Hotel Bastion Tilburg

Mooie kamer, fantastische badkamer

Goed hotel

henkie
10-5-2017

Prima hotel, zeker voor de zakelijke gast. Professionele ontvangst bij de balie en prima kamer met goede bedden. Ontbijt was goed, alleen al die plastic velletjes tussen elk plakje ervaarde ik als lastig. Diner gewoon goed, paar stukjes brood vooraf en de hoeveelheid was ruim voldoende. Het parkeren was gaf een problemen.

Als je goed doorstapt sta je in een kwartier in het centrum van Tilburg. Genoeg parkeergelegenheid. We mochten eerder dan 14.00 uur op onze kamer. Helaas wel 2 aparte bedden. Dit werd niet gevraagd bij het inchecken. Kamer is netjes, niet heel bijzonder. Badkamer wel erg mooi. We hebben hier geluncht. M'n vriend vroeg om een boerenomelet en hij kreeg roerei. Met de opmerking: sorry omelet viel uitelkaar. Wij zijn tegen verspilling van eten, maar dit is wel onprofessioneel. Ontbijt simpel. Veel voorverpakt. Personeel vriendelijk en behulpzaam. In algemene zin veel te duur. Bij andere hotels zit er voor dezelfde prijs een wellnesscentrum bij.

Oude reviews (archief)

Bastion Hotel 4 sterren???

A.j.b. Aal
2-8-2016

Nog net geen jaar open ,maar 4 sterren ,nou nee.

Leuk hotel ,ligging redelijk nabij centrum.

Maar als je ventilatie rooster in de badkamer al vol stof zit.

En er een gebruikt condoom onder het bed ligt.

Vraag ik mij af hoe het met de hygiëne is gesteld hier.

Op het oog oogt alles netjes ,maar 4 sterren nee .

Joelle E-Commerce, Manager E-Commerce, 4-8-2016

Beste meneer/mevrouw Aal,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij stellen het op prijs dat u even de tijd heeft genomen om een beoordelingte schrijven.

Het spijt ons ontzettend om te horen dat uw kamer niet goed schoon was. Bastion staat voor goede service en kwaliteit hieronder valt ook hygiëne. Wij bieden graag onze excuses aan en zullen dit direct opnemen met het hotel management om dit in de toekomst te voorkomen. Schroom u in het vervolg niet om dit direct te melden bij onze collega's in het hotel zij staan ten alle tijden voor uw klaar.

Met vriendelijk groet,

Team E-Commerce

Kan er mee door

Semmeke
8-10-2014

Vorig jaar hier geslapen na een festival bezocht te hebben. Toen we aankwamen zag ik al dat wij niet de enige waren die dit van plan waren. Een enorme drukte bij het inchecken. Maar we hadden geen haast dus wachten rustig af. De kamers vond ik echt niet bijzonder, en ik vond het heel gehorig op de gang! Wij kwamen rond 24.00 terug en een lawaai op de kamers om ons heen niet normaal. Ook kwam er veel licht onder de deur vandaan. het personeel vond ik wel vriendelijk. Maar prijs-kwaliteit verhouding vind ik niet echt oke, aangezien je voor minder geld bijv. ook in Van der Valk kan slapen. Maar qua locatie om naar een festival ofzo te gaan wel ideaal.

Tweesterren plus

Tim
2-1-2014

Hotel zelf is niks bijzonders, de manager die achter de receptie stond, aan de bar bediende en 's ochtend ook meehielp in de ontbijtruimte was super vriendelijk en bhulpzaam, zo zouden meer hotelmedewerkers moeten zijn.

Kamers zijn schoon en netjes, maar redelijk spartaans ingericht. Slechte bedden (doorzakken) en een erg kleine badkamer. Erg gehorig, er zit een brede spleet onder de deur, dus je hoort alle geluiden van de gang. In de lobby is een rokersruimte met (vermoedelijk, want ik ga daar nier naar binnen) slechte afzuiging, jammer dat die deur op een gegeven moment permanent openstond, want het hele hotel ruikt naar daardoor sigarettenrook.

Goedkoop slapen en weinig luxe verwachten. Ontbijt was overigens prima.

Een warm gevoel

Astrid
17-9-2013

Na een stroeve en respectloze behandeling bij een ander hotel zijn we laat op de avond terecht gekomen bij het Bastion Hotel in Tilburg.

Wij verwachten in een hotel dat je vriendelijk, niet te stijf en gastvrij behandeld wordt en dat was hier absoluut het geval. Geen poespas maar gewoon lekker normaal. En een welkom en warm gevoel.

Prima kamer, ruimte om te zitten er staan ook twee stoelen, keurige bedden, kleding kan in een kast, er is een kluis, telefoon, ventilator, koelkast met zelfs een vriesgedeelte, kleine maar nette badkamer (met shampootje altijd leuk natuurlijk), een wekker en voor de mensen die dat fijn vinden er ligt ook een bijbel.

Personeel laat zien dat ze het leuk vinden en hun best doen, om jou als loge een prettig en gezellig verblijf te laten hebben.

Top!

C.G.J.
17-9-2013

Na, wegens omstandigheden, weggelopen te zijn uit een ander hotel te Hilvarenbeek, bij dit hotel terecht gekomen.

Zeer vriendelijk personeel die ons een leuke kamer heeft aangeboden die wel volgens alle verwachtingen voldeed.

Over het diner kunnen we niets vertellen wat dat hebben we niet genuttigd hier. Het ontbijt is prima te noemen. Er worden ei bereid naar wens door het personeel, er is voldoende vers brood en beleg en dranken zijn ook zonder op te raken te nuttigen.

Minimale inzet voor maximaal rendement

zjoert
14-8-2012

Enige voordeel is de ligging; aan de snelweg, dus je bent snel weer weg. Ik had de 'mazzel' een leerling kok in de keuken te treffen? Carpaccio was ontdooit in de magnetron, zelfs warm hier en daar. Daghap dan maar, Limburgse Stoofschotel met rijst was een diep bord vol zoete jus/saus met hier en daar een stukje vlees. Rijst apart in een kommetje. Ook uit de magnetron. En een kommetje sla met bruine plekjes. Dame Blanche als toetje. Chocoladesaus, u raadt het al, uit de magnetron. Knetterheet. De damp sloeg er af. Als de rekening net zo snel wordt verhit als het voedsel in de keuken wordt het een interessant gesp[rek aan de uitcheck balie.

Kamers lijken schoon. Tot je iets optilt, of erger, bovenop het douchewandje kijkt. De shampoo van de vorige gast staat er nog. In het duimdikke stof. Douchegordijntje is hysterisch. Slecht opgehangen en te klein. Je spettert altijd de hele badkamer nat. Pluspunt; Jawel. Koelkastje op de kamer. Wordt gelukkig steeds meer standaard.

Eigenaar, Manager E-Commerce, 13-9-2012

Geachte gast, hartelijk dank voor uw opmerkingen die u heeft geschreven op Zoover. Helaas hebben wij niet voldaan aan uw verwachtingen. Ik bied hiervoor mijn verontschuldigingen aan en verzeker u ervan dat uw opmerkingen zullen worden mee genomen in de plannen. Wij nemen uw opmerkingen zeer serieus en ik hoop dan ook dat u mijn excuses accepteert .

Met vriendelijke groeten,

Maik Willems

Leuk hotel

Maud
29-12-2011

Het Bastion Hotel te Tilburg is een leuk hotel om je vakantie in door te brengen. Het ligt iets buiten het centrum van Tilburg, want binnen 5 minuten met de auto was je al in de stad. Het hotel is gelegen aan een drukke ringbaan, wat voor ons goed uit kwam aangezien wij veel dingen hebben bezichtigd tijdens ons verblijf.

Verder is er niets op het hotel aan te merken, het eten is goed, de kamers zien er goed uit en ook de service en de prijs is goed..

We hebben een aantal aanbieders voor Bastion Tilburg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bastion Tilburg in Tilburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bastion Tilburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bastion Tilburg scoort een 7.3 uit 10 op basis van 16 reviews.