Hotel City Hotel Tilburg

NederlandNoord-BrabantTilburg

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel City Hotel Tilburg voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 31 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 31 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

31 Reviews over City Hotel Tilburg

• 9Bianca28-03-2020

Verrassend fijne kamer, vriendelijke medewerkers

Heel klantvriendelijk, lekker ontbijt, heerijk bed, ruime kamer(103) en goede locatie.

• 3Mieke08-10-2019

Geen aanrader!!

Slecht!! De lift nog steeds kapot..in reviews van augustus stond dit al gemeld. Midden in uitgaansgebied. Tot na 4 uur herrie van kroegen en daarna gaat de gemeente alles schoonmaken met veegwagens. Geen oog dicht gedaan. Ontbijt karig en met oudbakken broodjes. Koffie is echt niet lekker. Het hotel is oud en aan een goeie renovatie toe. Het is het geld dat je ervoor betaald niet waard.

• 3Joly12-05-2019

Nooit meer

Slechte ervaring. Het ligt in een uitgaanswijk. De andere gasten op de kamer naast ons maakten veel herrie. Geen waterkoker op de kamer. Scheur in raam geplakt met plakband. Na klacht kreeg ik in eerste instantie een visitekaartje met een telefoonnummer (?) uiteindelijk toch een andere kamer gekregen. Iets minder last van de herrie.

• 9Jos Voskuilen20-07-2018

Prima hotel op perfecte locatie

Perfect gelegen hotel midden in het levendige centrum. Mooi kamer, heel goede bedden. Door de ligging vlakbij restaurants, barretjes en poppodium 013. Kan in de avond - nacht soms wat rumoerig zijn, maar dat weet je van tevoren het is geen hotel op de veluwe. Parkeergarage dichtbij en tegen gereduceerd tarief hier parkeren, prima service. Ontvangst heel hartelijk en ook het uitgebreide ontbijt heerlijk. Kortom een aanrader !!

• 10Iris Mayer15-02-2018

Totale kamer was geweldig en had eindelijk een goede nachtrust

• 9Christine08-09-2017

Leuk hotel ongedwongen sfeer.

Goed beden!in het middle van het uitgaans leven geen taxi nodig . Lekker ontbijt met veel variatie . Zeer vriendelijk Personel .

• 8Paula15-04-2017

Gemoedelijk hotel midden in het centrum

Prachtige locatie. Parkeren, kroegen,winkels en 013 Poppodium om de hoek. Ontbijt lekker en uitgebreid op de 1e verdieping. Gratis koffie/thee tot 23 uur. Uitrijkaart voor Parkeergarage Heuvelpoort voor 9,50 bij de receptie te koop (zou normaal 32 euro zijn) Hou wel rekening met het lawaai van de kroegen en niet te vergeten de kerkklok die ieder half en heel uur afgaat. Alles wel schoon maar het rook niet fris in de badkamer. Makkelijk ook dat ze 3 persoonskamer hebben. Al met al een prima hotel als je een makkelijke slaper bent.

• 9Niels06-03-2016

Prima hotel

We zijn hier met z'n tweetjes verbleven voor een weekendje Tilburg. Ontvangst erg vriendelijk en de sfeer erg gemoedelijk. Kamers zijn erg netjes en schoon, prima in orde.

Betreft het geluid in de avond- en nachturen dat klopt maar dat weet je als je midden in een horecastraat/gebied een hotel boekt lijkt me. Voor het overige weinig last van gehad.

Ontbijt ook prima in orde. Klein puntje van kritiek is de gehorigheid van de ontbijtzaal. Als er een grote groep mensen (jongeren) ontbijt merk je de gehorigheid en wordt de stemming gauw druk. Voor het overige als gezegd ontbijt prima verzorgd en in orde.

Als je de stad Tilburg bezoekt voor een dag/weekend erop uit prima uitvalsgelegenheid!

• 5Supergehorig hotel21-11-2015

geen aanrader

Ik kreeg een kamer op de eerste etage en verbleef op een donderdagavond. Helaas heb ik geen oog dicht gedaan, het leek of ik verbleef in een disco. Niet alleen het gedreun van de muziek was heel goed te horen, ook de gesprekken van de feestvierders in het naast, ondergelegen pand was bijna letterlijk te verstaan. Om 4.15 u was het stil. In de ochtend aangegeven dat dit echt heel erg was. Er werd niet echt op ingegaan, wel dat men 1 x was gaan klagen maar ja.... Jammer ik kreeg de indruk dat het vaker voorkomt zodat ik niemand zou aanraden om hier te overnachten. Kamers op zich prima in orde.

• 10anja de kort05-05-2015

City hotel is aangenaam hotel

Perfecte plek als je een weekend in Tilburg wilt eten, drinken en uitgaan. Leuk uitzicht op plein, uitzonderlijk vriendelijk personeel.

Hotel City Hotel Tilburg info

• VerzorgingLogies-ontbijt