Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Het Steenuiltje

NederlandNoord-BrabantSint Oedenrode

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Het Steenuiltje voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 17 reviews

Meer bed & breakfast info

17 Reviews over Het Steenuiltje

• 9Marlies van Grinsven23-09-2022

Fantastisch!

We zijn erg vriendelijk ontvangen. Heel mooi verblijf met zwembad. Erg lekker ontbijt met uitzicht op de schapen. We hadden een arrangement met een diner bij Wollerich. Alles was top! :)

• 9Kristel26-07-2021

Heerlijk!

Pietje is de gastvrouw. Je krijgt een warm ontvangst en alles staat klaar en is schoon. Het zwembad is ook heerlijk voor een verfrissende ochtendduik. Het ontbijt is veelzijdig en vers! Wij zien een bezoek in de toekomst weer met veel plezier tegemoet

• 10Sylvia21-08-2019

Aanrader!

Fantastisch mooi en schoon huisje op het terrein bij hele lieve en gezellige mensen. Mooie groene omgeving met in de buurt genoeg terrasjes en restaurantjes.

• 10Per28-07-2018

Heerlijk

Superlieve en attente gastvrouw. Reed ons gewoon even naar de supermarkt en de volgende dag omdat OV niet reed heeft zij ons naar het station gebracht 😍 Lekker privé zwembad, wat echt vrij uniek is in Nederland. Eigen huisje en geen andere gasten, heerlijk. Omgeving landelijk en je komt tot rust.

• 10Gerrit Elbersen02-06-2018

Geweldig naar ons zin gehad !!

Wij hadden een arrangement bij sterrenrestaurant Wollerich, een 5 gangen diner met een overnachting in B&B "Het Steenuiltje". We hebben dit beiden als erg leuk, lekker en gezellig ervaren. Ontvangst bij het Steenuiltje was erg leuk, de locatie en de accommodatie waren perfect. s'Avonds door onze gastvrouw naar het restaurant gebracht en na het diner door een medewerker van het restaurant weer naar onze B&B gebracht. Na s'morgens genoten te hebben van een lekker ontbijt zijn we huiswaarts getogen.

• 8Ferry en Titia11-04-2017

's Ochtends gebeld of we konden komen overnachten en 's middags met open armen ontvangen. Perfecte kamer die van alle gemakken voorzien is. Een prachtige pony, Tony genaamd. De liefste duitse herder die er is en een gastvrijheid waar je blij van wordt. Door dit verblijf en deze ontmoeting hebben wij een fantastisch weekend gehad. Dank! We wisten niet dat het brabantse land zo mooi kon zijn.

• 9Aart en Marry de Haan22-08-2016

Geweldig! Wat een prachtige locatie

B&B Het Steenuiltje in Sint Oedenrode. We werden zeer hartelijk ontvangen! We hebben een prachtige midweek gehad bij Pietje en Joric. Een aanrader met prima service. En heerlijk ontbijt. Je kunt daar mooie wandelingen maken en het zwembad is Top. Een plek waar we zeker nog eens naar toe gaan.

• 10paul14-06-2016

Wauw, dit is mooi!!!

Gastvrijheid in Noord-Brabant op z'n best!!! leuke ontvangst, leuke inrichting. We voelden ons gelijk thuis!En we hebben de steenuil gezien!!

• 10Paul14-06-2016

Je voelt je gelijk thuis op deze heerlijke plek!

Gastvrije mensen, de rust buiten, smaakvol ingericht huisje. En we hebben de steenuil gezien! We kunnen geen minpunten bedenken, het is alleen maar plus!

• 10John13-06-2016

Geweldige plek

De Bed&Breakfast is gelegen in een vrij ongerept deel van Noord Brabant. Ideaal om even weg te zijn uit de drukten en verwent te worden met Brabantse gezelligheid en gastvrijheid (en niet het Bourgondische leven te vergeten). Een weekendje weg, geheel tot rust gekomen.

Bed & Breakfast Het Steenuiltje info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden