Camping De Graspolstersterstersterster

Meer camping info
Tonen op kaart

77 reviews over Camping De Graspol

• 9Jan en Martha Zengerink29-04-2019

Wat een geweldige camping. Hartelijke ontvangst met heerlijke koffie, krantje en folders mee, grote plekken, beschut of wat meer open, prachtig sanitair en zelfs een vaatwasser. Apart hondenveld, lieve betrokken eigenaars, mooie omgeving, fiersroutes liggen klaar voor je.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2019

• 10Rian en Hans22-04-2019

Geweldig!

Wat een fantastische camping! Het sanitair is super, modern en functioneel. Fijne douches en schoon. Er is zelfs een vaatwasser aanwezig. Ontvangen met koffie/thee. Duidelijke uitleg, voldoende informatie zoals bezienswaardigheden fiets en wandelkaartjes. Een zeer mooie natuurlijke omgeving. Honden zijn meer dan welkom op een speciaal hondenveld. Mooie speelweide voor honden waar ze los kunnen spelen met soortgenoten. Een heerlijk rustige camping met zeer grote plaatsen. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    10Joke13-09-2018

Heerlijke camping. Twee hardwerkende eigenaren die het iedereen naar de zin maken. Pracht plaatsen en uitstekend sanitair. De wekelijkse maaltijden op vrijdagavond erg gezellig.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Daniël13-07-2018

Kwaliteit van een 4-sterrenhotel

Ik schrijf niet snel een review, maar voor deze camping maak ik een uitzondering. Wat een fantastische camping is dit. Ik heb diverse campings bezocht, maar dit is veruit de beste camping die ik tot nu toe ooit heb gezien. Wat ik waardeer aan deze camping, is dat er niet alleen aan de grote lijn wordt gedacht, maar ook aan de details. Letterlijk en figuurlijk! Je ziet vaak bij campings dat sanitair in eerste instantie wel schoon oogt, maar kijk je naar boven dan zie je randen die stoffig zijn of enkele spinnenwebben. Bij deze camping worden ook stoffige randen en spinnenwebben weggehaald. Elke parkeerplek is voorzien van een oplaadpunt, er is een koelkast aanwezig, je krijgt bij aankomst een uitgebreid folderpakket mee, de eigenaren van de camping zijn vriendelijk en meedenkend, de camping is heerlijk rustig en er is per campingplek genoeg privacy. Kortom: een camping met de kwaliteit van een 4-sterrenhotel. Ik ben erg onder de indruk!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Addy en Leo de Mooij27-06-2018

Een camping om zéker terug te komen!!

Natuurcamping De Graspol is super! Het ontvangst door het echtpaar was al bijzonder: koffie en ondertussen uitleg over de camping, de omgeving, etc. De campingplaats is heel ruim en de hele camping oogt ruim en rustig. Er is veel gelegenheid om te wandelen en te fietsen en op vrijdagavond kan je in de kantine tegen betaling lekker genieten van een chinees of Italiaans buffet. 's Avonds laat worden de toiletten nog schoongemaakt (!) en door de verwarming en het muziekje is het zó relaxed om naar het toilet of douches te gaan!

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Arina29-04-2018

Fantastisch voor herhaling vatbaar😁

Een heel warm welkom. Hele vriendelijke eigenaren. Prachtige grote plaatsen. Mooi en schoon sanitair. Mooie omgeving. Rust rust rust

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2018

• 7Ton Kuiper16-04-2018

Prachtige camping maar geen natuurgevoel door gelu

Prachtig aangelegde camping met mooie grote plaatsen. Sanitair is heel mooi en erg schoon. Het geluid van de vliegtuigen richting Eindhoven vonden wij niet storend, het geluid van de A50 echter wel. Vanwege de prachtige camping zou ik er weer naartoe gaan, maar het geluid van de A50 weerhoudt ons.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2018

• 2017
    10Theo en Gerda29-09-2017

Wij hebben weer fijne weken gehad .

We komen hier al een aantal jaren op de camping en genieten steeds weer van de fijne sfeer en schoon sanitair op deze camping. Marco, Aurora en Kayleigh maken het voor iedereen een bijzondere tijd.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Sylvia Verhoeks25-08-2017

in 1 woord Grandioos

Lees gewoon de beschrijving van deze camping , dan kom je niet voor 'n teleurstelling te staan . Je krijgt echt alles wat er wordt beloofd .

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Annick15-08-2017

Met de caravan op hotel 😉

Zeer vriendelijke ontvangst op de camping. Met een kopje koffie werd alle uitleg gegeven over de camping en de omgeving. Alle plaatsen waren bezet maar toch was er plaats en ruimte genoeg. Ook in het zeer propere, moderne, sanitair was het nooit aanschuiven. We konden er jammer genoeg maar een paar dagen blijven en hebben dus niet van alles kunnen genieten ( fitness, mooie wandelingen...). Proficiat aan de uitbaters om van de grote vlakte zo'n gezellige mooi verzorgde camping te maken. We hopen dat ze het zo kunnen houden en dat de charme van de toeristische plaatsen steeds overheerst tegenover de seizoensplaatsen. Wij kijken met een warm gevoel terug op onze paar vrije dagen.

Gereisd met partner in augustus 2017

7 tips over Camping De Graspol

• H.J. van der Vlies, 16-07-2014

Dus voor een 55 plusser voldoende vertier.De omgeving is ook heel mooi, het plaatsje Sint Oedenrode heeft leuke winkels en terrassen.

• akreijne, 16-08-2012

Het plaatsje St. Oedenrode. Ligt 2 km van de camping en is een heel gezellig plekje op naar toe te gaan. Leuke terrasjes en winkeltjes en stukje cultuur. De omgeving is prachtig om te fietsen. Je krijgt wandel en fiets routes bij de receptie van de camping.

• Theo en Tiny en Luuk van Spreuwel, 06-08-2012

De familie Witlox heeft veel folders wat betreft van de omgeving en activiteiten

4 vragen over Camping De Graspol

• Bart De vries, 10-03-2019

Reserveren

Graag zouden wij weer net als vorig jaar gebruik willen maken van uw faciliteiten. Aankomst zaterdag 20 juli vertrek 31 juli We komen met een klein campertje (ford). Indien mogelijk graag plek 213. Hoor graag van u.

Vriendlijke groeten,

Bart en Tineke de Vries

• Angela Verweij, 28-12-2018

sanitaere voorzieningen voor mindervaliden

is er een douche en WC voor rolstoelgebruikers

• Van Til, 05-05-2018

Bezetting in september

Wij willen in September naar deze camping, zijn er dan nog gasten?

• BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine