Vakantiehuis Groepsaccommodatie Stevenshof

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

17 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Stevenshof

• 8Tristan14-01-2020

Mooie en gezellige locatie voor een grote groep!

Met een grote groep vrienden (25 volwassenen en 25 kinderen), hebben we vier nachten doorgebracht in Stevenshof. Een mooie locatie waar je prima met zo’n grote groep kan vertoeven! Prettig is vooral dat er meerdere woonkamer en keukens zijn, zodat je ook in een kleinere setting samen kunt zijn. Zo hadden we een aparte ontbijt/lunch keuken, dinerkeuken (de grote) en borrelkeuken. Verder konden de kinderen buiten prima spelen voor het oude Stevenshof. Verder zijn er genoeg slaapkamers en sanitaire voorzieningen. Houdt er wel rekening mee dat er 4 erg kleine slaapkamers zijn (met twijfelaars), waar het nogal krap is voor twee volwassenen.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 2019
      8Luc van de Loo07-11-2019

Top weekend gehad op een prima locatie

We hebben een weekend gelogeerd in "De Brink" , met een groep van 16 volwassenen en 15 kinderen. Het was een prima accommodatie, die schoon was, met heldere huisregels. Een ruime leefkamer, prima binnenplaats waar we 's avonds nog gezellig aan de de vuurschaal hebben vertoefd. Er waren voldoende kamers en ook ruime genoeg, zodat ieder gezin een eigen kamer had. Op de sanitaire voorzieningen, is niets op aan te merken, voldoende toiletten en eventuele douche mogelijkheden. Kortom wij hebben ons prima vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Marieke09-10-2019

Fijn huis op een mooie locatie.

Fijne locatie, mooie buitenplaats, woonkamer en slaapkamers zijn goed van elkaar gescheiden. Als de kinderen op bed liggen, kun je met de volwassenen heerlijk in de woonkamer spelletjes spelen en bij praten.

• 9HUC25-09-2019

Suuuper!!

Van begin tot eind GEWELDIG. Prettig, warm ontvangst en een prachtige locatie voor de hele familie. De jongste is 12 en de oudste is 84! Volop genoten van de prachtige locatie en de vele mogelijkheden erom heen. Voor HERHALING vatbaar!!

• 8Herbert Mijnsbergen25-09-2019

Een prachtige lokatie/accomodatie. We hebben hier een geweldig familieweekend gehad en doordat de binnenplaats met een poort af te sluiten was , konden onze kinderen van 3 en 4 jaar gerust buiten spelen.

• 9Saskia17-07-2019

Fijn!

Wat een heerlijk plekje is de Stevenshof. Er was voldoende ruimte om ons zowel buiten als binnen te vermaken. De (kleine) kinderen konden fijn binnen de poort spelen, maar ook makkelijk naar het speelveld lopen zonder de weg op te hoeven. Faciliteiten zijn goed: grote keuken, goede vaatwasser. 's Avonds gezellig rondom een vuurtje zitten met elkaar: het was heerlijk!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Eva05-05-2019

Fantastische plek!

Zeer aan te bevelen, fijne ruime accommodatie. Spelletjes aanwezig, gezellig ingericht en mogelijkheid tot een haardvuur, zowel binnen als buiten. Netjes schoon, alles voldoende aanwezig. Wij waren met een vriendengroep van 20 personen en hebben een geweldig weekend gehad!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 8Susanne Belien26-03-2019

Fijne plek, heerlijk weekend gehad

Hele fijne plek, overzichtelijk met kleine kinderen, goed uitgeruste keuken en groot speelveld.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 8An11-01-2019

Prima groepsaccommodatie

Ruime accomodatie die van alle gemakken voorzien is om met een grote groep te verblijven. Zwembad op nog geen 50 meter om af te huren, was ideaal. Eigenaresse was heel behulpzaam. De Stevenspan is een aanrader, heerlijk en gezellig gegeten!

Gereisd met vrienden in december 2018

• 2018
      8Snijders25-12-2018

Mooie ruime locatie voor een familieweekend

Ideale locatie voor een familieweekend. Mooie ruime locatie met mogelijkheden om te wandelen. Daarnaast hebben we openluchtmuseum Locht bezocht (ook zeker de moeite waard).

Gereisd met vrienden in november 2018

1 tip over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Stevenshof

• Myran Heesemans, 12-06-2018

Een uitje plannen tijdens je verblijf? Er is veel aanbod op locatie, maar ook in de omgeving zijn voldoende zijn tal van mogelijkheden. Denk bijvoorbeeld aan het oorlogsmuseum in Overloon. Binnen en buiten veel te zien, en de mogelijkheid om een tour te nemen met gids.

0 vragen over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Stevenshof

Vakantiehuis info