Bed and Breakfast Gasterij de Heihorst ***

Weer vandaag4°-5°

79 reviews over Bed and Breakfast Gasterij de Heihorst in het Nederlands

Uitstekende B&B

Ralf, 28-8-2017

De kamer is perfect, met een goed bed, prima sanitair en schoon.

De mensen zijn behulpzaam, gastvrij en vriendelijk.

De ligging aan de rand van het dorp is rustig en ontspannend.

Genieten

Marjolein, 29-4-2017

Fijne locatie, rustig gelegen. Hartelijke ontvangst door kat Thijsje en de eigenaren. Prima ontbijt met goede koffie en eigen jam, appelsap en honing.

Top

Roland, 4-9-2016

Eerste keer in een Bed & Breakfast en wat een super ervaring bij deze lieve mensen, ontvangst, kamers, terras, ontbijt, erg gezellig goed en leuk. Wij zijn om.....

Super verzorgd

agaath, 4-9-2016

Heel fijn verblijf gehad. We mochten al vroeg komen en kregen de sleutel alvast mee. Fijne bedden en een geweldig ontbijt met streekproducten. Someren is een gezellig dorp met goede restaurants.

Mooie kamer op een mooie plek

Wim Hermans, 3-9-2016

Voor onze huwelijksnacht hebben we hier geslapen. Het was een hele mooie kamer. Het was een fijn 'thuis'-komen.

De bruidfoto's hebben we in de tuin gemaakt, een hele rustige en mooie plek aan een watertje.

Ons ontbijt op bed was super en heel uitgebreid!

Een feestje

Patricia, 3-9-2016

Tijdens een festival hier geslapen. Top kregen fietsen mee. Kamers top. Ontbijt fijn en super spontane eigenaren. Gastvrijheid op zijn Brabants.Volgend jaar tijdens Nirwana tuinfeest zeker weer

Fantastisch verblijf met prachtige omgeving!

Jos Swinkels, 2-9-2016

Peter en Ivon zijn zeer gastvriendelijk en hebben ons zeer welkom ontvangen, ook al waren we er maar voor 1 nacht.

Zo'n bed wil ik thuis ook!

Edith Andriesse, 1-9-2016

Ideale fietsomgeving en op een steenworp afstand van een schitterend natuurgebied waar prachtige wandelroutes zijn. De bedden liggen heerlijk en alles is heel schoon en comfortabel.

prachtige accomodatie.De perfectie.

driesen rosina, 31-8-2016

Zeer vriendelijke ontvangst.Prachtige ligging.Lekkere bedden en ontbijt,in een woord geweldig en voor herhaling vatbaar.

Marc, 29-8-2016

Heerlijk verblijf gehad tijdens ons fietsuitje. Zeer gastvrij en gemoedelijk. Uitgebreid ontbijt. Restaurants op loopafstand. We komen zeker nog een keer fietsen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Gasterij de Heihorst in Someren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Gasterij de Heihorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Gasterij de Heihorst scoort een 9.87 uit 10 op basis van 87 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: