Bed and Breakfast Het Steenuiltje

Bed and Breakfast Het Steenuiltje
9,1

13 reviews over Bed and Breakfast Het Steenuiltje in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Geweldig naar ons zin gehad !!

Gerrit Elbersen
2-6-2018

Wij hadden een arrangement bij sterrenrestaurant Wollerich, een 5 gangen diner met een overnachting in B&B "Het Steenuiltje". We hebben dit beiden als erg leuk, lekker en gezellig ervaren. Ontvangst bij het Steenuiltje was erg leuk, de locatie en de accommodatie waren perfect. s'Avonds door onze gastvrouw naar het restaurant gebracht en na het diner door een medewerker van het restaurant weer naar onze B&B gebracht. Na s'morgens genoten te hebben van een lekker ontbijt zijn we huiswaarts getogen.

Ferry en Titia
11-4-2017

's Ochtends gebeld of we konden komen overnachten en 's middags met open armen ontvangen. Perfecte kamer die van alle gemakken voorzien is. Een prachtige pony, Tony genaamd. De liefste duitse herder die er is en een gastvrijheid waar je blij van wordt. Door dit verblijf en deze ontmoeting hebben wij een fantastisch weekend gehad. Dank! We wisten niet dat het brabantse land zo mooi kon zijn.

Geweldig! Wat een prachtige locatie

Aart en Marry de Haan
22-8-2016

B&B Het Steenuiltje in Sint Oedenrode. We werden zeer hartelijk ontvangen! We hebben een prachtige midweek gehad bij Pietje en Joric. Een aanrader met prima service. En heerlijk ontbijt.

Je kunt daar mooie wandelingen maken en het zwembad is Top. Een plek waar we zeker nog eens naar toe gaan.

Wauw, dit is mooi!!!

paul
14-6-2016

Gastvrijheid in Noord-Brabant op z'n best!!! leuke ontvangst, leuke inrichting. We voelden ons gelijk thuis!En we hebben de steenuil gezien!!

Gastvrije mensen, de rust buiten, smaakvol ingericht huisje. En we hebben de steenuil gezien! We kunnen geen minpunten bedenken, het is alleen maar plus!

Geweldige plek

John
13-6-2016

De Bed&Breakfast is gelegen in een vrij ongerept deel van Noord Brabant. Ideaal om even weg te zijn uit de drukten en verwent te worden met Brabantse gezelligheid en gastvrijheid (en niet het Bourgondische leven te vergeten). Een weekendje weg, geheel tot rust gekomen.

Heerlijk ontspannen

Maria
12-6-2016

Gastvrije mensen, mooie omgeving en wandel en fietsroutes liggen al voor je klaar in het huisje!

Heerlijke plek om te ontspannen en van de omgeving te genieten. Huisje was heel comfortabel en in alles voorzien. Zeker een aanrader!

Mogen we terug

De 3 ladies
3-9-2015

De streek is prachtig! Rust en actie vinden hier hun balans. Al de bewoners van de hoeve maken dat je je welkom voelt. De hond DJ en Ronny de pony voor de nodige knuffels en eigenaars Pietje & Yorik voor tips over de omgeving. S'ochtens en s'avonds eten onder de patio. En na een actieve wandeling gaat er toch niets boven een duik in het zwembad ! Zalig.....

Onze batterijtjes zijn weer opgeladen al moeten we toch even afkicken van deze zalige meidendagen. Bedankt dat we van jullie pareltje mee mochten genieten!

rustgevend

Wolters
27-8-2015

Prachtige ruime B&B. Gastvrije eigenaren met goede balans tussen betrokkenheid en privacy bieden. Na ontspannen weekend ook twee dagen in rust kunnen werken.

Schoon zwembad !.

Super

Hans en Jenny
27-8-2015

Aangename accommodatie , lekker zwembad en vriendelijke gastvrouw en gastheer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Steenuiltje in Sint Oedenrode, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Steenuiltje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Het Steenuiltje scoort een 9.13 uit 10 op basis van 13 reviews.