Weer vandaag5°-5°
9,1

108 reviews over Hotel Onderwijshotel De Rooi Pannen Tilburg in het Nederlands

Ja ik ga nog vele keren terug komen

B.Meerstadt,
18-11-2018

Ik heb twee overnachtingen gehad en ben erg verwend het is fijn als er aandacht is voor de gast en dat gevoel heb ik zeker!

Echte aanrader!

Karien A.,
17-11-2018

Veel elementen uit het oude klooster zijn bewaard gebleven en op een goede manier verweven met de nieuwe hotelfunctie. Ik had een 3 sterren kamer geboekt en die was prima. Functioneel ingericht, netjes en schoon. De leerlingen zijn erg attent naar de gasten. Het enige minpuntje vond ik dat het ontbijt in de hal is. Die is daar weliswaar groot genoeg voor, maar het is erg onrustig door de vele komende en vertrekkende gasten, niet de plek om op je gemak rustig verder wakker te worden.

Gereisd alleenreizend in november 2018

Hier kom ik absoluut vaker!

Laura V,
16-11-2018

Service was uitmuntend, luxe kamer!

Prima

Marieke,
5-11-2018

Prima kamers. Wel een groot kwaliteitsverschil tussen de verschillende ketens. Allemaal prima, enkele goed.

Gereisd zakelijk in februari 2018

Goede prijs kwaliteit verhouding

daisy van grinsven,
29-9-2018

Prima hotel, wat je wel moet weten als je wilt eten moet je van te voren reserveren omdat ze daar rekening mee moetten houden ivm met de les. En er was mij aan de telefoon verteld elf uur uitchecken maar bleek 10 uur weg te moetten hotel ging dicht omdat 't zaterdag was, dus dat vond ik wat minder. Buiten dat om echt prima zeker voor de prijs ook.

Gereisd met partner in september 2018

Volgende keer weer dit hotel

Inge,
19-9-2018

Heel vriendelijk personeel. Reservering was niet goed doorgekomen, maar dat werd direct goed opgelost. Prachtige ruime kamer, prima ontbijt

Gereisd zakelijk in september 2018

Gereisd met vrienden in september 2018

Fantastisch!

Huub Brouwer,
5-9-2018

Onlangs heb ik namens Tilburg University een zomerschool voor promovendi georganiseerd bij Hotel De Rooi Pannen. Een fantastische beslissing. Het gebouw is prachtig, de studenten uitermate vriendelijke en behulpzaam, het eten heerlijk--echt alles aan het hotel klopt. Ik hoop dat meer mensen bij Tilburg University dit hotel zullen overwegen om evenementen te organiseren.

Gereisd zakelijk in augustus 2018

Super leuk verblijf!

Mickey,
19-6-2018

Dit onderwijshotel is een prima hotel, waarbij de studenten zeer praktisch worden opgeleid. Echt super leuk, goed en lekker eten, goede service en prettige sfeer. Bij terugkomst laat in de nacht, was de nachtwaker ook zeer vriendelijk toen hij de deur voor ons ging openen.

Gereisd zakelijk in juni 2018

Leuk!

Wim,
16-6-2018

Leuk om als gast proefkonijn te mogen zijn😎

Gereisd zakelijk in juni 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Onderwijshotel De Rooi Pannen Tilburg in Tilburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Onderwijshotel De Rooi Pannen Tilburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.