We hebben een aantal aanbieders voor Tilburg voor je op een rij gezet:

vakanties Tilburg

We hebben een aantal aanbieders voor Tilburg voor je op een rij gezet:

Reviews over Tilburg

• 8Rita Kiesekoms04-03-2018

Wij hebben het daar heel goed gehad, zeker voor herhaling vatbaar. Alles was dik in orde

• 7Omgeving
    • 8Cultuur

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 8fam van Roozendaal26-08-2017

leuke levendige stad

heel leuke uitgaansgelegenheden zowel overdag als savonds

• 8Sfeer in stad
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10De Waarheid!26-06-2017

Tilburg heeft veel wat belangrijk is.

Ik ben geboren, getogen, en gebleven Tilburgse, nu kunt u denken....bevooroordeeld...? Nee, ik ga u eerlijk uitleggen wat Tilburg voor een stad is. Eerst even over de 4 grote Brabantste steden ... Breda heeft een mooie binnenstad, Den Bosch ook en natuurlijk haar Sjieke winkels, Eindhoven heeft zijn geweldige Strijp met haar ontwerpers...en... De Bijenkorf... Maar Tilburg, wij hebben een fantastisch uitgaansleven met de grootste terrassendichtheid van Nederland, we hebben onze universiteit met al zijn studenten, we hebben enorm veel kunstenaars, kunst, cultuur, jonge makers die zorgen dat er van alles op cultureel gebied te doen is. We hebben poppodium, 013, grootste van Nederland en Paradox, het tweede grootste jazzpodium van Nederland. We hebben een onverstaanbaar dialect, we mauwe graag. We hebben zelfs een Mauwmuur! We hebben een draaiend huis op een rotonde, het prachtige kunstwerk van John Kormeling. Museum De Pont, een van de beste musea voor moderne beeldende kunst ter wereld. De grootste kermis van de Benelux. En, Tilburg ligt helemaal in het groen!

Wat minder is, winkelen en uit eten...

Ook geen mooi historisch centrum meer, maar ........bij ons Zit de Schoonheid van Binnen.!! Oja, en ik woon er. Groet Suus

• 10Omgeving
    • 10Uitgaanslevenn

Alleen gereisd in juni 2017

• 8penrod6714-05-2017

gezellige stad

leuke cafeetjes gezellig om telopen

• 7Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 9Mader28-04-2017

Verrassende veelzijdige stad!

Nee een historische binnenstad is er inderdaad niet in Tilburg. Dat kan ook niet want Tilburg werd pas in 1809 een stad. En toch zijn ook hier nog pareltjes van moderne architectuur (concertzaal) en geschiedenis ( paleis koning Willem II) te vinden. Daarom is Tilburg ook verrassender en veelzijdiger dan andere (voorspelbare) steden. De Bourgondische inslag gekoppeld aan het rijke cultuurleven maken de stad tot een aparte belevenis. De duizenden studenten dragen daar qua sfeer een duidelijk steentje aan bij. Mensen die een stadswandeling boeken stellen hun beeld achteraf bijna altijd bij.

• 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in april 2017

• 7Madeleine-C206-02-2017

Hasseltse kapel

Wij zijn een halve dag in Tilburg geweest om het Textiel museum te bezoeken. We hebben ook nog het mooie kleine Hasseltse kapel bekeken, die dateert van iets vóór 1536 en daarmee het oudste religieuze monument van Tilburg is. omringt door oude weverswoningen woningen op het Hasseltplein.

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in november 2016

• 9Diepens31-12-2016

wij komen er altijd en hebben het gezellig

dat het wel een beetje duur is maar ligt er ook aan hoe lang je er verblijft maar het is er wel gezellig en het eten is ook prima

• 9Omgeving
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in februari 2016

• 9Sjaak16-11-2016

heerlijke stad; levend, bruisend, mooi, spannend.

Lekker eten, prima stadsschouwburg, hotel, bioscoop, winkelgebied. Carnavalvierders zijn groen-oranje en de zwarte pieten gewoon zwart. Kortom; Tilburg weet hoe het hoort en doet wat ze moet doen.

• 9Omgeving

Gereisd met partner in november 2016

• 10Eric naaijkens03-08-2016

Super!!!!!

Tilburg is echt een hele mooie stad. Sfeervol, gezellig en overal lekker eten en ook nog veel kroegen waar je kan drinken!

• 10Omgeving
    • 10Uitgaanslevenn

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 7Susanne06-05-2016

Gezellig en sfeervol

De zaterdagmarkt bij de katterug was erg gezellig

• 6Omgeving
    • 6Zorg voor natuur