Hotel Mercure Tilburg Centrum

Hotel Mercure Tilburg Centrumsterstersterster

7.3Goed

Nederland, Noord-Brabant, Tilburg

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Tilburg Centrum voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

65 reviews over Hotel Mercure Tilburg Centrum

• 9Karin10-11-2019

Heerlijk hotel middenin het centrum gelegen.

Wat een fijn hotel! Prachtige kamer met een heerlijk bed. Het ontbijt was uitgebreid. Volop keuze. Jammer dat er 1 koffieapparaat is, maar het wachten wordt beloond met heerlijke koffie. Super vriendelijke medewerkers. De ligging is top. Direct in het centrum. Kom hier zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 2018
    8Toine01-10-2018

Mooi hotel met prima ligging

Mooi hotel, gastvrij personeel, mooie vrij nieuwe kamers met goed bed en prima badkamer. Van en naar parkeergarage is goed opletten, totaal geen logica waar en hoe erin en eruit. Ontbijtbuffet was prima, beetje erg karig dat er maar 1 koffieautomaat staat, daar was dus continu een behoorlijke rij. Totaal gezien een prima locatie in hartje uitgaanscentrum en vlakbij poppodium 013.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 4Bart Nieuwveen12-09-2018

Eens maar nooit meer

Ligging is ideaal alles binnen loop afstand van het hotel. Aankleding van de buitenkant ziet er goed uit en bij binnenkomst ziet het er ook prima uit. Maar voor het geld wat je betaald verwachtte wij toch wel een veel betere en meer comfort gerichte kamer een waarvan het bed niet kraakt en ingezakt was of de gordijnen van de rails naar beneden kwamen. Het was er erg onhygiënische en wanneer je dit duidelijk ging maken kreeg je vrolijk te horen van het personeel dat toch al erg chagrijnig was dat het je eigen schuld was. Kortom van de buitenkant ziet het er leuk tot dat je er moet gaan slapen.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 4Rachel Schutters10-09-2018

nooit meer

Het eten werd goed verzorg. Voor de rest vond ik het hotel heel slecht geregeld. Ik had een vraag en heb een half uur staan wachten toen kwam er eindelijk iemand

Alleen gereisd in augustus 2018

• 9wim21-08-2018

genoten

hotel midden in centrum. moderne schone kamers. thee en koffiefaciliteiten. minibar. Prima ontbijt. Parkeren in naast gelegen garage (prijzig)

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10E. van Loon24-05-2018

Dikke 10!

Geweldig eten bij Taste! Prachtige kamers en een heerlijk ontbijt. Dat samen met de leuke mensen die in dit hotel werken, heeft gemaakt dat wij een heerlijk verblijf hebben gehad!

Gereisd met partner in februari 2018

• 2017
    2De Kraker05-05-2017

Mooi hotel, maar erg veel geluidsoverlast

Mooi hotel met mooie goed onderhouden kamers. Midden in het centrum. Alleen heel veel geluidsoverlast van de terrassen en cafés buiten tot 4 uur wakker gelegen hierdoor. En dan slaap je heerlijk staat de schilder aan je raam om 8 uur... Beetje jammer. Volgende keer toch een iets rustiger gelegen hotel zoeken.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9J. Schrijner18-03-2017

Optimaal genoten!

Super fijn toegankelijk hotel, midden in het centrum en op loopafstand van het shopping centre. Mooie, schone kamers en vriendelijk personeel. Echt overheerlijk uitgebreid ontbijt in een fijne zaal. Optimaal genoten van dit weekend!

Gereisd met partner in maart 2017

• Oude reviews

9Sjaak15-11-2016

Top-hotel op Top-locatie

Prachtig centraal gelegen. Over alles is goed nagedacht en helemaal af. Heerlijk ontbijt, lekker bed, goed restaurant, vriendelijk personeel

Gereisd met partner in november 2016

• 8Gonnie06-11-2016

hotel met goede ligging

Ik had een kamer geboekt met twee eenpersoonsbedden, maar ik kreeg een kamer met één eenpersoonsbed. De kamer was klein, maar comfortabel. Het was wel erg stoffig in de kamer en de badkamervloer lag vol haren. De badkamer was mooi en ruim. Het bed en het kussen waren zeer goed, maar het laken was te klein voor het matras, wat ik niet zo hygiënisch vind. Het hotel ligt perfect t.o.v. het centrum, het station en uitgaansgelegenheden. Het ontbijt was voortreffelijk. De medewerkers in de ontbijtzaal waren zeer vriendelijk en behulpzaam. De medewerkers aan de receptie waren afstandelijk. De receptionist stuurde mij de verkeerde kant uit toen ik de weg vroeg naar een bepaald gebouw. En ik hoorde hem zeer merkwaardige en onjuiste informatie geven aan een andere gast. Minpunt is dat er geen kluisje aanwezig is op de kamer. Er is een goede wifi verbinding in het gehele hotel.

Alleen gereisd in oktober 2016

3 tips over Hotel Mercure Tilburg Centrum

• Sandra, 25-07-2013
    1. eten bij Taste
    2. safaripark Beekse Bergen is vlakbij
    3. veel concerten e.d.

• Angela, 02-09-2012

Eten bij Koi sushi, aan de overkant!

• simon-astrid, 28-07-2014

Geweldige ligging.Je loopt zo vanuit het hotel de kermis op. Voor aankomst nog een mail gehad van het hotel dat ons verblijf tegelijk met de kermis was en er misschien geluidsoverlast zou zijn.We mochten van datum veranderen of annuleren (gratis).Maar wij kwamen juist voor de kermis en hebben het (geluidsoverlast)alleen maar als gezellig ervaren.het was toch heel attent.Volgend jaar komen we weer.

1 vraag over Hotel Mercure Tilburg Centrum

• DSS_81, 22-02-2016

Zwembad/sauna

Wat kost de toegang tot het zwembad en saunagedeelte?

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages