Hotel Mercure Tilburg Centrum

Hotel Mercure Tilburg Centrum
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Tilburg Centrum voor je op een rij gezet:

63 reviews over Hotel Mercure Tilburg Centrum in het Nederlands

Eens maar nooit meer

Bart Nieuwveen
12-9-2018

Ligging is ideaal alles binnen loop afstand van het hotel. Aankleding van de buitenkant ziet er goed uit en bij binnenkomst ziet het er ook prima uit. Maar voor het geld wat je betaald verwachtte wij toch wel een veel betere en meer comfort gerichte kamer een waarvan het bed niet kraakt en ingezakt was of de gordijnen van de rails naar beneden kwamen. Het was er erg onhygiënische en wanneer je dit duidelijk ging maken kreeg je vrolijk te horen van het personeel dat toch al erg chagrijnig was dat het je eigen schuld was. Kortom van de buitenkant ziet het er leuk tot dat je er moet gaan slapen.

nooit meer

Rachel Schutters
10-9-2018

Het eten werd goed verzorg.

Voor de rest vond ik het hotel heel slecht geregeld. Ik had een vraag en heb een half uur staan wachten toen kwam er eindelijk iemand

genoten

wim
21-8-2018

hotel midden in centrum. moderne schone kamers. thee en koffiefaciliteiten. minibar. Prima ontbijt. Parkeren in naast gelegen garage (prijzig)

Dikke 10!

E. van Loon
24-5-2018

Geweldig eten bij Taste! Prachtige kamers en een heerlijk ontbijt. Dat samen met de leuke mensen die in dit hotel werken, heeft gemaakt dat wij een heerlijk verblijf hebben gehad!

Mooi hotel, maar erg veel geluidsoverlast

De Kraker
5-5-2017

Mooi hotel met mooie goed onderhouden kamers. Midden in het centrum. Alleen heel veel geluidsoverlast van de terrassen en cafés buiten tot 4 uur wakker gelegen hierdoor. En dan slaap je heerlijk staat de schilder aan je raam om 8 uur... Beetje jammer. Volgende keer toch een iets rustiger gelegen hotel zoeken.

Optimaal genoten!

J. Schrijner
18-3-2017

Super fijn toegankelijk hotel, midden in het centrum en op loopafstand van het shopping centre. Mooie, schone kamers en vriendelijk personeel. Echt overheerlijk uitgebreid ontbijt in een fijne zaal. Optimaal genoten van dit weekend!

Top-hotel op Top-locatie

Sjaak
15-11-2016

Prachtig centraal gelegen. Over alles is goed nagedacht en helemaal af. Heerlijk ontbijt, lekker bed, goed restaurant, vriendelijk personeel

hotel met goede ligging

Gonnie
6-11-2016

Ik had een kamer geboekt met twee eenpersoonsbedden, maar ik kreeg een kamer met één eenpersoonsbed. De kamer was klein, maar comfortabel. Het was wel erg stoffig in de kamer en de badkamervloer lag vol haren. De badkamer was mooi en ruim. Het bed en het kussen waren zeer goed, maar het laken was te klein voor het matras, wat ik niet zo hygiënisch vind. Het hotel ligt perfect t.o.v. het centrum, het station en uitgaansgelegenheden.

Het ontbijt was voortreffelijk.

De medewerkers in de ontbijtzaal waren zeer vriendelijk en behulpzaam. De medewerkers aan de receptie waren afstandelijk. De receptionist stuurde mij de verkeerde kant uit toen ik de weg vroeg naar een bepaald gebouw. En ik hoorde hem zeer merkwaardige en onjuiste informatie geven aan een andere gast.

Minpunt is dat er geen kluisje aanwezig is op de kamer.

Er is een goede wifi verbinding in het gehele hotel.

zeker voor herhaling vatbaar

Katty
31-10-2016

Vriendelijk personeel, kraaknette kamers, prima gelegen en fantastisch om te ontbijten. De high tea is tevens enorm goed.

Het hotel heeft goede faciliteiten (zwembad, ontbijt) evenals de kamer (tijdschriften, zeepjes, verlichting, minibar etc. Echter had onze kamer uitzicht op een grote parkeergarage en dat was een fikse tegenvaller voor een kamer van 128 euro! Als we dit geweten hadden dan hadden we ander hotel geboekt.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Tilburg Centrum in Tilburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Tilburg Centrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.