Vakantiepark Recreatiepark Slot Cranendonck

Heerlijke camping!!

Bos
16-5-2018
  • Activiteiten10

Erg vriendelijk personeel, fijne kampeer plaatsen in een prachtige omgeving! Het enige flinke minpunt blijft toch het ieniemienie nood sanitair gebouw vlak bij de vijver. In voor en na seizoen prima te doen maar tijdens hoog seizoen echt te klein. Als dat eens aangepakt wordt is het een nog betere camping. Verder top, wij genieten elke keer weer met volle teugen!! In juli zijn we weer van de partij.

meer dan geweldig!

rubingh
16-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Werkelijk een fantastische camping. zeer vriendelijk personeel, het sanitair zéér netjes onderhouden, fijne zwembaden. wat kan ik nog meer zeggen. het was zo fijn dat we er nog een paar dagen extra bij geboekt hadden...we wilde niet weg!!! we overwegen een seiziensplaats te nemen en komen zeker zeer snel terug! bedankt voor de geweldige service en vakantie 👍

Brabantse nachten zijn lang

Chantal
13-5-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Camping vooral met vaste gasten die elke avond met elkaar voor veel overlast zorgen (groot kampvuur, veel drank, blaffende honden en muziek tot laat, zelfs 1 keer tot 3 uur!). Dit was niet alleen op ons veld, maar overal. Erg jammer, op zich een leuke camping in mooie omgeving, maar de camping is in beslag genomen door vaste gasten. Absoluut nooit meer.

Genoten!

Fam. Pustjens
8-5-2018
  • Onderkomen9

Met ons gezinnetje (02 volwassen + 02 kinderen) hadden wij er vorige week een staanplaats gehuurd. De op het parc aangeboden faciliteiten waren ons zeer goed bevallen. Het personeel was erg aardig en uiterts behulpzaam. Verder was op het parc sprake van mooi en goed onderhouden sanitair. Achteraf hadden wij dan ook direct voor een volgende keer geboekt.

Nooit meer.

Wim
5-5-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen5

Een camping waar je tussen alle vaste gasten niet opval. Met een beetje zon schalt Guus Meeuwis al over de camping, en dus zouden wij hier in de zomervakantie niet willen staan. Zelfs de gasten die op een “gewoon” veld staan horen bij de vaste gasten. Een heel hoog bling, bling gehalte.... zeker niet voor herhaling vatbaar. Wat heel jammer is gezien de prachtige omgeving.

Marco Kuurstra, Bedrijfsleider, Bedrijfsleider, 11-5-2018

Beste Wim,

Allereerst hartelijk dank voor uw review. Spijtig te constateren dat het verblijf niet geheel naar wens is geweest. Maar als niemand een review schrijft kunnen wij onszelf ook nooit verbeteren.

Misschien dat u ons in een email nader kunt uitleggen over de punten die u toekent aan de animatie, prijs/kwaliteit en onderkomen.

Op uw veldje stonden geen “vaste gasten”. Maar wel gasten die vaker bij ons verblijven en gasten met een 4 maandenplaats.

Onze Brabantse cultuurheld Guus Meeuwis mag gehoord worden, maar mag niet leiden tot overlast. Helaas zijn wij niet in de gelegenheid gesteld om hier passende maatregelen in te nemen. Het beeld dat u schets van een “bling bling” camping is suggestief. Wij stellen strenge eisen over wie wij op onze camping laten recreëren, maar plaatsen onze gasten niet in hokjes. Iedereen is welkom als men zich houdt aan het reglement.

Gezellige camping voor jong en oud

Vaste kampeerder
5-4-2018
  • Onderkomen8

Wij komen al jaren op de camping,vriendelijk personeel,veel vrijwillegers die leuke dingen organiseren voor de kids.In 't seizoen 'n leuk team van recra,die heel enthousiast zijn.

Een min puntje zijn de natte velden,daar zou iets aan gedaan moeten worden...

Top camping,en ook al zijn we vaste gasten we hebben ook super leuk contact met de "losse " kampeerders.

Top Camping

Iemand op Zuid holland
3-4-2018
  • Onderkomen6

We komen er al jaren 4 maanden per seizoen omdat de kids zijn eigen goed vermaken en daar doe je tenslotte voor

Goede camping met goede faciliteiten

Wel enige kritische punten

Veel last van eikels die uit de bomen vallen. Moet echt keer wat bomen weggehaald worden en flik snoeien zal ook wel helpen. De velden moeten ook flink ingezaaid worden en het veld waar we staan moet een echte oplossing komen voor het water wat nie weg kan een grote modder zooi.

Mijn buurman en buurvrouw zijn leuke mensen niks mis mee maar ze hebben een hond die heel de dag aan de ketting ligt die zijn behoefte langs of achter de caravan doet en dat goed met beetje zon goed stinken helaas word de hond niet uitgelaten

Om deze problemen te voor komen en ruzie te vermijden maar een ander plekje uitgezocht op het veld

Geweldig

L. de Munck
20-3-2018
  • Onderkomen8

Wij zijn vorig jaar in het naseizoen nog een paar weekjes op deze leuke camping geweest.

We hadden een mooie plek met speelgelegenheid voor de deur.

Het personeel bij de receptie was erg aardig en hebben ons goed geholpen!

De kinderen vonden het zwembad ook geweldig en zijn heel vaak van de glijbaan af geweest.

Ook de grote speeltuin aan het begin van de camping viel goed in de smaak.

Wij komen zeker nog een keer terug in de zomervakantie als er heel veel animatie voor de kinderen wordt verzorgd.

Weerzien met vrienden en kennissen ter afsluiting

Fam. bannink
26-11-2017
  • Onderkomen8

De hartelijkheid van het personeel,het voelt als thuiskomen.Het weerzien van alle kennissen en het genoegen om vaak te kunnen vissen ( al vangen die anderen altijd meer en grotere karpers).wandelen en shoppen , fietsen in de omgeving. Het kan allemaal en uiteraard nog veeeeel meer. We zijn heel tevreden en komen elk jaar graag weer naar de camping terug, wat we nooit bij andere campings doen!! En dan het Min-puntje............Die eikels die boven onze caravan hangen en savonds op het dak vallen, het lijkt wel oorlog. Als ze die takken kunnen verwijderen dan wordt het toch nog vrede en staan we de volgende ochtend weer vrolijk zingend op. Maar het blijft een fijne en gezellige camping.

Thuis komen

Johan Adema
15-11-2017
  • Onderkomen8

Na veel jaren overal en nergens te hebben gekampeerd, zowel in binnenland als buitenland, komen we, mijn vrouw en ik, al jaren met heel veel plezier naar Recreatiepark Slot Cranendonck. In de eerste plaats vanwege de schitterende omgeving. Als fietsliefhebber maar ook als wandelaar kun je hier je hart ophalen in

de uitgestrekte bossen en heidevelden. Natuurlijk speelt ook het park zelf een belangrijke rol. Het voelt iedere keer weer als thuiskomen zodra we in juni weer voor de poort staan en, aangekomen op onze vaste stek aan de visvijver, worden verwelkomt door onze vakantievrienden die, net als wij, om dezelfde reden steeds weer voor deze camping kiezen!

Natuurlijk zijn er, net als op iedere andere camping wel wat min puntjes op te noemen b.v. de watertemperatuur is volgens sommige gasten aan de frisse kant of de openingstijden en het assortiment van de kampwinkel is niet naar de zin, maar op welke camping tref je op zondag een visboer?

Kortom, voor ons als senioren maar net zo goed als voor gezinnen een geweldige camping en een zeer gastvrij team!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Recreatiepark Slot Cranendonck in Soerendonk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Recreatiepark Slot Cranendonck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.