NederlandNoord-BrabantSomerenVakantiehuizen SomerenVakantiehuis Groepshotel Heidehoeve

Vakantiehuis Groepshotel Heidehoeve

• 7Waardering

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

14 Reviews over Groepshotel Heidehoeve

• 8els markusse20-11-2021

Alleen maar GENIETEN!

Wij waren met 33 personen op Heidehoeve van 16jaar tot 78 jaar, een groot feest was het Jack was heel behulpzaam, friet bakken voor 33 personen? geen probleem, zelf hout halen in het prachtige bos wat naast het hotel ligt, groot vuur gemaakt en gedanst rond de vuurkorf tot in de kleine uurtjes.... het zwembad is fantastisch zo ook alle ruimtes in het gebouw. Het is allemaal wel wat verouderd maar dat valt in het niet bij de locatie, dit was onze 4e locatie met familie en zeker ook de leukste!

• 8Natuur
  • 8Hanneke05-07-2021

Familieweekend

Onze hele familie, in de leeftijd van 0 tot 88 jaar, heeft genoten van een weekend in Heide Hoeve. De eigenaar Jacques is een topper. Hij regelt echt alles; niets is te gek. De accommodatie is ietwat gedateerd. Maar het is superfijn dat elke kamer met opgemaakte bedden, een eigen badkamer met wc heeft, voorzien van wc-papier en handzeep. Het zwembad is geweldig. Zelfs armbandjes voor de kleintjes en opblaasballen waren aanwezig. De keuken is wat klein. Maar alle apparatuur is aanwezig om een heerlijk ontbijt, lunch of diner te bereiden. De bakplaat voor eieren of pannenkoeken is super. De pizzahoutoven buiten is helemaal te gek. Het enorme speelveld met de jeu de boules baan is grandioos. Jammer dat er zoveel vliegen waren, maar dat is de natuur. De omgeving leent zich uitstekend voor een mooie wandeling door het bos of een stoere mountainbike/fietstocht. Kortom Heide Hoeve is een aanrader.

• 8Ilona14-09-2020

Voor herhaling vatbaar!

Fijne locatie voor grote groepen. Alles was aanwezig. De eigenaar is vriendelijk en behulpzaam en kwam snel als je hem nodig had. Alles kan als je maar aan de paar huisregels houd die er zijn.

• 8Mike13-09-2020

Zeker voor herhaling vatbaar

Grote ruime locatie. Zuiver Sommige bijzet bedden zijn van slechte kwaliteit.

Voor de rest mooie omgeving met groot veld. Ieder kamer een eigen toilet en douche Mooie bossen dichtbij, met een leuke beginners mountainbike route die je voor de deur kunt starten.

Niet nieuw wel goed

• 10Marieke09-09-2020

Geweldig

We komen hier nu voor het tweede jaar met 12 gezinnen met kinderen in de leeftijd van 0 tot 12 jaar. Een ideale bestemming voor grote groepen. Fijne grote ruimte, aparte slaapkamers met eigen sanitair, groot grasveld en bij de bossen. Zwembad en sauna aanwezig. Keuken is van alle gemakken voorzien. Beheerder Jack staat meteen voor je klaar. Beste Jack, weer bedankt voor al je goede zorgen!

• 10Amber20-07-2020

Top locatie met gastvrije Jack

Half juli zijn wij hier met een groep van 30 studievrienden geweest. We hebben een top weekend gehad! Laat je niet afschrikken door een aantal (precies dezelfde) reviews. Deze komen bijna allemaal van 1 groep, mensen hebben zich misdragen en ze zijn hierop aangesproken. De eigenaar Jack is echt een lieverdje en hielp ons met alles, niks was te gek! Hij gaf ons een gastvrij, welkom en fijn gevoel. Het complex is groot, je kan er van alles aan activiteiten organiseren. De afbeeldingen spreken voor zich, het is ietwat gedateerd. Wat geen probleem is bij een groeps-accomondatie. Alles werkt, de faciliteiten zijn goed en er zijn meer dan genoeg sanitaire voorzieningen want elke kamer heeft een badkamer. Het is een hele schone, fijne locatie voor grote groepen. Tevens ligt het dichtbij het plaatsje Someren waar je ook heerlijk een ijsje kan doen!

