Hotel Ibis Tilburg

Hotel Ibis Tilburg
7,4

38 reviews over Hotel Ibis Tilburg in het Nederlands

Goed, maar te weinig voor de prijs

Raimond
25-9-2017

De hartelijkheid van de mensen die er werken.

Het hele goed bed.

Ontbijt uitgebreid en lekker.

Alles is behoorlijk verouderd.

Badkamer kan echt niet meer, douchen in bad en een douchegordijn in plaats van wand.

Geen WC borstel aanwezig.

Weinig stopcontacten voor opladen mobiel etc.

Extra kosten waar bij boeken niets van vermeld wordt.

het hotel is oke

penrod67
14-5-2017

vriendelijk personeel,kamers zijn wat oud ,bedden zijn goed ,hoofd kussens ook goed .badkamer schoon en netjes.goed ontbijt.het hotel is in het algemeen wat oud.

Superkok.

J.schipper
28-1-2017

Gewoon goed.de grootste kanjer is de kokkin we hebben haar naam gevraagd en is Hennie het restaurant liep helemaal vol ze stond in haar eentje en liep zelfs de tafels te bedienen.we hebben ook gegeten . Heerlijk. Ik hoop dat deze kanjer wordt gewaardeerd door Ibis j.schipper

Bediening in restaurant waardeloos

Peter van Gorkum
28-1-2017

De bediening in het restaurant is vriendelijk maar super traag. Standaard kamers zijn te klein.

was goeden ook erg gezellig

Diepens
31-12-2016

het ontbijt de kamer en het personeel was ook erg vriendelijk

Dit was de laatste keer!

Dhr. Boekhout
25-12-2016

De kamers zijn best redelijk. Wij hebben hier al diverse malen gelogeerd en dat is op zich wel goed bevallen. Deze keer hadden we via touroperator geboekt

maar dat zullen we nooit weer doen. Als je via touroperator boekt moet je bij Ibis nog € 7,50 extra bijbetalen!!! Ondanks onze bezwaren daartegen (bij overige overnachtingen hadden wij nog nooit voor parkeren hoeven te betalen) had men daar bij Ibis geen enkel begrip voor. Dus ons advies in ieder geval niet via touroperator boeken want dan wordt het wel een duur nachtje en wijzelf hebben vanzelfsprekend ook geen enkele behoefte meer om bij Ibis te gaan overnachten. Hotels genoeg in Tilburg en omgeving!

Huurfietsen!

tina
6-4-2015

Wij hadden fietsen gehuurd bij dit hotel, was perfect geregeld, de fietsen stonden al voor ons klaar en een fietsroute was al geprint.

Heel prettig geholpen, veel informatie.

Service doet veel

heidi_bovijn
    29-10-2013

DIt hotel is voor prijs / kwaliteitsverhouding heel goed. Je krijgt een keurige, nette kamer, waarin alles te vinden is wat echt nodig is. Een goed bed, een tv, een nette badkamer, zeep en handdoeken. ER is een ruime parking voorzien, die ook inbegrepen is.

Perfect Hotel

Jacqueline
    2-9-2013

Wij hadden een minder validen kamer was echt ruim zoals ook de badkamer.De bedden heb ik een klein min puntje v/d boxspring de boven matras schoof telkens als je er op lag.Verder wel een goede nachtrust gehad en wat een stilte heerlijk;-)'savonds op het terras nam ik een kopje thee en de vriendelijke mederwerker kwam met een grote xl theedoos met allerlei soorten thee dat maak je ook niet elke dag mee.'smorgens werd ik vriendelijk geholpen door Maaike erg behulpzaam net als de andere personeel van het hotel.Het onbijt buffet is uitgebreid.Zo veel keus heb ik nog nooit meegemaakt in een hotel.Ik raad deze hotel ook aan anderen aan.Want ik ben zekers van plan om in de toekomst terug te komen.

rand van stad

inge1961
    11-6-2013

vrij parkeren, buiten centrum. Vriendelijk kundig personeel, klachten (door zeer luidruchtige loge's) werd goed behandeld en tegemoed gekomen door personeel. Ruim ontbijt.

Kamers verouderd, deuren slaan licht, gehorig.

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Tilburg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Tilburg in Tilburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Tilburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.