Hotel Auberge Du Bonheur

Hotel Auberge Du Bonheursterstersterster

8.2Fantastisch

Nederland, Noord-Brabant, Tilburg

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge Du Bonheur voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel Auberge Du Bonheur

• 2017
    8Maurits02-12-2017

Uitstekend, het hotel doet zijn naam eer aan

Parkeerplaats vlakbij t hotel gauw vol, maar 5 minuten verderop is voldoende ruimte! Prima ontbijt in het naastgelegen restaurant.

Gereisd met partner in november 2017

• 6Dries Taillieu17-04-2017

Ontbijt grote ontgoocheling

Kamers ok, personeel heel vriendelijk, restaurant top....alleen vroegen wij om een half uur vroeger te onbijten, om7u15,( wij werden verwacht op een sportevenement in de buurt) dit was niet mogelijk, teamgenoten die in de buurt logeerden in diverse hotels hadden hiervoor geen problemen ondervonden, ze konden genieten van een ontbijt zelfs al was dit iets vroeger dan normaal... we kregen een ontbijtbox, de avond voordien al! Lekker vers? 2 sneetjes droog toastebrood met kaas en hesp, een peer en een fruitsapje, eerlijk gezegd voel ik mij dan bedrogen, we betaalden 236euro voor 2 kamers en een heerlijk ontbijt (Volgens de wesite althans....) jammer, 7u15 ontbijt vragen is nu ook zo vroeg niet en als je dan met een alternatief komt, zorg dan dat het in orde is, geen goede reclame zoiets....

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• Oude reviews

9Brenda03-05-2016

Geweldig weekendje gehad!

Bediening erg vriendelijk, mooie kamer, heerlijk eten (arrangement 7 gangen incl wijn arrangement écht aan te bevelen!!) mooie ligging.

Gereisd met partner in maart 2016

• 10Christie31-12-2015

Heerlijk rustig en goed verzorgd verblijf

Zeer vriendelijk personeel.We hadden voor ons zoontje van 2 jaar een eigen campingbedje meegenomen. Toen we net op onze kamer waren belde de receptie of het lukte met het bedje en of we er nog een dekentje voor moesten hebben. Dat was niet nodig maar het werd zeer attent aangeboden. Hij mocht gewoon bij ons op de twee persoons-kamer slapen. Ook bij het ontbijt mocht hij gewoon (gratis) aanschuiven.Bij ons vertrek kreeg hij zelfs nog een leuk knutselpakketje.

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

• 10myrte22-05-2015

Enorm genoten

Hier is ons huwelijk voltrokken en zijn we tot en met het feest en huwelijksnacht verbleven! Alles was top geregeld! Alles is mogelijk en kon besproken worden. Er wordt met je mee gedacht over de invulling van onze dag. We konden ons geen betere trouwlocatie voorstellen.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Roeland05-08-2014

Prima eetgelegenheid voor vegetariers

In Tilburg zijn er weinig gelegenheden waar je als vegetariër goed kunt eten. Meestal krijg je een wat fantasieloos gerecht. Zo niet in de Auberge du Bonheur. De kok heeft kennelijk verstand van de vegetarische keuken en weet verrassende gerechten te maken van uitstekende kwaliteit. Dit restaurant is zeker niet goedkoop, maar daar staat een prima kwaliteit, een mooie ambiance en vriendelijk personeel tegenover. Het samenstellen van het eten kun je gerust aan de kok overlaten. We hebben de kaart niet gezien, maar hebben het samenstellen van het menu overgelaten aan de kok met prima resultaat. Ook met speciale dieetwensen wordt rekening gehouden. Als je wanneer je een tafel reserveert contact opneemt met het restaurant kunnen ze zich daar extra op voorbereiden. Mogelijk was mede daarom onze ervaring zo goed.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 7J. Priem12-08-2013

Aanpassingen nodig.

De ligging is prima, geen geluid van het verkeer mits je de ramen dicht laat. Geen airco wat bij warm weer bijna niet te doen is. Personeel vriendelijk, ontbijt en bedden goed. Kamers gedateerd met vlekken op het behang en in de vloerbedekking. In de badkamer was shampoo, bodylotion en handzeep aanwezig maar geen doucheproduct!?? Een klein glas jus 'd orange kostte 4 euro wat ik behoorlijk duur vond.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Danny10-05-2012

Goed hotel dicht bij universiteit

Het hotel ligt buiten het centrum op loopafstand van de universiteit aan een drukke weg, dus hoewel weg van alles toch niet lekker rustig. Wel ligt het aan de rand van een populair wandelbos. Kamers zijn prima, als je van de bewust klassiek gehouden inrichting houdt. Het beddenhuis zie je op geen enkele foto, da's niet gek want het is lelijk. Het staat los van de mooie Auberge op de foto's. Pas op bij warm weer: dit 4 sterren hotel heeft vreemd genoeg geen airco. Voor kinderen is hier niets te doen. Ontbijt is goed en uitgebreid.

Zakelijk gereisd in januari 2012

• 7Robert04-12-2011

Redelijk Goed Hotel

De ligging is in mijn ogen niet geheel perfect en de toegankelijkheid van het hotel vrij matig.

In het restaurant hebben wij heerlijk gegeten al was de wachttijd vrij lang. De meeste mensen hier waren 50+ en ik had het gevoel met mijn 31 de jongste van iedereen te zijn. Het restaurant was verder erg goed te doen, het was klein maar fijn. De wacht tijden waren wel erg lang maar het was gelukkig erg gezellig.

Gereisd met vrienden in december 2011

• 10byoux07-08-2011

Geweldig Hotel

Geweldig hotel ,prachtige kamers ,mooi restaurant ,heerlijk eten ,super ontbijt en mooi terrras.

Personeel bijzonder vriendelijk en attent.

Daar weet men hoe het hoort !

Wij gaan zeker nog een keer terug en die weg waar somnmige zo over piepen ,geen last van gehad viel reuze mee.

Een echte aanrader dus.

Gereisd met partner in augustus 2011

1 tip over Hotel Auberge Du Bonheur

• Danny, 10-05-2012

Bestel geen eten van de kleine kaart, het is duur en slecht. Aan de andere reacties te zien is de grote kaart blijkbaar beter, maar na mijn slechte ervaringen ga ik liever in de stad eten.

0 vragen over Hotel Auberge Du Bonheur

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• WinkelsCadeauwinkel
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats