NederlandNoord-BrabantSoerendonkResorts SoerendonkVakantiepark Oostappen Slot Cranendonck

Vakantiepark Oostappen Slot Cranendonck

NederlandNoord-BrabantSoerendonk

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Oostappen Slot Cranendonck voor je op een rij gezet:

5MatigScore uit 340 reviews

• 4.3Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

343 Reviews over Oostappen Slot Cranendonck

• 1Anoniem26-10-2021

Steek hier je tijd en geld niet in! Kil verblijf.

Hoe kun je deze vakantiehuisjes verhuren? Deze huisjes waren pas geplaatst in juni 2021, maar wat een ellende. Bij aankomst lag nog rotzooi van de voorganger, slecht schoongemaakt, veel stof, serviesgoed was vuil. Veel ongedierte, slecht geïsoleerd (er was maar 1 kleine verwarming voor het hele chalet. Het was erg koud en kil. Met een dikke pyjama en trui was het nog fris. Op de foto's een grote tv, in werkelijkheid een mini tv-tje, zenders continue zoeken, kwaliteit erg slecht. Lang wachten op warm water, 2 'a 3 min. Douche was niet fijn, 1 bepaalde soort straal en klein. Gordijnen kwam veel licht door. Licht erg fel, geen dimlicht. Restaurant niet aanwezig vanwege personeelstekort, terwijl ze je dit wel beloven op hun site. Geen koekenpannen. Enige positieve was dat het personeel in het winkeltje aardig was, het personeel bij de receptie viel ook tegen, slecht geholpen bij klachten. Zo slecht, niet in woorden uit te drukken, bagger!

• 1Gc van de Graaf27-09-2021

Nooit meer

13 sept verheugd op onze 2 weken vakantie nou dat was gelijk op dag 1 al een drama 6 persoons chalet ik weet niet waar ze die 6 personen willen laten wij waren met twee plus kleine hond en dan nog is het krap de bank stond vast en ervoor een eettafel dat is dan je zit en eet gedeelte terwijl de tafel te hoog is ten opzichte van de bank om eraan te kunnen eten laten we het over de tv nou ja tv maar niet hebben wat slecht beeld en erg klein. Internet hoort er gewoon bij maar bij hun niet ja omgeving receptie wordt er gezegd uitgeprobeerd ook dan nog niet eens douchen lang wachten op warm water eindelijk op temperatuur dan ineens weer koud . Viswater zou er zijn bij de chalets bij aankomst gevraagd werd gezegd nee is weg gehaald andere dag weer gevraagd kreeg een heel ander antwoord. Na drie dagen van de 14 zijn wij naar huis gegaan dit is geen vakantiepark maar idd massa is kassa eens maar nooit weer.

• 5M.Hiemstra21-09-2021

Erg eenvoudig

We hadden een chalet gehuurd bestemd voor 4 personen maar voor 2 net ruim genoeg en totaal geen luxe alles heel simpel. TV was een computerscherm daardoor maar half beeld. Douche vloer veerde behoorlijk alsof je er doorheen kon zakken. Verlichting in de chalet alsof je tl lampen aan had totaal sfeerloos Chalet staan er pas maar denk over 2 jaar al compleet op omdat het allemaal erg simpel materiaal is. Zwembad 5 minuten gebruikt was erg vies. Verder qua omgeving wel erg mooi we hebben er mooie fietstochten gemaakt en dichtbij leuke uitjes

• 2Activiteiten
    • 5Onderkomen
  • 4Riek06-09-2021

Zeer slecht

Wat een vreselijk weekend althans we zijn zondag al gegaan ipv maandag alles slecht vies geen sfeer niks open om te kunnen eten zwembad vies .. 1 keer nooit weer

• 5Marielle03-09-2021

Valt tegen dit jaar

Het winkeltje op de camping heeft een breed assortiment en ze zijn daar super vriendelijk. Voor de rest vind ik dat er dit jaar zeer weinig te doen is , voor de kinderen juist weer wel. De kienavonden voor volwassenen zijn gewoon vervallen terwijl er op andere parken juist wel kienen is. Ze zijn druk met de nieuwe stacaravans maar de vaste gasten worden vergeten. Cafetaria en Brasserie zijn de helft van de tijd gesloten ivm personeelsgebrek. Ik hoop dat dit volgend jaar toch wel verbeterd word. We betalen tenslotte genoeg stageld per jaar.

• 5Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 2Miriam30-08-2021

Opstappen oostappen

Het enige wat goed is is de winkel vriendelijk personeel ook voor de kinderen goed assortiment heerlijke verse broodjes en overheerlijke worstenbroodjes winkel is overigens niet van de oostappen groep de rest is hoe zou ik het zeggen een 1 sterrencamping meer niet alles is zwaar vervuild en alleen maar achterstallig onderhoud en in het hoogseizoen kantine en snackbar gesloten geen personeel zeggen miss iets meer betalen !

• 5Sharon30-08-2021

Noooooooooit meer

Vreselijk... nooooit weer.. zwembad was erg vies, giga chloorlucht. Sanitair gebouw was ook niet geweldig schoon. Franse slag. Veel lawaai, muziek, overlast van mede kampeerders. Camping zelf deed er vrij weinig aan. Restaurant zat gewoon 2 weken (op 2 dagen na) dicht wegens personeelsgebrek.

• 3Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen
  • 8Moniek24-08-2021

Prima park

Mobile homes zijn nieuw en waren schoon. Het is nog wat leeg , maar een nieuwbouwwijk is ook niet meteen begroeid ,dus het was prima. Brasserie kon je niet eten door personeelstekort maar wel lekker geborreld, snackbar was prima. Er is en leuke ballenbak met apenkooi voor kinderen. Bij de kampwinkel was genoeg keuze. Prijs kwaliteit prima

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 1Jesse24-08-2021

1 grote Varkenstal

Bij binnenkomst al te weinig laken pakketen gekregen… pas in avond de rest zelf moeten halen bij receptie. Eenmaal aangekomen in de ‘ Mobile Home ‘, was het hartstikke smerig, koelkast helemaal onder allemaal plakkerige sappen… ik trok een kastje open en wat bleek? Aangebroken chipszakken en snoepzakken lagen er nog in. Bestek en servies nog smerig en bevatte etens resten. In het matras zaten bloedvlekken en zo leek het ook nog schimmelvlekken… al met al een onverzorgde uitstraling. Dit nooit maar dan ook nooit meer.Peter Gillis, steek wat meer geld in je parken dan in je stomme auto’s.

• 8Annika24-08-2021

Was een super mooi verblijf

Alles was schoon en netjes.. mooie nieuwe chalets. 1 minpuntje was de tv. Deze is erg klein en niet alle zenders deden het. Dus op maandag...geen massa is kassa kijken. Haha..Maar al met al een mooie vakantie

• 9Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden