangelegd en we merken dat de kinderen hier ontzettend van genieten. Komende winter gaan we verder met het park te ontwikkelen. Komen jullie volgend jaar kijken hoe het er dan bij ligt?

Ik zou het iedereen aanraden!

Esther Andriessen
2-7-2018

Fantastisch kleinschalig park. We zaten in het luxe landhuis wat van alle gemakken was voorzien en heel netjes verzorgd. Omgeving bij de duinen is super, bowling, klimpark en speeltuinen in de buurt. Zwembad was (met het mooie weer) heerlijk vertoeven, aangenaam warm en niet te druk, top!

Hallo Esther,

Dank je wel voor je mooie review. Wij zijn trots op onze huizen en het landhuis is ons pareltje. Wij vinden zelf dat de foto's en het filmpje op onze website het huis eigenlijk niet eens voldoende recht aandoen.

Onze buren zorgen voor de aanvullingen op ons park. Fijn dat je ze ontdekt hebt. Naast het prachtige natuurgebied en onze eigen horeca, zijn er nog 3 andere restaurants op loopafstand van het park. De buurman heeft niet alleen een klimpark en bowlingbaan, maar ook fietsverhuur, een VVV, midgetgolf en sportcentrum.

Een eindje verderop zit Hullie Speelboerderij, waar je bij slecht weer ook binnen kunt spelen. Wij hebben pasjes die je kunt lenen. Heb je dat gedaan? Anders moet je nog maar eens terugkomen. ;)

Hopelijk tot ziens!

Eens maar nooi meer

Johan
12-5-2018

in juni 14 dagen geboekt, na 10 dagen vertroken. Zwembad en sanitair ver over de datum. Personeel receptie sjagerijnig, maar eigenaar is een bullebak. Zonder overleg nummerbord herkenning voor slagboom zomaar geblokkeerd omdat ik € 15 te weinig zou hebben betaald. Eerst betalen anders geen toegang meer. Gewoon onbeschoft

Recreatiepark de Pier staat garant voor een heerlijk verblijf pal aan de voet van natuurgebieden Bedaf en de Maashorst. Brabantse gastvrijheid met super goede service in moderne en vooral schone huisjes. Ik blijf er terugkomen!

Fam Van alles wé
26-11-2017

Op en top perfect incl. Luxe! Tot op de kleine details, een knusse sfeer in heel het huis. Een 13 pers. prachtig ruim, en kraak schoon huis met heel ons gezin.

Receptie is zeer vriendelijk, behulpzaam en geïnteresseerd. De bedden slapen top!

Echt aan alles is gedacht, je pakt nergens mis op. Een zeer uitgebreide keuken, voldoende toiletten en was/douche gelegenheden, ook weer luxe en prachtige sfeer toegepast!

De slaap kamers perfect incl. De geweldige kinder kamer! Het was een geslaagd weekend en voor herhaling vatbaar! Bedanlt voor de goede zorgen!

e.gerritsen
23-10-2017

+schoon huisje en lekker rustig

Hoi E. Gerritsen,

Dank je wel voor jullie mooie waardering. We zien je graag nog eens terug!

gezellig

shirley
23-10-2017

omgeving en huisje was heel prettig

Susan van der Zanden, Front Office Manager, Eigenaar, 25-10-2017
Supermooie punten. Dank je wel. Jammer dat het zwembad niet meer te gebruiken was hè? Misschien zien we je nog eens in het voorjaar of de zomer? Het zwembad is dan heerlijk verwarmd dmv zonne-energie.

Iedereen heeft zich goed vermaakt!

Marijke
23-10-2017

Het mooist vond ik de entourage en de gezellige sfeer. Daarnaast was er genoeg speelruimte voor de kinderen en er schijnt zelfs nog meer te komen! De tips die ik mee zou geven is niets anders dan ga zo door :-). Je zult ons nog zeker terug zien.

Susan van der Zanden, Front Office Manager, Eigenaar, 25-10-2017
        Dank je wel Marijke. We werken erg hard om een mooi park te hebben en te houden. We hopen dat onze gasten daarmee een fijne vakantie hebben. Dat je ons de tip geeft om dit vast te houden en zo door te gaan, is een heel mooi compliment. Graag tot ziens!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Pier Recreatie in Uden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Pier Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.