Tijdelijk €25 aanbetaling

• 4.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Kuilen voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

16 Reviews over De Kuilen

• 1Bezoeker30-09-2022

Enorm zooitje!

Afgelopen zomer hier met vrienden een midweek gestaan; maar wat een zooitje daar zeg!

Meneer achter de receptie was bijzonder onvriendelijk, en ook gedurende de dagen dan we er waren kon er geen vriendelijk woordje van af.

WC's en douched werden slecht schoongehouden, en op de camping was eigenlijk niets 'af' - leek wel een bouwplaats op sommige stukken.

Ons advies: mijd deze camping!!!

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 8Snijders01-09-2022

Heerlijk rustg, voor herhaling vatbaar

Eenvoudig maar super schoon sanitair, ruime plaatsen, fantastische ligging, prachtige natuur, zeer relaxte organisatie

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Jorn C24-07-2020

Fantastisch,

Prachtige ligging aan het water, Mooie horecagelegenheid en schoon sanitair!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Fam. B .Verhoeven van Hoogstraten18-06-2019

Geweldig

wij zitten hier al 10 jaar met de hele familie [ broer en zus met kinderen --kleinkinderen -- ] en de hondjes==hebben zelfs ondanks de caravan verkocht, en in plaats daarvan zijn we in een chalet getrokken. En ik wil er wel even bij vertellen, als er mensen durven de vertellen dat de toiletten en douchejes en de afwas ruimte niet schoon is ==dan moeten ze eens bij zichzelf te raden gaan ==wij [ vaste gasten ] vragen ons wel eens af== hoe het er bij hun thuis eruit ziet== Want alles word 2 x daags goed grondig schoongemaakt ==ook de velden worden goed onderhouden ==dus denk eerst eens na voor je iets schrijft a.u.b.==wens iedereen een fijne zomer toe ==en alle zijn van harte welkome op onze gezellige camping

• 6Jannie Boer17-10-2018

Niet voor herhaling vatbaar!

Receptie was niet vriendelijk. Ze moest iets vragen en deed dit in het Fries ,wat we wel konden verstaan. Camping waar weinig te beleven viel.sanitair moest nog schoongemaakt worden ,duurde lang voor er een kwam .maar werd wel goed schoongemaakt

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 8Verhoeven15-09-2018

De Brabantse Gezelligheid en vriendelijkheid

Dat de beheerders met een verplichten verbouwing bezig zijn , op dit moment weinig accomodatie==maar als je van fietsen houd, zoals velen hier doen ==de omgeving is prachtig en de winkels dichtbij,== in het weekend is de Friet tent open van 17.30 uur tot de laatste klant weggaat. De douche's en toiletten worden dagelijks gereinigd==er is ook een invalide toilet==en op Vrijdagavond is er voor de liefhebbers in de kantine DJ Pierre vanaf 22.00 uur==vanaf 19.00 uur is er gelegenheid om een kaartje te leggen== Oh ja voor groepen is er ook een mogelijkheid om te blijven slapen === Oh en diegene die willen gaan golven==de Golfbaan van Swinkels grenst aan de camping== Zo dit was in het kort mijn bevindingen over Camping de Kuilen

• 4Matthijs18-08-2018

Rommelig, slecht onderhouden en veel gebrekkighede

We hebben een week in een chalet gezeten op deze camping. De vloer was erg vies en in het toilette hingen de spinnenrag in de hoeken aan de muur. We hebben twee avonden met flikkerende verlichting gezeten en uitvallen apparaten om dat de stroomkabel naar ons chaletje kapot was, Daarom ook een tijdje zonder warm water gezeten. De beheerders hebben het probleem opgelost, maar lopen zonder pardon met brandende sigaret door het huisje. erg vies. Na de hand geen ruimte voor compensatie. 'Dit is overmacht, daar kunnen wij ook niks aan doen'. De klant betaalt dus en draait op voor de gekkigheden (Waarschijnlijk door slecht onderhoud).

De camping is ook erg rommelig en het groen is slecht onderhouden. Hier komen wij dus nooit meer terug

• 2Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 6senioren13-10-2017

matig

Goede ontvangst, maar camping minder.sanitair matig duidelijk einde seizoen. afwassen deed ik bij de caravan overvloed van vliegen bij afwas ruimte, werd duidelijk niet meer schoongemaakt.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Familie Hendriks.06-06-2017

Prima perfect,alleen zwembad beetje beperkt

Mooie en ruime plaatsen, goed en schoon sanitair . Er is een eetgelegenheid en een barretje.. Kind vriendelijke camping . Gezellige familie camping en vriendelijke mensen.

Misschien een optie een betere weg bewijzering naar de camping .

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Michelle10-08-2015

Brabantse gezelligheid!

In augustus zijn we met vijf personen verbleven in een 6-persoons vakantiehuisje voor 3 dagen. De sfeer op de camping is erg gemoedelijk en persoonlijk, iedereen is in voor een praatje! De huisjes waren basic, schoon en voorzien van 3 slaapkamers. In het huisje zit een toilet en douchen kun je in het nette sanitair gebouw op de camping. Wij waren te paard naar Someren gereden en ook onze paarden hebben het heerlijk naar hun zin gehad in de mooie en fijne stallen, de omgeving is ook ideaal voor paardrijden/fietsen/wandelen e.d. Daarnaast zijn er op de camping onder andere een kantine, friettent en speeltuin. Het was een erg leuk verblijf en wij komen dus ook zeker nog een keer terug!

Camping De Kuilen info

Camping-informatie