Camping Vressels Bos

Camping Vressels Bos
7,7

31 reviews over Camping Vressels Bos in het Nederlands

Met jonge kinderen

Leuke camping voor een paar dagen!

Fam R.
15-8-2018

Leuke minicamping.

Zeer schoon sanitair.

Zwembadje aanwezig.

Leuke activiteiten voor kinderen, pannenkoekenfeest, paardrijden.

Speelgelegenheid als speeltoestel en trampoline, voetbalveld

Jonge eigenaren erg vriendelijk en gastvrij. De oudere eigenaren iets stugger.

Ruime plaatsen.

Waterkraan dichtbij plek.

Het ruikt er wel naar paard.

Het was een topvakantie!

Nancy
31-7-2018

Vresselsbos is een super leuke camping van 2 gezellige eigenaren. De plaatsen zijn ruim, het sanitair modern en zeer schoon. Wij stonden bij de speeltuin. Zo konden we vanuit onze luie stoel heerlijk genieten van alle spelende kinderen. Ook werden er leuke activiteiten georganiseerd. Paardje rijden, buikschuiven, frietfestijn pannenkoekenfeest, knutselmiddag, schilderen. Dit alles geheel kosteloos.

Ons hele gezin heeft echt genoten!

Geweldig

Psychodaddy65
31-7-2018

Superfijne boerencamping met hele lieve eigenaren. Alles ademt hier gastvrijheid uit.

Leuke activiteiten voor de kids en superschoon sanitair.

Winkels op 1km afstand en ruime plaatsen met stromend water dichtbij.

Leuke speeltuin en veld met trampoline en een heel fijn zwembad, kortom voor elk wat wils.

Ruim voldoende

Joost
30-6-2018

Ruim opgezette camping en het zijn mooie plaatsen. Bij aankomst kon het ontvangst wat vrolijker. Opzich heb ik hier niet zo'n last van, maar ik kan me voorstellen dat mensen die als storend ervaren. De camping is onderdeel van verschillende vormen van bedrijvigheid (caravanstalling, paarden, camping, enz). Dit is je terug op het terrein. Wat reseven onderdelen hier, daar nog wat stoelen, hier nog een buis. Het zwembad is prima. Al liggen er wel wat afvoeren te druppen. Geen idee waarom. Opzich niet erg, maar het oogt niet netjes. Het sanitair is top. Schoon en netjes. Er ligt verschillend speelgoed over de camping vrij om te gebruiken. Het idee is goed, maar bijna alles is stuk. Er ontbreekt een wieletje, of het is verroest. Dat is jammer, maar het past wel in het totaal plaatje. Uiteindelijk hebben we genoten, maar er is zeker ruimte voor verbetering. Sterker nog, het barst van de potentie!

Knusse camping in mooie omgeving.

Fam. van Andel
30-6-2018

Vriendelijke ontvangst. Knusse camping door opzet met meerdere kleine veldjes. Mooie omgeving voor enkele dagen. Goed sanitair. Minpuntje was geknal door jagers bij de Hazenputten.

Erg leuke rustige camping in mooi bosrijk gebied

Francy van thiel
11-6-2018

Kleine camping maar kleinkinderen hebben zich goed vermaakt in de speeltuin en bij het kijken naar de paarden. Zwembad aanwezig, schoon maar water nog wat koud. Camping is super schoon en sanitaire voorzieningen zijn nieuw en doucheruimte is erg groot en comfortabel. Wij hadden problemen bij aankomst met onze stroomkabel maar de eigenaar was zo behulpzaam en liet direct al zijn werk vallen om ons behulpzaam te zijn. Super leuke jonge kerel die samen met zijn vrouw het goed voor elkaar hebben op deze camping. Gaan wij nogmaals naar deze camping? Zeker!

Heerlijke camping

San
19-6-2017

Vriendelijke ontvangst. Grote plekken en een geweldig speeltuintje. Het sanitair is super netjes. Ondanks dat het een mini camping is, werd er regelmatig wat voor de kinderen gedaan. Kinderen hebben hier echt de ruimte en kunnen met een gerust hart de camping over. Doordat het kleine veldjes zijn, heb je toch wat privacy. Het zwembad was alle dagen open en echt heerlijk. Niks was te veel en alle puntjes die aangedragen werden, werden door de jonge eigenaars goed opgepikt.

Eens en nooit meer

Pieter
22-5-2017

Je zit meerde keren per dag in de stank van de houtkachel die de warmwatervoorziening verzorgd. Een of meerdere keren per week moet ook de papier- en kartoncontainer er aan geloven en braakt de kachel zwarte rook uit. Je moet in de caravan vluchten met alles dicht of ver uit de buurt weggaan.

Bezoek wordt nauwkeurig bijgehouden. Dochterlief kwam op een gegeven moment met de 2 kleintjes van 1 en 3 jaar even een half uurtje langs om wat te brengen. Gelijk werd er 3 euro bijgeschreven plus 50 cent voor de auto.

Zo'n regime hebben we nog nooit meegemaakt. De oudere dame die de dienst uitmaakt is zeer op de centen.

Daarnaast wordt het stroomverbruik goed in de gaten gehouden en opgemeten.

Verder is er nog een jongeman die in een opgevoerde en gepimpte Subaru Impreza de boel al voor zeven uur 's ochtends wakker brult met een vreselijk uitlaatlawaai. Vriendin of zus even laten met volle vaart op een scootertje over de camping.

Wat eerst een redelijk goedkope nette camping bleek te zijn is een duur verblijf geworden in een ongezonde lucht onder de aanvliegroute van Eindhoven Airport.

Eens en nooit meer

Pierre
11-5-2017

Mooie rustige camping zo in het voorjaar. Sanitair is ook prima en wordt goed onderhouden.

HET GROTE PROBLEEM is de megahoutkachel die vele uren per dag draait.

Het hele warmwater- en verwarmingssysteem van de camping en de 2 woningen van de eigenaren en nog diverse andere opstanden draait op een houtkachel die witte en soms zwarte rook uitbraakt over ons veld. De lucht is af en toe niet te harden. Onbegrijpelijk dat dit mag en ook nog zwaar gesubsidieerd is.

Rustige ,nette camping.

Wies Joosen
25-9-2016

We werden vriendelijk ontvangen,en hadden een ruime mooie plaats.Het toilet gebouw was pas nieuw ,en het werd goed schoongemaakt .Het is een camping voor jong en oud .Het is een rustige camping ,terwijl er voor kinderen genoeg te doen is. Er gelegenheid om te zwemmen (zwembad ligt achter het huis van de camping eigenaar) en dat is voor kinderen heel fijn.Maar dan moet je er als ouders wel zelf bij blijven . Ook kunnen kinderen op bepaalde tijden pony rijden ,en dat is natuurlijk altijd leuk. Er ligt er allerlei informatie voor fietstochten en wandeltochten, want het is een hele mooie streek om met de fiets de omgeving te ontdekken. Onder andere het dorp St Oedenrode is reuze gezellig .Ook is er gratis wifi en goede ontvangst Wij hebben 5 dagen op de camping gestaan en hebben genoten. Wij komen vast en zeker nog een keertje terug.

Toch een tip. Een afgesloten fietsenstalling ,dan zou het helemaal perfect zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vressels Bos in Sint Oedenrode, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vressels Bos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.