Camping De Somerense Vennen

Camping De Somerense Vennen
8,4

7 tips over Camping De Somerense Vennen

Magda , 13-7-2016
Super mooi wandelgebied rondom de camping. Je loopt de camping af en meteen de bossen in richting de vennen. Hier is het heerlijk toeven. Fietsen over de Strabrechtse Heide is ook heerlijk!
J.J Poissonnier, 26-7-2013
Nadeel er is geen supermarktje bij dus eerste levensbehoeft meenemen.
Benthe, 27-7-2012
Je kunt in de omgeving prachtige fietstochten maken, je kunt op de manege bij de camping op een paard (leren) rijden, er is een openluchttheater in Someren, Lierop is een prachtig klein dorpje.

Irene Ogier, 26-7-2012
wandeling naar het Keelven op 3 km afstand met een picknickmand. Heel erg leuk door het dennenbos!
sneeuwman, 14-7-2012
Dit is een erg rustige camping. Geen keiharde muziek op het terras. Dus de perfecte camping om eens lekker tot rust te komen. Niet dat het een absoluut stilte gebied is, maar alles op een 'normaal' niveau. Dus val jij onder de categorie; feestbeest, hoe-meer-herrie-hoe-beter of schijt-aan-de-buren, dan is dit niet echt een geschikte camping voor jou.
Christel, 21-5-2012

- auto vrije camping

- winkeltje (Grote supermarkt zit op 2 km maar het is wel prettig als je iets kunt verkrijgen in een winkeltje)

calimer00, 20-5-2012
Het zwembadwater was echt te koud voor kleinere kinderen. Onze dochter is een echte waterrat, maar zag na vijf minuten al blauw van de kou, en maar bibberen. Jammer!