Vakantiehuis Groepsaccommodatie Stevenshof

7 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Stevenshof in het Nederlands

Geweldige locatie

Anne
22-10-2018

Ideale plek voor een familieweekend! Meerdere slaapkamers, grote keuken, genoeg ruimte om zowel binnen als buiten te recreëren. Zeer behulpzame host, die snel reageert

Top weekend

Monique
11-10-2018

Fijn weekend gehad samen met de hele familie. Mooie locatie. Wij logeerden in'De Brink'. Ideaal met kleine kinderen. Mooi afgesloten terras.

Heel vriendelijke en behulpzame eigenaresse.

Perfecte plek voor een familie weekend :)

Maritza Bode Bakker
12-9-2018

Leuke plek voor een weekendje weg, er is genoeg te doen in de omgeving. Verder is het huis perfect voor een grote groep, heel veel verschillende kamers met prima bedden. Verder mooie woonkamers met genoeg ruimte om spelletjes te spellen of gewoon te kletsen. Ook heel leuk dat er een air hockey tafel was, een hit onder de kinderen! Voor/tijdens/na het verblijf was het contact met Myran heel duidelijk, ze was erg behulpzaam met alle vragen en zorgde dat het verblijf goed verliep.

We zijn hier voor het derde jaar omdat het een super accommodatie is voor onze fietsgroep, gezellige inrichting [slaapkamers iets gedateerd, maar goede bedden en wastafel op de kamer]. Heel gezellige woonkamer met open haard en t.v., keuken met vaatwasser die in drie minuten de vaat doet! Èn above all: heel fijne, vriendelijke en flexibele beheerster!

Met een familie van 45 mensen hebben wij hier al een keer of acht ons jaarlijks 'oma-weekend' georganiseerd. Zo af en toe slaan we een jaar over (ook leuk om een keer ergens anders te kijken) maar de Stevenshof is onze vaste basis. Iedere keer weer heel tevreden. Belangrijke voordelen voor onze familie: voldoende tweepersoonskamers (de 'oudjes' hechten aan een rustige nacht in een eigen slaapkamer), groot en veilig speelveld voor de kinderen (die zich met elkaar dan prima vermaken), genoeg te doen in de omgeving (Efteling, musea), een leuk af te huren zwembad om de hoek (zondagmorgentraditie), honden mogen mee. Alle keren was alles keurig schoon toen we aankwamen. Tenslotte: aardige eigenaren die altijd bereid zijn je van dienst te zijn.

Elke keer weer fijn.

Mark Barthel
13-8-2018

We komen nu al een paar jaar in de Brink. Er is van alles mogelijk: eerder/later aankomen, boodschappen bezorgen via plus. Activiteiten als dat nodig is. De Brink is ideaal als je jongere kinderen hebt. De binnenplaats is afgesloten door een deur waardoor de kids genoeg ruimte hebben om te spelen. Grote keuken met genoeg potten/pannen en genoeg koelkasten. Veel plekken om te zitten zowel binnen als buiten.

Prima!

Hub. Windhorst
7-7-2018

Met een groep vrienden, hun kinderen en kleinkinderen logeerden we alweer voor de derde keer een weekend op Stevenshof. Uitermate plezierige ontvangst door Myran, die altijd voor je klaar staat. Goed geoutlieerde keuken, sfeervolle accommodatie, waar het binnen bij minder weer ook goed vertoeven is. Hoewel je je op de plek zelf goed kunt vermaken , zijn er ook volop activiteiten te doen in de omgeving. Komen graag nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Stevenshof in Stevensbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Stevenshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.