Vakantiehuis

12 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Stevenshof in het Nederlands

Elke keer weer fijn.

Mark Barthel
13-8-2018

We komen nu al een paar jaar in de Brink. Er is van alles mogelijk: eerder/later aankomen, boodschappen bezorgen via plus. Activiteiten als dat nodig is. De Brink is ideaal als je jongere kinderen hebt. De binnenplaats is afgesloten door een deur waardoor de kids genoeg ruimte hebben om te spelen. Grote keuken met genoeg potten/pannen en genoeg koelkasten. Veel plekken om te zitten zowel binnen als buiten.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima!

Hub. Windhorst
7-7-2018

Met een groep vrienden, hun kinderen en kleinkinderen logeerden we alweer voor de derde keer een weekend op Stevenshof. Uitermate plezierige ontvangst door Myran, die altijd voor je klaar staat. Goed geoutlieerde keuken, sfeervolle accommodatie, waar het binnen bij minder weer ook goed vertoeven is. Hoewel je je op de plek zelf goed kunt vermaken , zijn er ook volop activiteiten te doen in de omgeving. Komen graag nog eens terug.

Gereisd Met vrienden in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Stevenshof

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Stevenshof in Stevensbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Stevenshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.