Vakantiehuis Groepsaccommodatie Stevenshof

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Niek

Prachtige locatie voor groepen (met kinderen)

Niek
31-8-2018

Met een familie van 45 mensen hebben wij hier al een keer of acht ons jaarlijks 'oma-weekend' georganiseerd. Zo af en toe slaan we een jaar over (ook leuk om een keer ergens anders te kijken) maar de Stevenshof is onze vaste basis. Iedere keer weer heel tevreden. Belangrijke voordelen voor onze familie: voldoende tweepersoonskamers (de 'oudjes' hechten aan een rustige nacht in een eigen slaapkamer), groot en veilig speelveld voor de kinderen (die zich met elkaar dan prima vermaken), genoeg te doen in de omgeving (Efteling, musea), een leuk af te huren zwembad om de hoek (zondagmorgentraditie), honden mogen mee. Alle keren was alles keurig schoon toen we aankwamen. Tenslotte: aardige eigenaren die altijd bereid zijn je van dienst te zijn.