Hotel Onderwijshotel De Rooi Pannen Tilburg

Zakelijk

Goede prijs kwaliteit verhouding

daisy van grinsven
29-9-2018

Prima hotel, wat je wel moet weten als je wilt eten moet je van te voren reserveren omdat ze daar rekening mee moetten houden ivm met de les. En er was mij aan de telefoon verteld elf uur uitchecken maar bleek 10 uur weg te moetten hotel ging dicht omdat 't zaterdag was, dus dat vond ik wat minder. Buiten dat om echt prima zeker voor de prijs ook.

Volgende keer weer dit hotel

Inge
19-9-2018

Heel vriendelijk personeel. Reservering was niet goed doorgekomen, maar dat werd direct goed opgelost. Prachtige ruime kamer, prima ontbijt

prachtige locatie

klaus oehmann
17-9-2018

wel goed: geweldige accommodatie

niet: -

Fantastisch!

Huub Brouwer
5-9-2018

Onlangs heb ik namens Tilburg University een zomerschool voor promovendi georganiseerd bij Hotel De Rooi Pannen. Een fantastische beslissing. Het gebouw is prachtig, de studenten uitermate vriendelijke en behulpzaam, het eten heerlijk--echt alles aan het hotel klopt. Ik hoop dat meer mensen bij Tilburg University dit hotel zullen overwegen om evenementen te organiseren.

Super leuk verblijf!

Mickey
19-6-2018

Dit onderwijshotel is een prima hotel, waarbij de studenten zeer praktisch worden opgeleid. Echt super leuk, goed en lekker eten, goede service en prettige sfeer. Bij terugkomst laat in de nacht, was de nachtwaker ook zeer vriendelijk toen hij de deur voor ons ging openen.

Leuk!

Wim
16-6-2018

Leuk om als gast proefkonijn te mogen zijn😎

Mooi, ruim en goed opgezet !

Felicia
10-6-2018

Rustig en mooi hotel. Goede services.

Charmant hotel. De combinatie met onderwijs maakt het buitengewoon aantrekkelijk. Erg service gericht. Je merkt dat leerlingen echt hun beste beentje voor zetten.

Kijk 'vol goesting' uit naar een volgend verblijf

Karl Vanhuyse
29-5-2018

Een hartverwarmend onthaal met een bijzondere aandacht voor het leren van de leerlingen. Het heeft een fijn gevoel op die manier als gast te mogen meewerken aan een toekomst van jongeren!!!

Vijf sterren voor een mooi prijsje!

Brigitte Creusen
17-5-2018

Sinds augustus verblijf ik 2 nachten in de week in dit fantastische hotel. Prijs/kwaliteitverhouding is erg goed. Kamers zijn altijd schoon en tip top in orde, met een welkomskaartje en een kleine versnapering.

Dineren in het restaurant is zeer aan te raden, voor een klein prijs een heerlijk sterrenmenu. Ook het ontbijt is uitgebreid en erg is ook voldoende gezonde kost.

Dit alles wordt mogelijk gemaakt door studenten en docenten van de Rooi Pannen, men staat hier echt voor je klaar!

Helaas loopt mijn werkopdracht in Tilburg ten einde waardoor ik binnenkort afscheid moet nemen van deze prachtige verblijfplaats, maar ik zal zeker nog eens terugkomen!

Een vijfsterrenhotel voor een mooi prijsje!

Heel veel dank aan alle studenten en docenten om dit hotel een thuis voor mij te maken!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Onderwijshotel De Rooi Pannen Tilburg in Tilburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Onderwijshotel De Rooi Pannen Tilburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.