Camping De Kuilen

9 reviews over Camping De Kuilen in het Nederlands

matig

senioren
13-10-2017

Goede ontvangst, maar camping minder.sanitair matig duidelijk einde seizoen.

afwassen deed ik bij de caravan overvloed van vliegen bij afwas ruimte, werd duidelijk niet meer schoongemaakt.

Prima perfect,alleen zwembad beetje beperkt

Familie Hendriks.
6-6-2017

Mooie en ruime plaatsen, goed en schoon sanitair .

Er is een eetgelegenheid en een barretje..

Kind vriendelijke camping .

Gezellige familie camping en vriendelijke mensen.

Misschien een optie een betere weg bewijzering naar de camping .

Brabantse gezelligheid!

Michelle
10-8-2015

In augustus zijn we met vijf personen verbleven in een 6-persoons vakantiehuisje voor 3 dagen. De sfeer op de camping is erg gemoedelijk en persoonlijk, iedereen is in voor een praatje! De huisjes waren basic, schoon en voorzien van 3 slaapkamers. In het huisje zit een toilet en douchen kun je in het nette sanitair gebouw op de camping. Wij waren te paard naar Someren gereden en ook onze paarden hebben het heerlijk naar hun zin gehad in de mooie en fijne stallen, de omgeving is ook ideaal voor paardrijden/fietsen/wandelen e.d. Daarnaast zijn er op de camping onder andere een kantine, friettent en speeltuin. Het was een erg leuk verblijf en wij komen dus ook zeker nog een keer terug!

nooit meer een andere camping

dirkjan
12-7-2015

Mooie stallen goede faciliteiten en kindvriendelijk

De camping De Kuilen is sterk in ontwikkeling en geschikt om voor korte of langere tijd te kamperen met een tent of een caravan. Dit voor de jongeren maar ook de senior vindt hier wel iets voor zijn/haar gading. Er zijn grote kampeerplaatsen en sinds kort beschikt de camping ook over enkele huisjes. De omgeving is bosrijk en kent veel heidevelden en vennen. Een lust om daarin te kunnen wandelen en fietsen. Deze camping verdient het om bezocht te worden want het is meer dan de moeite waard om in een zo'n prachtige omgeving te zijn. De plaatsen Someren ( - Heide ), Asten, Geldrop liggen niet al te ver van de camping en zeker een bezoekje waard.

Onze ervaring was dat de leiding van de camping zeer hulpvaardig/enthousiast is en open staat voor een praatje.

Fantastische camping

Petra en Frans
15-2-2014

Een geweldige camping met ruime veldjes en plaatsen. Wij staan er nu voor het vierde jaar een vol seizoen en hebben het prima naar ons zin. Veel mag en je moet het gek maken wil je op je vingers getikt worden. Op de camping is veel aanwezig voor kinderen zodat deze zich prima bezig kunnen houden. De horeca is gemoedelijk en prima verzorgd. De cafetaria voorziet in goede maaltijden en is niet duur.

Je kan er heerlijk vertoeven

Verhoeven
16-5-2013

Wij staan nu voor het vierde seizoen op deze camping==

Het is er gezellig==gemoedelijk==huisdieren zijn welkom==en de beheerders zijn hele toffe mensen==niets moet en bijna alles mag==

Kortom een camping om heerlijk tot rust te komen en de kinderen fijn kunnen ravotten==

erg gezellig en ook met kinderen

em peters
15-9-2011

we zijn al een paar keer met de kinderen naar de kuilen geweest de kinderen hebben het goed naar de zin en dan hebben de ouders dat ook

volgend jaar weer

Geweldig voor de kids!!!

Keltjens
25-5-2010

Afgelopen meivakantie en pinksteren op deze "boeren" camping doorgebracht met onze twee kinderen van 10 en 4 jaar.

Buiten onze verwachting hebben de kinderen zich fantastisch geamuseeerd in de speeltuin en met alle fietsen en skelters die zich op de camping bevinden.

Sanitair was uitstekend, netjes schoon en onzettend heet water wat je zelf kan mengen.

Verder zijn er legio fiets en wandelroutes meteen aan het begin van de camping te vinden.

Wij zullen er zeker nog vaker heen gaan.

Prijs / kwaliteit verhouding is perfect!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kuilen in Someren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kuilen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Kuilen scoort een 8.72 uit 10 op basis van 9 reviews.