Hotel De Postelse Hoeve

Kleine hotelsWeer vandaag16°10°
Hotel De Postelse Hoeve
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor De Postelse Hoeve voor je op een rij gezet:

28 reviews over Hotel De Postelse Hoeve in het Nederlands

Een aanrader, prima arrangement.

Hutting
10-10-2018

Top hotel, prima ontvangst,mooie kamer, heerlijk diner, en goed ontbijt. De La Trappe excursie was de kers op de taart, met Toon als rondleider met veel humor en duidelijke uitleg. Al met al een hotel waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat.

Helemaal fantastisch niks op aan te merken

Ria Homburg
23-9-2018

Dat je heel wat kan verwachten

Het hotel ligt op loopafstand van twee interessante musea.

Beide oudere vrouwelijke receptionisten doen geen moeite te verbergen het maar lastig te vinden wanneer zij een vraag moeten beantwoorden of jou gastvrij ontvangen. De kamer is op het eerste oog netjes maar wel gedateerd. Er is bijvoorbeeld geen kluisje en bij de schoonmaak worden klassieke stofnesten niet aangepakt. Het terras aan de voorkant is netjes maar ligt pal aan een doorgaande weg zodat je daar continu fijnstof zit te happen. Aan de achterkant van het hotel ligt nog een terras maar dat is alleen in het weekend geopend. In het restaurant werken een aantal mensen die ogenschijnlijk geen horeca achtergrond hebben. Er wordt bijvoorbeeld niet duidelijk aangegeven dat het de bedoeling is dat je begeleid wordt naar een beschikbare tafel. Nu gingen mensen zitten en werden vervolgens naar een andere tafel gedirigeerd.

Nooit meer!

A.C.van Dijk
27-12-2017

Sterk verouderd interieur. Schimmel in de voegen en in de kitranden van de badkamer.

Haren in het bad,geen toiletborstel aanwezig.

De kamer oogt als een boudoir met de rode wanden en zwarte vloer.

Geen 4 sterren waard!

Wij hebben spijt hier een overnachting geboekt te hebben.

Het ontbijt is matig en de koffie ronduit slecht. De enige positieve punten waren de schone handdoeken en lakens.....

prima hotel

fam van Roozendaal
26-8-2017

rustig hotel en goed buffetontbijt

Jammer dat er geen aparte fietsenstalling is.

Fijn hotel

Leny
16-2-2017

Vriendelijk personeel,goede prijsverhouding,prima ontbijt en prima diner!kamer was ruim en we hebben goed geslapen!1 klein min puntje in de badkamer hangt een douchegordijn in bad!We hebben een fijn weekend gehad!

Aardig personeel .goed eten

Y dekker
12-12-2016

Een dikke 10 voor de jonge garde personeel kan de oudere receptioniste van zondag 11_12een voorbeeld aan nemen.kamers goed. Douce oudbollig.diner goed.bij t onbijt miste ik een lekkere cappuccino wel en de vleeswaren konden voor de prijs wat luxer.al met al een 8!!!

Vies en oud

Marije
3-10-2016

Bloed aan het bed.

Oude kamers, weinig daglicht.

Eten prima. Geen verse broodjes bij het ontbijt. Oud servies. Avondeten was lekker.

De ontvangst, de vriendelijkheid van personeel én management, maaltijden, ... allemaal niets op aan te merken. Het hotel zelf kan misschien eens een opknapbeurt gebruiken, maar is wel proper. Ligging is niet onmiddellijk in het centrum, maar dit is niet onoverkomelijk. Wij waren daar trouwens met de fiets dus dit was zeker geen probleem.

Fam de Boer
25-7-2016

Prima hotel mooie verzorgde kamer prima eten en vriendelijk personeel , een aanrader.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Postelse Hoeve in Tilburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Postelse Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.