Stevensbeek

Reviews over Stevensbeek

Prima groepsaccommodatie

An,
    11-1-2019

Ruime accomodatie die van alle gemakken voorzien is om met een grote groep te verblijven. Zwembad op nog geen 50 meter om af te huren, was ideaal.

Eigenaresse was heel behulpzaam. De Stevenspan is een aanrader, heerlijk en gezellig gegeten!

Gereisd met vrienden in december 2018

Mooie ruime locatie voor een familieweekend

Snijders,
    25-12-2018

Ideale locatie voor een familieweekend. Mooie ruime locatie met mogelijkheden om te wandelen. Daarnaast hebben we openluchtmuseum Locht bezocht (ook zeker de moeite waard).

Gereisd met vrienden in november 2018

Geweldige locatie

Anne,
    22-10-2018

Ideale plek voor een familieweekend! Meerdere slaapkamers, grote keuken, genoeg ruimte om zowel binnen als buiten te recreëren. Zeer behulpzame host, die snel reageert

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Top weekend

Monique,
    11-10-2018

Fijn weekend gehad samen met de hele familie. Mooie locatie. Wij logeerden in'De Brink'. Ideaal met kleine kinderen. Mooi afgesloten terras.

Heel vriendelijke en behulpzame eigenaresse.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Perfecte plek voor een familie weekend :)

Maritza Bode Bakker,
    12-9-2018

Leuke plek voor een weekendje weg, er is genoeg te doen in de omgeving. Verder is het huis perfect voor een grote groep, heel veel verschillende kamers met prima bedden. Verder mooie woonkamers met genoeg ruimte om spelletjes te spellen of gewoon te kletsen. Ook heel leuk dat er een air hockey tafel was, een hit onder de kinderen! Voor/tijdens/na het verblijf was het contact met Myran heel duidelijk, ze was erg behulpzaam met alle vragen en zorgde dat het verblijf goed verliep.

Gereisd met vrienden in september 2018