Bed and Breakfast De Bimd Hoeve

2 reviews over Bed and Breakfast De Bimd Hoeve in het Nederlands

Gaat wel

De vos
24-7-2019

Mooie locatie, prima bedden en mooie kamers . Ontbijt was zeer teleurstellend. Zachte broodjes maar wij verwachten voor die prijs op zn minst een verse croissant en wat luxere broodjes en beleg dan servelaat en boterhamworst, ham,kaas. Theewater zat in de verkeerde kan, smaakte naar koffie. Ook de tweede dag.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige locatie geleid door vriendelijke mensen

Bert
19-6-2012

Locatie om zeker terug te komen! Landelijk gelegen Bed and Breakfast met prima kamers/app. Uitzicht over de weilanden. Zeer vriendelijk ontvangen door de dochter des huizes, die uitleg gaf over het verblijf. In het app. is koelkastje aanwezig gevuld met koele drankjes tegen zeer schappelijke prijsjes. De woon- en slaapkamer, alsook de badkamer zag er zeer schoon uit. Voor het avondeten kun je terecht in het nabij gelegen St. Oedenrode, waar verschillende restaurantjes zijn. Voor het ontbijt hoef je zeker niet naar St. Oedenrode. Dit wer geserveerd in het appartement. Kortom een prima verblijf.

Gereisd Alleenreizend in Thu May 31 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Bimd Hoeve in Sint Oedenrode, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Bimd Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.