Tijdelijk €25 aanbetaling

Pipowagen Camping Puur Genieten

We hebben de beste aanbieders voor Camping Pipowagen Camping Puur Genieten voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 122 reviews
+50

9.5FenomenaalScore uit 122 reviews
  • 9.5Staat v/h sanitair
  • 9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

122 Reviews over Pipowagen Camping Puur Genieten

• 10Diana22-08-2022

Enorm genoten

Wat een ontzettend fijne camping. Ik zelf als alleenstaande moeder heb zelf ook enorm genoten en heerlijk in mijn boek kunnen lezen. Mijn bijna drie jarige kon zelf op onderzoek uit en zelf in de speeltuin spelen, om het hele terrein staat een groot hek. 's Avonds vond hij het allerleukste als de bel ging en alle kinderen mochten helpen met de dieren voeren en het varkentje en de ezels borstelen. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam en de camping ziet er netjes uit (sanitair is schoon). De eerste week sliepen we in een Pipowagen, waar op zich al heel veel te ontdekken is (allemaal leuke spelletjes en boekjes), wat een leuke ervaring!. Het was zo leuk dat we nog een weekje terug zijn geweest met onze tent (Pipowagens waren vol). Op dinsdag zijn we naar de boer geweest, waar mijn zoontje ook enorm van heeft genoten. Ze mochten de koeien voeren en een ritje mee op de traktor. Ik kan iedereen die deze camping aanraden!

• 10Eetgelegenheden
  • 10Miranda Pas22-05-2022

Top locatie voor teambuilding

Voor de 2de keer naar het pipodorp voor teambuilding met 16 personen. Wederom blikken we terug op 2 geslaagde dagen. Zeer warm ontvangen, unieke locaties om inspiratie op te doen ( met een sales team:-)). Alles keurig netjes een echter aanrader zeker in combinatie met de golfclub nabij gelegen. BBQ, Kampvuur nette centrale ruimte, keurige en unieke slaapplaatsen inclusief beddengoed en goede matrassen en sanitair

Eigenaar, 24-05-2022

Bedankt Miranda! Wij vonden het erg leuk om jullie voor teambuilding te mogen verwelkomen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Twan en Jacqueline, Pipowagen Camping Puur Genieten.

• 9Nout03-05-2022

Zeker doen in Zuid Oost Brabant!

Leuke, knusse camping om met kinderen (<10) heen te gaan. We hadden een gezellig ingerichte pipowagen met meer dan voldoende ruimte. Achter op de camping is een leuk speelbos met o.a. een avonturenpad. Voor is er een erg leuke speeltuin met een varkentje, geitjes, een vuurplaats (marshmallows roosteren!!) en een blotevoetenpad. We hebben genoten.

• 7Eetgelegenheden

Eigenaar, 24-05-2022

Bedankt Nout! Fijn te horen dat jullie zo genoten hebben in Pipowagen Boterbloempje. Wij verwelkomen jullie graag een volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Twan en Jacqueline, Pipowagen Camping Puur Genieten.

• 10Lonneke02-05-2022

Het was weer FANTASTISCH!!!

We kwamen hier voor de 2e keer. Vorig jaar met ons gezin en dit jaar met vrienden en hun kinderen. Het is zo'n heerlijk plekje. De kinderen genieten van het kampvuur, aaien van de diertjes en natuurlijk het speelbos. En het slapen in zo'n pipowagen is natuurlijk erg bijzonder. Wij komen hier zeker weer terug!

• 10Eetgelegenheden

Eigenaar, 24-05-2022

Hoi Lonneke, Dank je wel! Geweldig om te horen! Wij kijken er naar uit om jullie weer terug te zien bij ons op de camping. Groetjes, Twan en Jacqueline

• 10Gerdie Van Den Heuvel22-09-2021

Super. Zeer gastvrij. Wij hebben ontzettend genoten

• 10Mirjam15-09-2021

Perfect met kleine kinderen!

Een heerlijke kleinschalige camping, ideaal voor gezinnen met kleine kinderen. Camping is omheind en voor de kinderen is er genoeg te doen!!! Kinderboerderij, trampoline springen, blote voeten pad, avonturenbos, lekker in de speeltuin spelen en alles is overzichtelijk. En natuurlijk niet te vergeten de de konijnen aaien, ezeltjes borstelen en kippen voeren. Eigenaren zijn erg vriendelijk en betrokken! Kampvuur met zoete broodjes en popcorn die de kinderen kunnen bakken. Pipowagens zijn stuk voor stuk prachtig en ruim. Privé sanitair is top. Algemene sanitair ruimtes altijd fris en schoon. Wij hebben geweldig genoten en onze kleinkinderen ook.

• 10Yvonne30-08-2021

Geweldig

Fantastische midweek gehad. Kleinschalig, alles is aanwezig. Dieren, vuurplekken, trampoline, voetbalveldje, speelbos. De dieren voeren en broodjes bakken bij het vuur was ook heel leuk voor de kinderen. Pipowagen zeer ruim en compleet met goede bedden en alle voorzieningen.

• 9Mw Peeters24-08-2021

Geweldig

Heel leuke mini camping voor (kleine) kinderen. Tussen de pipowagens zijn ruime kampeerplaatsen. Vriendelijk ontvangst, goed sanitair en veel buiten speelmogelijkheden. 's Avonds kampvuur (broodjes bakken, marshmallows en popcorn). Kinderen kunnen meehelpen dieren voeren.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Ilona17-08-2021

Voor herhaling vatbaar

Prachtige, fijne en kleine rustige camping met sfeervolle pipowagen. In een mooie omgeving op de Strabrechtse Heide! Je kunt een fiets bij ze huren en wat heel fijn en lux is dat je een eigen sanitair hebt.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Ria11-07-2021

Het is voor herhaling vatbaar

Het is een echte aanrader met kinderen Onze kleindochters hebben genoten en de pipowagen is netjes en compleet en je wordt heel vriendelijk ontvangen door de eigenares

• 8Staat v/h sanitair

Camping Pipowagen Camping Puur Genieten info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (5)

• CafeNiet beschikbaar
  • WinkelsNiet beschikbaar