Camping Minicamping De Geelders

Camping Minicamping De Geelders

8Fantastisch

Nederland, Noord-Brabant, Sint Oedenrode

Op vakantie geweest naar Minicamping De Geelders?

8Fantastisch

• 6.7Eetgelegenheden

Meer camping info

11 reviews over Camping Minicamping De Geelders

• 8Marian03-08-2020

Uitstekend!

Heel prettig verblijf gehad. Mooie plekken, welke je bijeenkomst zelf mocht uitkiezen. Voor de caravan een zwembadje, schommel, trampoline en heel veel ruimte. Heel schoonsanitair. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 2019
    8A.U.Bakker08-05-2019

Hier komen we terug.

Wij stonden hier vanaf 2e paasdag een week. Leuke minicamping waar we hartelijk werden ontvangen door de eigenaresse. Plek mochten we zelf uitzoeken. Camping is rustig ondanks dat er wel wat spelende kinderen waren. Maar die waren echt niet tot last. Plekken zijn heel groot waardoor een caravan met flinke voortent en luifel ruimschoots geplaatst kunnen worden. Enig verbeterpuntje is de WIFI. Maar daar wordt aan gewerkt. Het sanitair was niet helemaal nieuw maar wel schoon en netjes. De omgeving is erg mooi. Camping ligt in de streek De Meierij met veel fiets- en wandelroutes. Wij komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9Bianca Simonis29-05-2018

Heerlijke camping, super gast vrij!

Kleinschalige caming, veld is goed onderhouden, stenen plaats voor onder de voortent. Sanitair wordt goed schoon gehouden. Onze kinderen vermaken zich hier prima, spingen op de trampoline, schommelen en op de skelter rond crossen, wij hadden geweldig weer, dus werd het zwembad ook neer gezet, hier hebben ze veel gebruik van gemaakt. Na een dag lekker spelen is het tijd om de kalfjes te voeren, ze mogen helpen en je kan van alles vragen, niks is te veel! Wij komen zeker weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 8Hans25-05-2018

Een camping om naar terug te gaan.

Een mooie mini camping, speeltoestellen voor de kinderen en er werd door het prachtige weer een zwembad neer gezet. Vriendelijke eigenaren en alles is bespreekbaar. De kinderen kunnen de boer helpen met het eten geven aan de kalveren. Een prachtige omgeving om te fietsen. Zeker een aanrader en wij komen zeker nog eens terug.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Familie B.12-05-2018

Aanrader!

De eerste keer voor ons op een boerencamping, prima bevallen! ruime verharde plaatsen, schoon sanitair, vriendelijke en behulpzame eigenaren. Er werd een zwembad opgezet voor de kinderen, grote trampoline en voldoende speelmogelijkheden voor de kinderen. Onze jongste vond het geweldig om de te helpen met het voeren van de kalfjes.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

8Gerard &Ria23-08-2015

Uitstekende minicamping

Een frisse ruim opgezette minicamping. In een groene en landelijke omgeving. Mee helpen met de jonge boer, met het voeren van de kalveren, is een leuke afwisseling.

• 4Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Age Faber18-08-2015

Prachtige boerderij camping! volgend jaar weer!

Mooie camping! alle plaatsen zijn bestraat, en men heeft een eigen water aansluiting. Toilet gebouw is zeer schoon, en zelfs campers zijn hier welkom. Ook op de camping is wifi aanwezig. Een club gebouwtje waar men ook met elkaar kan vertoeven, waar bij gelegenheid samen koffie wordt gedronken. Voor kinderen zijn er spelletjes en buiten speelgoed, zandbak,schommel, en zelfs een zwembadje. eigenaren zijn zeer klant vriendelijk.

• 2Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8M W28-07-2015

Voor herhaling vatbaar.

Deze kleine en rustige camping is voorzien van alle gemak. Ruime kampeerplaatsen, prima sanitaire voorzieningen en een recreatieruimte voor liefhebbers van gezelligheid en/of televisie. De kampeerplaatsen hebben een verharding onder voortent/luifel, heel handig. Een prima uitvalsbasis voor de vele mogelijke fiets- en wandelroutes.

Gereisd met partner in juli 2015

• 8R.Boezerooij31-05-2015

prima camping

Fijne rustige camping,op fiets afstand van grote campingwinkel in Schijndel. Voor kleine kinderen is er een zandbak en voor iets grotere een schommel en een skelter en nog wat. De afwasplaats is schoon, evenals de toiletten en de douches. Tevens is er gratis wiffi. We zijn er tijdens de pinksterdagen 2015 geweest en hebben zeer genoten.Ook kregen we van de zeer vrolijke en vriendelijke gastvrouw veel tips om de omgeving te verkennen. voor de omgeving,kortom echte aanrader.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2015

• 8marloes05-04-2013

leuk weekend gehad

de camping ligt op een mooie plek we hebben lekker gewandeld. de boer was erg vriendelijk en kwam regelmatig een praatje maken. de kinderen hebben zich prima vermaakt en vonden het leuk om bij de kalfjes te mogen helpen.. wij gaan zeker nog terug naar de camping

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair