Tijdelijk €25 aanbetaling

De Postelse Hoeve

We hebben de beste aanbieders voor Hotel De Postelse Hoeve voor je op een rij gezet:

5.8VoldoendeScore uit 33 reviews

5.8VoldoendeScore uit 33 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

33 Reviews over De Postelse Hoeve

• 5Rico15-12-2019

Redelijk hotel met slechte gastvrijheid

De hotelkamers zijn erg oud. De douchekop hangt op een vreemde plek, daardoor spattert al het water naast de douche scherm. Er hing ook geen douche gordijn om dat tegen te gaan. Het zag er wel redelijk schoon uit. Bedden liggen lekker. Het grootste minpunt is dat ze echt niet gastvrij zijn en je echt niet welkom voelt. MW achter de balie kijkt naar het scherm als je wat aan haar vraagt of goedemorgen zegt. Echt geen seconden oogcontact geweest tijdens gesprek. Bij binnenkomst snouwde ze ons af wat we kwamen doen. Lijkt me in een hotel dat je komt om te overnachten. Hadden gelijk nare smaak. Gelukkig maar 1 nachtje. Ontbijt was wel erg goed. Jammer dat er alleen geen verse ju de Orange was. Redelijk hotel, maar gastvrijheid is echt heel slecht.

• 1Don15-08-2019

Eens maar never nooit meer!

wat een verschrikkelijk vies hotel, badkamer is vies en oud en het stinkt. s,nachts geen oog dichtgedaan door de jeuk van het bed!

• 4Viviën Samadhan-Kali06-04-2019

Echt nooit meer!

Als je op de website kijkt, staat er groot "gastvrij". Wij hebben dat in niéts teruggevonden. Om te beginnen kon er niet eens een goedenavond er vanaf bij aankomst. De beloofde kamers naast elkaar werden ongevraagd vijf deuren van elkaar verwijderd. Toen wij daar naar vroegen, werd ons letterlijk toegesnauwd: het zijn twijfelaars, of willen jullie boven op elkaar liggen?
    Dit is maar het topje van de ramp- bejegening die wij hebben mogen ontvangen! De hele weekend hebben wij ons niet welkom gevoeld in het hotel tot aan het uitchecken. Kamer waren niet goed schoongemaakt. We vonden nog etensresten naast het nachtkastje. Handdoeken die niet lekker roken. Absoluut geen aanrader!

• 9Familie Honings en Familie Orval17-03-2019

Wij zijn een paar dagen hier geweest.Super verblijf gehad.Heel gastvrij, heerlijk gegeten, vriendelijk etc.Al met al geweldig.Een echte aanrader

• 7Jeannette26-01-2019

Goed voor één nacht.

We hebben hier een paar keer overnacht en de kamers zijn goed. Redelijk ruim. De bedden liggen goed en er is een fijn ligbad. Er hangt wel een heel sterke etensgeur in het pand, dus het afzuigsysteem is wellicht aan vervanging toe. Het ontbijt is prima, behalve het sap: erg waterig. In z'n geheel een goed hotel om een nachtje te verblijven.

• 4frans verhaaff28-10-2018

nooit meer

Hotel is zeer gedateerd. nog houten vloeren die kraken. sterke rioollucht in de slaapkamer. 1 stopcontact in de hele kamer. 1 nachtkastje met radio er in uit de jaren 70. bed is vrij klein de lakens waren dan wel schoon. voor de rest hotel is zeer gehorig elke beweging van je buren is te horen. dus met elkaar genomen een waardeloos hotel zeker voor de prijs die ze nog vragen

• 10Hutting10-10-2018

Een aanrader, prima arrangement.

Top hotel, prima ontvangst,mooie kamer, heerlijk diner, en goed ontbijt. De La Trappe excursie was de kers op de taart, met Toon als rondleider met veel humor en duidelijke uitleg. Al met al een hotel waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat.

• 8Ria Homburg23-09-2018

Helemaal fantastisch niks op aan te merken

Dat je heel wat kan verwachten

• 5Art11-06-2018

Beroerde locatie dus waarschijnlijk nooit meer

Het hotel ligt op loopafstand van twee interessante musea. Beide oudere vrouwelijke receptionisten doen geen moeite te verbergen het maar lastig te vinden wanneer zij een vraag moeten beantwoorden of jou gastvrij ontvangen. De kamer is op het eerste oog netjes maar wel gedateerd. Er is bijvoorbeeld geen kluisje en bij de schoonmaak worden klassieke stofnesten niet aangepakt. Het terras aan de voorkant is netjes maar ligt pal aan een doorgaande weg zodat je daar continu fijnstof zit te happen. Aan de achterkant van het hotel ligt nog een terras maar dat is alleen in het weekend geopend. In het restaurant werken een aantal mensen die ogenschijnlijk geen horeca achtergrond hebben. Er wordt bijvoorbeeld niet duidelijk aangegeven dat het de bedoeling is dat je begeleid wordt naar een beschikbare tafel. Nu gingen mensen zitten en werden vervolgens naar een andere tafel gedirigeerd.

• 4A.C.van Dijk27-12-2017

Nooit meer!

Sterk verouderd interieur. Schimmel in de voegen en in de kitranden van de badkamer. Haren in het bad,geen toiletborstel aanwezig. De kamer oogt als een boudoir met de rode wanden en zwarte vloer. Geen 4 sterren waard! Wij hebben spijt hier een overnachting geboekt te hebben. Het ontbijt is matig en de koffie ronduit slecht. De enige positieve punten waren de schone handdoeken en lakens.....

Hotel De Postelse Hoeve info

• AirconditioningNiet beschikbaar