Vakantiehuis Groepshotel Heidehoeve

• Matig / voldoende: 5 - 7

Een heerlijke plek.

Gré
13-5-2018

Wij gaan elke 2 jaar met de familie (52 personen) een lang weekend weg.

Wat hebben we genoten van Heidehoeve. Een heerlijke plek voor jong en oud.

Het huis is hier en daar wat gedateerd...maar het zwembad, sauna, een groot omheind grasveld, de mooie rustige omgeving, de opgemaakte bedden bij aankomst, de vriendelijke en gastvrije eigenaar Jack, die altijd voor je klaar staat heeft dit weekend voor ons onvergetelijk gemaakt.

Dank daarvoor Jack!!!

Namens de hele familie; Gré

nooit meer

kritische gebruiker
27-12-2017

Op het eerste gezicht lijkt het hier goed voor elkaar, als je iets verder kijkt ontdek je veel mankementen of onhandigheden, en zaken die ronduit niet in orde zijn. De leiding lijkt zich daar niet heel veel van aan te trekken en kaatst kritiek terug naar de gever ervan.

ENkele voorbeelden: er hangt geen gebruiksaanwijzing bij apparatuur die niet intuitief te bedienen is; de bar heeft geen spoelmachine zodat de logistiek erg belastend is (de keuken zit in een ander gebouw buitenom met twee drempels), de ovens zijn te klein voor de standaard Gastronorm bakken,. De sauna is gemaakt van dennenhout dat hars lekt, het plakt en is gevaarlijk als de sauna - die er een vol uur over doet om op te warmen, al belooft de eigenaar "4 minuten", - eindelijk heet is. Er hangt een felle led-lamp aan het plafond.

Overal in de grote zaal hangen electradraden en meerwegstekkers, het ziet er niet erg veilig uit.

Het zwembad is aan de koude kant, en de trap is glibberig. Het roldek dat er snachts overheen gaat ziet er smerig en vergaan uit.

Lang niet alle kamers hebben eigen sanitair, bedlampjes ontbreken. Kortom, zeker geen aanrader voor je geld!

De locatie heeft absoluut potentie, maar wel onder een andere, meer betrokken en aanspreekbare eigenaar!

Gezellig weekend met de familie

Mirna
31-10-2016

In augustus ben ik met de hele familie naar Heide Hoeve geweest. Iedereen was zeer tevreden! Een erg luxe hotel voor een goedkope prijs. Voor ieder wat wils, voor de kinderen het zwembad en voor de ouderen was de sauna en omgeving enorm genieten! Het was echt volop genieten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepshotel Heidehoeve in Someren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepshotel Heidehoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepshotel Heidehoeve scoort een 7.61 uit 10 op basis van 3 reviews.