Camping De Kuilen

Camping De Kuilen
6,6

Laatste review

Niet voor herhaling vatbaar!

Jannie Boer,
17-10-2018

Receptie was niet vriendelijk. Ze moest iets vragen en deed dit in het Fries ,wat we wel konden verstaan. Camping waar weinig te beleven viel.sanitair moest nog schoongemaakt worden ,duurde lang voor er een kwam .maar werd wel goed schoongemaakt

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

12 reviews over Camping De Kuilen in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar!

Jannie Boer,
17-10-2018

De Brabantse Gezelligheid en vriendelijkheid

Verhoeven,
15-9-2018

Dat de beheerders met een verplichten verbouwing bezig zijn , op dit moment weinig accomodatie==maar als je van fietsen houd, zoals velen hier doen ==de omgeving is prachtig en de winkels dichtbij,== in het weekend is de Friet tent open van 17.30 uur tot de laatste klant weggaat.

De douche's en toiletten worden dagelijks gereinigd==er is ook een invalide toilet==en op Vrijdagavond is er voor de liefhebbers in de kantine DJ Pierre vanaf 22.00 uur==vanaf 19.00 uur is er gelegenheid om een kaartje te leggen==

Oh ja voor groepen is er ook een mogelijkheid om te blijven slapen ===

Oh en diegene die willen gaan golven==de Golfbaan van Swinkels grenst aan de camping==

Zo dit was in het kort mijn bevindingen over Camping de Kuilen

We hebben een week in een chalet gezeten op deze camping. De vloer was erg vies en in het toilette hingen de spinnenrag in de hoeken aan de muur. We hebben twee avonden met flikkerende verlichting gezeten en uitvallen apparaten om dat de stroomkabel naar ons chaletje kapot was, Daarom ook een tijdje zonder warm water gezeten. De beheerders hebben het probleem opgelost, maar lopen zonder pardon met brandende sigaret door het huisje. erg vies. Na de hand geen ruimte voor compensatie. 'Dit is overmacht, daar kunnen wij ook niks aan doen'. De klant betaalt dus en draait op voor de gekkigheden (Waarschijnlijk door slecht onderhoud).

De camping is ook erg rommelig en het groen is slecht onderhouden. Hier komen wij dus nooit meer terug

matig

senioren,
13-10-2017

Goede ontvangst, maar camping minder.sanitair matig duidelijk einde seizoen.

afwassen deed ik bij de caravan overvloed van vliegen bij afwas ruimte, werd duidelijk niet meer schoongemaakt.

Prima perfect,alleen zwembad beetje beperkt

Familie Hendriks.,
6-6-2017

Mooie en ruime plaatsen, goed en schoon sanitair .

Er is een eetgelegenheid en een barretje..

Kind vriendelijke camping .

Gezellige familie camping en vriendelijke mensen.

Misschien een optie een betere weg bewijzering naar de camping .

Brabantse gezelligheid!

Michelle
10-8-2015

In augustus zijn we met vijf personen verbleven in een 6-persoons vakantiehuisje voor 3 dagen. De sfeer op de camping is erg gemoedelijk en persoonlijk, iedereen is in voor een praatje! De huisjes waren basic, schoon en voorzien van 3 slaapkamers. In het huisje zit een toilet en douchen kun je in het nette sanitair gebouw op de camping. Wij waren te paard naar Someren gereden en ook onze paarden hebben het heerlijk naar hun zin gehad in de mooie en fijne stallen, de omgeving is ook ideaal voor paardrijden/fietsen/wandelen e.d. Daarnaast zijn er op de camping onder andere een kantine, friettent en speeltuin. Het was een erg leuk verblijf en wij komen dus ook zeker nog een keer terug!

nooit meer een andere camping

dirkjan
12-7-2015

Mooie stallen goede faciliteiten en kindvriendelijk

De camping De Kuilen is sterk in ontwikkeling en geschikt om voor korte of langere tijd te kamperen met een tent of een caravan. Dit voor de jongeren maar ook de senior vindt hier wel iets voor zijn/haar gading. Er zijn grote kampeerplaatsen en sinds kort beschikt de camping ook over enkele huisjes. De omgeving is bosrijk en kent veel heidevelden en vennen. Een lust om daarin te kunnen wandelen en fietsen. Deze camping verdient het om bezocht te worden want het is meer dan de moeite waard om in een zo'n prachtige omgeving te zijn. De plaatsen Someren ( - Heide ), Asten, Geldrop liggen niet al te ver van de camping en zeker een bezoekje waard.

Onze ervaring was dat de leiding van de camping zeer hulpvaardig/enthousiast is en open staat voor een praatje.

Fantastische camping

Petra en Frans
15-2-2014

Een geweldige camping met ruime veldjes en plaatsen. Wij staan er nu voor het vierde jaar een vol seizoen en hebben het prima naar ons zin. Veel mag en je moet het gek maken wil je op je vingers getikt worden. Op de camping is veel aanwezig voor kinderen zodat deze zich prima bezig kunnen houden. De horeca is gemoedelijk en prima verzorgd. De cafetaria voorziet in goede maaltijden en is niet duur.

Je kan er heerlijk vertoeven

Verhoeven
16-5-2013

Wij staan nu voor het vierde seizoen op deze camping==

Het is er gezellig==gemoedelijk==huisdieren zijn welkom==en de beheerders zijn hele toffe mensen==niets moet en bijna alles mag==

Kortom een camping om heerlijk tot rust te komen en de kinderen fijn kunnen ravotten==

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kuilen in Someren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kuilen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.