Camping Dommeldal

Camping Dommeldal

3 reviews over Camping Dommeldal in het Nederlands

Super mooie camping plaats voor mens en paard

chelly27
25-6-2013

Wij zijn hier 3 jaar geleden geweest we zijn hier tijdens Extrema outdoor geweest een weekend voor een leuk prijsje aardige mensen en heel behulpzaam toen we een Taxi nodig hadden omdat ze wisten dat we naar extrema gingen deden ze ook niet moeilijk als we later zouden vertrekken deze optie vertelde ze ons hier waren we heel blij want naar extrema gaan en zonder katertje terug komen lukt bijna niet . Je mag ook je paard mee nemen alleen betaal je hier ook een klein bedrag voor is niet duur dus neem zeker een kijkje op hun website. wij waren hier zonder kinderen maar ik weet zeker dat kinderen hier ook heel veel plezier zouden hebben

Gereisd Met partner in juni 2009

zeer vriendelijke mensen

gerard
18-1-2011

alles kan, niets moet. boerin zeer vriendelijk. hele lieve paarden waar je op kan rijden. mijn dochter heeft er les gehad, in drie weken meer geleerd dan twee jaar manege. grote campingplaatsen en gewoon stroom. gaan weer terug in de zomer.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

topper

stefan
6-4-2010

het was super ! Mooie ruime kamers. internet verbinding lekker midden in de natuur. echt om te genieten.

Gereisd Met partner in Tue Apr 06 2010 11:39:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dommeldal in Sint Oedenrode, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dommeldal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.