Hotel Mercure Tilburg Centrum

Hotel Mercure Tilburg Centrum
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Tilburg Centrum voor je op een rij gezet:

59 reviews over Hotel Mercure Tilburg Centrum in het Nederlands

Mooi hotel, maar erg veel geluidsoverlast

De Kraker, 5-5-2017

Mooi hotel met mooie goed onderhouden kamers. Midden in het centrum. Alleen heel veel geluidsoverlast van de terrassen en cafés buiten tot 4 uur wakker gelegen hierdoor. En dan slaap je heerlijk staat de schilder aan je raam om 8 uur... Beetje jammer. Volgende keer toch een iets rustiger gelegen hotel zoeken.

Optimaal genoten!

J. Schrijner, 18-3-2017

Super fijn toegankelijk hotel, midden in het centrum en op loopafstand van het shopping centre. Mooie, schone kamers en vriendelijk personeel. Echt overheerlijk uitgebreid ontbijt in een fijne zaal. Optimaal genoten van dit weekend!

Top-hotel op Top-locatie

Sjaak, 15-11-2016

Prachtig centraal gelegen. Over alles is goed nagedacht en helemaal af. Heerlijk ontbijt, lekker bed, goed restaurant, vriendelijk personeel

hotel met goede ligging

Gonnie, 6-11-2016

Ik had een kamer geboekt met twee eenpersoonsbedden, maar ik kreeg een kamer met één eenpersoonsbed. De kamer was klein, maar comfortabel. Het was wel erg stoffig in de kamer en de badkamervloer lag vol haren. De badkamer was mooi en ruim. Het bed en het kussen waren zeer goed, maar het laken was te klein voor het matras, wat ik niet zo hygiënisch vind. Het hotel ligt perfect t.o.v. het centrum, het station en uitgaansgelegenheden.

Het ontbijt was voortreffelijk.

De medewerkers in de ontbijtzaal waren zeer vriendelijk en behulpzaam. De medewerkers aan de receptie waren afstandelijk. De receptionist stuurde mij de verkeerde kant uit toen ik de weg vroeg naar een bepaald gebouw. En ik hoorde hem zeer merkwaardige en onjuiste informatie geven aan een andere gast.

Minpunt is dat er geen kluisje aanwezig is op de kamer.

Er is een goede wifi verbinding in het gehele hotel.

zeker voor herhaling vatbaar

Katty, 31-10-2016

Vriendelijk personeel, kraaknette kamers, prima gelegen en fantastisch om te ontbijten. De high tea is tevens enorm goed.

Het hotel heeft goede faciliteiten (zwembad, ontbijt) evenals de kamer (tijdschriften, zeepjes, verlichting, minibar etc. Echter had onze kamer uitzicht op een grote parkeergarage en dat was een fikse tegenvaller voor een kamer van 128 euro! Als we dit geweten hadden dan hadden we ander hotel geboekt.

Prima hotel midden in centrum

Francis, 19-6-2015

Prima hotel midden in centrum van Tilburg en dus overal dichtbij. Privelege kamer is ruim en comfortabel. Badkamer met regendouche is leuk meegenomen. Een extra douchescherm zou echter wel handig zijn, want de vloer van de badkamer is wel snel helemaal nat.

In tegenstelling tot andere beoordelingen hadden we geen last van lawaai (hoewel er in de buurt van het hotel een evenement doorging (festival van het levenslied).

Openbare parkeegarage naast het hotel is zeer handig.

Lekker ontbijt en vriendelijke medewerkers. Kortom zeker een aanrader

Prima hotel

Mark, 16-1-2015

Prima hotel midden in het centrum. Het was even zoeken naar de parkeerplaats, maar die ligt achter het hotel in een parkeergarage en dan ook nog enkele etages omhoog.

Snelle incheck. Kamers zijn goed en er is ook bv koffiefaciliteiten (wat niet elk hotel meer heeft).

Ontbijt is uitgebreid en werd telkens aangevuld, ondanks dat er niet zo heel veel mensen waren in het hotel.

leuk voor een dagje tilburg

marsenjo, 17-8-2014

Leuk hotel midden in het centrum van Tilburg.

Geweldige ligging tijdens de kermis!!

simon-astrid, 28-7-2014

Zeer vriendelijk ontvangst! Snelle incheck.

Mooie kamer en badkamer.

Goed ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Tilburg Centrum in Tilburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Tilburg Centrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure Tilburg Centrum scoort een 7.58 uit 10 op basis van 59 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: