Camping Vressels Bos

Camping Vressels Bos
7,6

26 reviews over Camping Vressels Bos in het Nederlands

Erg leuke rustige camping in mooi bosrijk gebied

Francy van thiel
11-6-2018

Kleine camping maar kleinkinderen hebben zich goed vermaakt in de speeltuin en bij het kijken naar de paarden. Zwembad aanwezig, schoon maar water nog wat koud. Camping is super schoon en sanitaire voorzieningen zijn nieuw en doucheruimte is erg groot en comfortabel. Wij hadden problemen bij aankomst met onze stroomkabel maar de eigenaar was zo behulpzaam en liet direct al zijn werk vallen om ons behulpzaam te zijn. Super leuke jonge kerel die samen met zijn vrouw het goed voor elkaar hebben op deze camping. Gaan wij nogmaals naar deze camping? Zeker!

Heerlijke camping

San
19-6-2017

Vriendelijke ontvangst. Grote plekken en een geweldig speeltuintje. Het sanitair is super netjes. Ondanks dat het een mini camping is, werd er regelmatig wat voor de kinderen gedaan. Kinderen hebben hier echt de ruimte en kunnen met een gerust hart de camping over. Doordat het kleine veldjes zijn, heb je toch wat privacy. Het zwembad was alle dagen open en echt heerlijk. Niks was te veel en alle puntjes die aangedragen werden, werden door de jonge eigenaars goed opgepikt.

Eens en nooit meer

Pieter
22-5-2017

Je zit meerde keren per dag in de stank van de houtkachel die de warmwatervoorziening verzorgd. Een of meerdere keren per week moet ook de papier- en kartoncontainer er aan geloven en braakt de kachel zwarte rook uit. Je moet in de caravan vluchten met alles dicht of ver uit de buurt weggaan.

Bezoek wordt nauwkeurig bijgehouden. Dochterlief kwam op een gegeven moment met de 2 kleintjes van 1 en 3 jaar even een half uurtje langs om wat te brengen. Gelijk werd er 3 euro bijgeschreven plus 50 cent voor de auto.

Zo'n regime hebben we nog nooit meegemaakt. De oudere dame die de dienst uitmaakt is zeer op de centen.

Daarnaast wordt het stroomverbruik goed in de gaten gehouden en opgemeten.

Verder is er nog een jongeman die in een opgevoerde en gepimpte Subaru Impreza de boel al voor zeven uur 's ochtends wakker brult met een vreselijk uitlaatlawaai. Vriendin of zus even laten met volle vaart op een scootertje over de camping.

Wat eerst een redelijk goedkope nette camping bleek te zijn is een duur verblijf geworden in een ongezonde lucht onder de aanvliegroute van Eindhoven Airport.

Eens en nooit meer

Pierre
11-5-2017

Mooie rustige camping zo in het voorjaar. Sanitair is ook prima en wordt goed onderhouden.

HET GROTE PROBLEEM is de megahoutkachel die vele uren per dag draait.

Het hele warmwater- en verwarmingssysteem van de camping en de 2 woningen van de eigenaren en nog diverse andere opstanden draait op een houtkachel die witte en soms zwarte rook uitbraakt over ons veld. De lucht is af en toe niet te harden. Onbegrijpelijk dat dit mag en ook nog zwaar gesubsidieerd is.

Oude reviews (archief)

Rustige ,nette camping.

Wies Joosen
25-9-2016

We werden vriendelijk ontvangen,en hadden een ruime mooie plaats.Het toilet gebouw was pas nieuw ,en het werd goed schoongemaakt .Het is een camping voor jong en oud .Het is een rustige camping ,terwijl er voor kinderen genoeg te doen is. Er gelegenheid om te zwemmen (zwembad ligt achter het huis van de camping eigenaar) en dat is voor kinderen heel fijn.Maar dan moet je er als ouders wel zelf bij blijven . Ook kunnen kinderen op bepaalde tijden pony rijden ,en dat is natuurlijk altijd leuk. Er ligt er allerlei informatie voor fietstochten en wandeltochten, want het is een hele mooie streek om met de fiets de omgeving te ontdekken. Onder andere het dorp St Oedenrode is reuze gezellig .Ook is er gratis wifi en goede ontvangst Wij hebben 5 dagen op de camping gestaan en hebben genoten. Wij komen vast en zeker nog een keertje terug.

Toch een tip. Een afgesloten fietsenstalling ,dan zou het helemaal perfect zijn.

super camping!

ivonnevanmameren
29-8-2016

super fijne camping! klein met grote plaatsen, gratis wifi, klein zwembad, bij het bos en waanzinnige schoon en nieuw sanitair! wij komen terug :)

Een heel fijne camping voor jong en oud. Met kinderen is het hartstikke leuk. De speeltuin trampoline en de spelletjes die gedaan worden door de eigenaren maar ook door de verschillende ouders op de camping die dan alle kids uitnodigen. Super toiletgebouw heren en dames apart en ren los afwas gedeelte. Ook is een wasmachines aanwezig voor een kleine vergoeding. Eigenlijk zijn er gewoon verschillen goede faciliteiten en een top gezelligheid.

Als we nog een weekje over hebben en het is goed weer dan komen we deze zomer nog een keer genieten.

Eigenaren en leuke gezinnen op de camping bedankt voor een top week

De camping is een plek van gezelligheid voor iedereen zowel jong als oud. Een plek waarbij de gasten en de eigenaren veel saamhorigheid hebben.

De speeltuin en de trampoline waar onze kinderen uren zoet waren. Ook een duik in het zwembad bij goed weer ontbrak er niet aan. De spelletjes die er georganiseerd werden waren erg gezellig en om het compleet te maken voorzien van een hapje en een drankje. Alles zag er verzorgd uit, het gras netjes gemaaid , en de toilet gebouwen super schoon.

Zeker te weten dat wij als gezin hierheen terug gaan

Fijne vakantie!

Fam van Os
7-7-2016

Leuke camping, geschikte plek voor jong en oud. Er wordt vaak iets geregeld voor de kleintjes, spelletjes en je kunt er zelfs pony rijden.

De camping heeft een nieuw sanitair gebouw, wat er werkelijk netjes en schoon uitziet. Je zit in een bosrijke omgeving met verschillende gezellige dorpjes om de hoek waar je goed kunt eten of op het terras kunt zitten.

De eigenaren zijn vriendelijk en helpen waar kunnen.

Voor ons zeker weer!!

mooie camping maar nooit meer!

heidje
30-6-2016

Afgelopen maand een maand verbleven op deze mooi gelegen camping in een bosrijk gebied. Mooie ruime kampeerplekken...

Sanitairgebouw hagel nieuw en ziet er netjes uit. Echtee vragen wij ons af of t echt goes schoon gemaakt werd dit niet een keer gezien. Bij drukte in t weekend alleen het gedeelte van de heren open.

Onze dochter heeft er heerlijk gespeeld.Echter niet 1x kunnen zwemmen telkens een andere reden waarom t zwembad niet open was..

Ga je met honden raden wij het ten zeerste af... als ze een keer blaffen moet je volgens de eigenaar er maar een emmer water overheen gooien.

Als laatste het ouder echtpaar is zeer onvriendelijk, bemoeizuchtig en belerend.. wij hebben dit als zeer onprettig ervaren en dit nog nooit eerder meegemaakt. Je word nauwlettend in de gaten gehouden en t ene naar t ander regeltje... wij zijn er zelfs door dit alles niet de gehele maand verbleven.

Voor ons dus nooit meer....dit was absoluut geen brabantse gast vriendelijkheid

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vressels Bos in Sint Oedenrode, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vressels Bos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vressels Bos scoort een 7.55 uit 10 op basis van 26 reviews.