Hotel Centraal

22 reviews over Hotel Centraal in het Nederlands

Niet meer

Lutjebroek
12-6-2015

Tegenvaller. Er om heen fietsen als u een fietstochtje gaat maken in Brabant.

Gezellig brabants hotel

Frans
30-4-2013

Goed personeel en heel behulpzaam met alles. We hebben heerlijk gegeten en s'avonds gezellig een biertje gedronken tijdens een voetbal wedstrijd op groot scherm

Hotel waardig??

Marlou
10-7-2012

Onze kamer was in het geheel niet gerenoveerd, het behang hing los van de muur. Badkamer en slaapkamer waren zeer gedateerd. Op de slaapkamer hing een felle lamp aan het plafond en de tv vertoonde veel ruis.Communicatie door de hoteleigenaar/ personeel was ver te zoeken waardoor er op zondag geen ontbijt in het restaurant kon worden genuttigd.

Helaas!

puike verblijfplaats. We hebben genote

john kager
9-7-2012

met 6 personen tijdens het Kennedymars-weekend in 2012 in dit prima hotel gezeten. Het personeel had het druk, maar de service en de kwaliteit bleef geweldig. Het was echt gezellig. Goed ontbijt. Kamers prima, eenvoudig maar schoon. Een aanrader. Volgend jaar weer.

John en Sandra uit Alkmaar

goed hotel

WP
10-2-2012

Goede service en een goede ligging qua wegennet en openbaar vervoer, bijv. 7 minuten Centraal Station Den Haag met randstad Rail

Nooit meer in het weekend

Nico B
22-12-2010

Op de zaterdagavond treden daar bandjes op waar +/- 1.000 man op afkomt.

De herrie was zo groot dat het kussen op mijn hotelbed letterlijk lag te trillen. Tot 04u00 liepen er dronken jongeren door de gangen te schreeuwen op zoek naar toiletten. Er werd in het gehele hotel zo zwaar gerookt dat de rookwolken boven door de gangen dreef en de kamers in kwam. We moesten de kamerramen openzetten om de rook te verdrijven.

Tot 05u00 hebben er taxibusjes voor het hotel staan toeteren om klanten te trekken.

De bediening is heel vriendelijk totdat de feestgangers arriveren, daarna zijn ze onvindbaar en kennelijk elders druk.

Totale aanfluiting, ze hebben een paar bedden en noemen zich daarom hotel. Feesttent zou een betere naam zijn.

prima

Harry van de Weerd
6-7-2009

Wij zijn weer in Someren geweest tijdens de kenedymars en hebben alweer voor de 4e keer geslapen in hotel centraal. Ook dit jaar was alles weer prima in orde. De kamers zijn gewoon goed niet al teveel luxe ( behalve de suite natuurlijk ) maar een dikke voldoende. Het ontbijt is goed verzorgt en voldoende en word steeds opnieuw aangevult. De bediening is heel vriendelijk en niets is hun teveel. Ook de keuken was dit jaar weer prima in orde en we hebben dan ook lekker gegeten. Dit alles samen met de ligging van het hotel en de leuke kroegen en terrassen zorgde ervoor dat wij met onze groep weer een heel gezellig weekend in Someren hebben gehad.

Al met al vind ik het een aanrader om eens een weekend of wellicht wat langer naar dit hotel te gaan, wij zijn er volgend jaar zeker weer.

We zijn echt vreselijk verwend op ons aan de kok en voor

Familie van Dintheren
27-3-2008

We zijn echt vreselijk verwend op ons weekendje!

Complimenten aan de kok en bedankt voor alle vriendelijke service.... Een adresje erbij voor ons en onze familie, tot de volgende keer!

Ik ben Lida Beekhuis, de vriendin van Ant van der Plas en ook ik heb genoten van een weekendje in Hotel Centraal in Someren.De ligging van het hotel is perfect,midden in het centrum met een gezellig terras en wij hebben alleen maar vriendelijk personeel gezien en heerlijk gegeten. De kamers waren keurig verzorgd, dus als met al niets op aan te merken en zeker een hotel om nog eens terug te komen.

Even iets rechtzetten over het negatieve comentaar dat gegeven wordt.

Mijn vriendin en ik waren er dit afgelopen weekend en het was heel goed verzorgd.Kamers, ontbijt, vriendelijke bediening, heerlijk diner, een schoon en gezellig terras. Wij hebben het ervaren als een prima hotel voor mensen die van gezelligheid houden.

Ga je voor rust en voor stilte dan moet je hier niet komen. Een cafe,restaurant,hotel is een pleisterplaats voor gezelligheidszoekers.

Wij vonden het super, ga zo door

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Centraal in Someren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Centraal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Centraal scoort een 5.46 uit 10 op basis van 22 reviews.