Hotel De Ruwenberg

Zakelijk

Toppertje, maar.....

Dirk M.
10-9-2018

Prima hotel, zeer behulpzame en vriendelijke bediening. We hadden een rustige kamer gevraagd én gekregen. Fijn! Propere en prima wellnessfaciliteiten (sauna + zwembad). Toplocatie en streek, gezellig stadje op wandelafstand. Eén ding echter: vermijd het restaurant! Extreem lang moeten wachten, en eten was zeer wisselvallig. Voorgerecht was OK, hoofdgerecht was echt niet te eten (hamburger), want totaal verbrand vlees. Toen ik dit gemeld had kwam er ook geen reactie voor een alternatief of nieuwe, wat ik toch wel fijn had gevonden. Restaurant mijden dus, er zijn genoeg gezellige alternatieven in het stadje op wandelastand. Voor de rest top !!

Een echte aanrader!

Buerwinkel
24-7-2018

Een heerlijke overnachting gehad in dit hotel. Het ligt midden in een mooi stuk natuur maar je bent ook zo in de stad Den Bosch. Bij aankomst vriendelijk geholpen, kamer netjes enige puntje waren de kitrandjes in de badkamer deze mogen vervangen worden. Een echte aanrader is het diner in het restaurant, wij hebben onwijs lekker gegeten voor een normale prijs. Moesten wel even in de bar wachten op een tafel op het terras maar dit ging vrij vlot. Ontbijt ook heerlijk en leuk dat je buiten kan ontbijten met een prachtig uitzicht. De tuin van het hotel is groot en hier kun je ook heerlijk in relaxen. Helaas ging het uitchecken bij ons minder goed. Er werd een verkeerde kamer aangeslagen en zo kregen wij verkeerde rekeningen. Uiteindelijk goed opgelost maar wel belangrijk dat het personeel achter de receptie weet wat ze moeten doen. Wij raden dit hotel zeker aan. Ontspan, geniet en beleef!

Relaxe weekend met dochter

Mirjam en Rachel
24-9-2017

Fijn gastvrij hotel. Schoon comfortabel en schitterende ligging. Heerlijk zwembad. Compleet ontbijt. Ook nog geboft met het weer. Dus kunnen genieten van de vele terrassen met prachtig zicht op de weilanden. Heerlijke bedden.

Prima

Hugo
25-8-2017

Zeer vriendelijk personeel. Prachtige ligging. Veel fasciliteiten. Dicht bij 's-Hertogenbosch en toch rustig gelegen in mooi park aan de Dommel. Prima ontbijt en goed verzorgd diner.

Mooi hotel in mooie omgeving

Bruggeman
27-7-2017

Zeer vriendelijk personeel. Veel faciliteiten o.a. sauna en zwembad. Kamer oke, met goede bedden. Badkamer iets oudbollig, niet altijd een bad. Qua ligging prima, natuurgebieden, maar je fiets ook zo naar de stad met prima terrassen.

Restaurant in hotel heeft in het weekend zeer beperkte kaart, maar wel verse producten. Ontbijt is wat je mag verwachten op dit niveau, geen uitschieter. Wel prima koffie

Prima hotel

Dirk
18-7-2017

Wij waren hier voor een huwelijk in de omgeving. Wij hebben hier een nacht geslapen. Kamer is goed en rustig, ontbijt voldoende en de service uitstekend.

Compleet, volledig verzorgd

Bart G.
3-2-2017

Van alle gemakken voorzien. Personeel dat de vriendelijkheid zelf is. Gratis ruim voldoende parkeerplaatsen. Schone, ruime kamers. SERVICE met hoofdletters. Dit is hoe je een vakantie/weekend weg wilt beleven. Zelfs als je geen zwemkleding hebt meegenomen, kun je deze lenen (je betaalt gelukkig wel reinigingskosten :) ). Enigste nadeel is dat het niet bij een centrum in de buurt ligt. Wel mooi ruim opgezet met mooie uitzichten.

Niet als particulier

Nienke de Bie
28-11-2016

Begrijpelijk richt de Ruwenberg zich op congressen en groepen. Nacht 1 hebben we van kamer moeten verwisselen in verband met geluidsoverlast van een personeelsfeest. Nacht 2 werd ons vriendelijk (dat is het personeel zeker) verzocht wederom te wisselen in verband met verwacht nachtelijk overlast van een dispuut. Al met al als particulier, voor een duur weekendje weg, weinig gastvrij. Wij kiezen een volgende keer een ander hotel.

Een aanrader, rustige ligging, gerieflijk hotel

Joke van Wattum-van Koppen
1-5-2016

Keuken was prima, comfortabele kamers, rustige ligging.

Ontbijttijd wat vroeg. (tot 09.00)

Missen heel veel puntjes op de i

Appie
8-4-2016

Eerst het belangrijkste in een hotel...het bed...dat is prima...goed bed. Helaas maar 1 soort kussen, maar goede matras. Ook het personeel is vriendelijk. Maar dan...bij aankomst ging het mis. Zondagavond 22 uur. Dame geeft mij de sleutel en laat mij zien waar alles is. Op mijn kamer aangekomen blijkt dat de kamer niet is schoongemaakt. Kussen zonder hoezen op de stoelen, dekbed zonder hoes op de grond. Na bellen komt receptie dame naarboven met de melding dat ze er toch op vertrouwen moet kunnen dat de kamer schoon is...ja, ik had hetzelfde gevoel. Andere kamer, kopje koffie voor de moeite en dame belooft de sleutel onder de deur van nieuwe kamer door te schuiven zodat zij mij niet meer hoeft te storen. Volgend dag, geen sleutel, receptie gebeld. Sleutel geregeld. Dan de kamer zelf, voor 125 per nacht verwacht je minimaal de basics, maar...geen waterkoker of koffiemogelijkheid op de kamer, geen badjas (ondanks dat er een zwembad is), tv met beeld van 40cm doorsnede, geen minibar, geen flesje water op de kamer. Kortom niks extra's buiten goed bed. Een oude badkamer en in de 5! nachten dat ik hier verbleef ivm taalcursus, is mijn bed geen 1 x verschoond. Heeft daarmee meer van een appartement. Deze zaken ook aangegeven bij de jongen van de receptie de avond voor vertrek. Zijn reactie was dat dat allemaal wel aanwezig was maar in de "andere vleugel". Vast goed bedoeld, maar geen antwoord waar ik blij van word. Kortom, schoon maar oud en mist zowel in competent personeel als in kamer luxe. Voor mij geen tweede keer en zal een ieder dan ook niet aanraden hier te logeren voor deze prijzen.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Ruwenberg in Sint-Michielsgestel , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Ruwenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.