• 2Diana19-02-2020

Huis om kriebels van te krijgen 😫😫😫

LET OP voor je dit gaat boeken Weekend met de familie, van 3 tot 97 jaar. Bedden als trampoline, zwembad levensgevaarlijk glad, bloed op het dekbed, overal losse stopcontacten. De keuken is veelte klein voor zoveel mensen en zit in een ander gebouw. Je bent continu aan het heen en weer lopen met stapels borden en eten. Eigenaar komt 5 keer in het uur binnen lopen. Hij praat net iets te dichtbij je in de buurt, hij zit net iets te veel aan je. En dan het allerergste, er hangen camera’s door het hele huis, in het zwembad, in de gang bij de slaapkamers en in het woongedeelte. Na wat gediscussieer en agressieve reacties van de eigenaar kregen we de mededeling: de camera’s gaan aan of wij konden vertrekken. Het huis heeft echt potentie en er kan echt iets moois van gemaakt worden, maar niet hoe het er nu uitziet en zeker niet met deze eigenaar. Het huis en hij geven me de kriebels.

• 2Bo18-02-2020

Nooit meer

Met familieweekend zijn wij neergestreken in deze groepsaccomodatie. Bij uitstek de slechtste groepsaccomodatie ooit. Bij deze bent u gewaarschuwd voor een eventuele teleurstelling.

Bij binnenkomst kwamen we al binnen in een woonruimte waar de elektra overal los hangt in combinatie met veel lekkages in het de woonruimte/omgebouwde kas. In de individuele kamers zelf lagen veel dode insecten en de badkamers waren ronduit vies inclusief doucheput vol haar. Ook het entertainment is voortreffelijk slecht waar de biljarttabel, dartbord en voetbaltafel niet functioneerden. Ook de tv in de woonruimte liet te wensen over.

Maar dan zijn we nog niet waarbij wij als familie continu werden gestoord door onze ‘gastheer’. Meneer kwam te pas en ontepas binnen alsof het zijn eigen woonkamer was. Intussen nog klussen verrichten en zeker 5 keer per uur binnen komen lopen of liep een rondje om het gebouw (we zaten notabene in een kas).

• 2martijn17-02-2020

Bespaar je zelf het verdriet

Wij zijn in heel wat huizen geweest maar dit is de next level !!! Wat een oude troep. Oud is niet erg maar als het ook nog vies is!!!!!. Hier moet je niet boeken met je vrienden of familie. Stroom voorziening schiet te kort, kabels en stekker dozen liggen overal, dit is ronduit gevaarlijk. Dak lekt in de grote ruimte en emmers staan op de grond. Tegels in de hal van de slaap vertrekken liggen los. De douche in mijn slaap kamer was niet goed. Van een gast heer mag je niet spreken wat een enge Man die Jack. Camera's hangen op verschillende plekken in de verblijven en houden je constant in de gaten dit is echt heel raar, en mag volgens mij ook gewoon niet. Mensen denk na voor dat je dit boekt !!!! dat deze accommodatie nog verhuurd mag worden is voor mij een wonder!!! bespaar je zelf het verdriet !!!

• 8S.A.18-03-2019

Niet twijfelen, gewoon doen!

-Top locatie (bosrijke omgeving) -Vriendelijke mensen (ook buiten) -Top service (alles was snel te regelen) Dit zijn de woorden die in mij opkomen. Ik geef deze vakantiebestemming een dikke 8! Niet twijfelen, maar gewoon boeken!

Vakantiehuis Groepshotel Heidehoeve info

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij