Hotel De Kwast

We hebben een aantal aanbieders voor De Kwast voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel De Kwast in het Nederlands

Guus En Loes Hens,
4-10-2018

Ons 40 Jarige Huwlijkfeest Gevierd Geweldig , Goed Personeel niets te kort gekomen geweldig geregeld

Personeel erg vriendelijk Zaal mooi versiert naar de wensen van de klant

Ook de overnachting was goed kamers waren netjes en schoon geen klagen

Zeker voor Herhaling vatbaar

Gereisd met vrienden in september 2018

Lekker weekend

bart van gils
22-1-2013

Een heel weekend hier geslapen en gegeten en het was erg lekker, kamers heel schoon, eten was divers. Het cafe beneden was ook heel lekker om even te rusten en een drankje te pakken

Gereisd zakelijk in juli 2012

schoon en heel vriendelijk hotel

broos Ad
16-3-2010

goede service en veel is mogelijk, beneden een gezelig cafe en boven diverse soorten kamers personeel en eigenaar zijn gastvrij en vriendelijk.

en voor de prijs hoef je het zeker niet te laten.

Gereisd alleenreizend in maart 2010

We hebben een aantal aanbieders voor De Kwast voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Kwast in Sint Willebrord, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Kwast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.