Vakantiepark Recreatiepark Slot Cranendonck

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Weerzien met vrienden en kennissen ter afsluiting

Fam. bannink
26-11-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

De hartelijkheid van het personeel,het voelt als thuiskomen.Het weerzien van alle kennissen en het genoegen om vaak te kunnen vissen ( al vangen die anderen altijd meer en grotere karpers).wandelen en shoppen , fietsen in de omgeving. Het kan allemaal en uiteraard nog veeeeel meer. We zijn heel tevreden en komen elk jaar graag weer naar de camping terug, wat we nooit bij andere campings doen!! En dan het Min-puntje............Die eikels die boven onze caravan hangen en savonds op het dak vallen, het lijkt wel oorlog. Als ze die takken kunnen verwijderen dan wordt het toch nog vrede en staan we de volgende ochtend weer vrolijk zingend op. Maar het blijft een fijne en gezellige camping.

Thuis komen

Johan Adema
15-11-2017
  • Onderkomen8

Na veel jaren overal en nergens te hebben gekampeerd, zowel in binnenland als buitenland, komen we, mijn vrouw en ik, al jaren met heel veel plezier naar Recreatiepark Slot Cranendonck. In de eerste plaats vanwege de schitterende omgeving. Als fietsliefhebber maar ook als wandelaar kun je hier je hart ophalen in

de uitgestrekte bossen en heidevelden. Natuurlijk speelt ook het park zelf een belangrijke rol. Het voelt iedere keer weer als thuiskomen zodra we in juni weer voor de poort staan en, aangekomen op onze vaste stek aan de visvijver, worden verwelkomt door onze vakantievrienden die, net als wij, om dezelfde reden steeds weer voor deze camping kiezen!

Natuurlijk zijn er, net als op iedere andere camping wel wat min puntjes op te noemen b.v. de watertemperatuur is volgens sommige gasten aan de frisse kant of de openingstijden en het assortiment van de kampwinkel is niet naar de zin, maar op welke camping tref je op zondag een visboer?

Kortom, voor ons als senioren maar net zo goed als voor gezinnen een geweldige camping en een zeer gastvrij team!!

erg leuke camping

fam Born
28-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

We komen al een aantal jaren en worden altijd erg vriendelijk ontvangen.

mooie camping met vriendelijke mensen,

schoon sanitair en erg mooie bosrijke omgeving.

vooral voor onze gehandicapte zoon was geen moeite teveel.

Onze zoons konden lekker zwemmen en vissen,

Het binnenbad is niet al te groot maar toereikend met slecht weer.

wij komen graag terug

Heel fijne camping

Edwin
  • Activiteiten8

We zijn voor de eerste keer naar deze camping gegaan, we hadden een naseizoen lang geboekt.

Het is zo goed bevallen dat we meteen voor volgend seizoen hebben geboekt.

De kinderen hebben het prima naar hun zin gehad in de speeltuin en op de kabelbaan bij ons op het veld.

Ook het zwembad is leuk niet al te groot maar goed genoeg.

• Activiteiten3

De eigenaar wil totaal niks doen om probleem op te lossen van overlast van vaste gasten.en ook geen tegemoetkoming toen wij van ellende weg zijn gegaan,

Prima camping, leuke omgeving.

P.van den Rijken
  • Activiteiten8

Wees voorzichtig met een caravan onder de eikenbomen, zeker in de late zomer/herfst;dan is schade aan dak van caravan zeer waarschijnlijk.

Fantastisch lief personeel ook in buitendienst

Kees,Marja en Sam rousse
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Heerlijke plaats voor 4 maanden s morgens met Sam in het bos.Ook heerlijk fietsen

Laatste keer

Familie Willems
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Na eerst al de nodige vervelende dingen op de camping (stonden auto's van vaste standplaats gasten op onze camping plek bij aankomst waardoor we niet op konden bouwen, het toiletgebouw was erg vies, het gras was al weken niet gemaaid, er lag poep in de zandkuil op het veldje) kregen we de laatste de domper die ons deed besluiten nooit meer hierheen te gaan! Er zou iemand bij ons op bezoek geweest zijn en die zou hiervoor niet betaald hebben. Aan alle camping gasten op het veldje werd even medegedeeld dat er iemand van ons niet betaald zou hebben en wij zouden nog wel even de rekening krijgen (die we dan ook ontvingen bij het uitchecken). Erg onvriendelijk en niet voor rede vatbaar. Ik ben dan ook verder niet in discussie gegaan en maar weg gereden. Vanzelfsprekend wel nog een nette mail aan gewaagd met mijn on gerieven. In de reactie daarop kreeg ik dan wel excuus op de manier waarop dit was verlopen maar daar bleef het dan ook bij. Voor mij reden om dan ook nooit meer naar deze camping terug te komen. Jammer dat ze zo met kampeerders om gaan die al jaren op bezoek kwamen...

super

larue
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Voor iedereen wat te doen.

kidsclub was super geregeld en voor de oudere was de vijver super.

Voor de rest altijd na mijn zin

Jaap de vries
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Goed was de gezelligheid en de netheid.

Niet goed vond ik de wc /douche noordoost polder die is echt aan vernieuwing toe en dat gebeurt maar niet en al meer mankementen. Dat er weinig georganiseerd wordt buiten bouwvak Brabant

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Recreatiepark Slot Cranendonck in Soerendonk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Recreatiepark Slot Cranendonck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Recreatiepark Slot Cranendonck scoort een 8.45 uit 10 op basis van 241 reviews.