Camping 't Skônste Plekske

Meer camping info

200 reviews over Camping 't Skônste Plekske

• 2018
    9Familie Cremers22-05-2018

Voor Opa, Oma en de (klein)kinderen!

Prachtige mini-camping aan de rand van Schijndel. Vriendelijke eigenaar en eigenaresse met een passie voor ezels. Veel voorzieningen voor kleine kinderen (traptractoren, fietsjes, ezel rijden, trampoline). En voor de grote kinderen een eigen buitenkachel met hout om 's avonds lekker bij te borrelen. Mooi en schoon sanitair, maar bij drukte kan het even wachten zijn bij de (twee) douches. Er is geen restaurant op de camping, maar de eigenaresse verwees ons naar een uitstekend restaurant op een minuut of vijf fietsen en dan is er in schijndel nog de Pannenkoekenboerderij...

• 2Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Danielle13-05-2018

Geweldige gastvrije, ruime, rustige natuurcamping

Wat een geweldige plek en enorm gastvrij. Wij (mijn moeder en ik) hebben enorm genoten. De ezelwandeling is een absolute aanrader, zeker als je avontuur zoekt. Doen! Ook Schijndel is de moeite waard en de omgeving van deze kleinschalige minicamping is prachtig. Wij zijn perfect opgevangen bij aankomst, geholpen met de ezel bij terugkomst van de wandeling en bij vertrek met een goed gevoel naar huis gegaan. Een echte aanrader voor jong en oud.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in april 2018

• 9Cor en Corrie08-05-2018

Fijne camping!

Wat een heerlijke camping. Hartelijke ontvangst, lekker rustig, goed sanitair en een fijne gemoedelijke sfeer. Wij komen zeker terug! Tip: neem wel wat deet mee tegen de muggen in de avond.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Opa in Tour06-05-2018

Fantastisch!

Wat een heerlijke camping. Leuke eigenaren, de camping is heel goed onderhouden en je kan tot de late uurtjes van de zon genieten. Als het kouder word kan je voor 5 euro een vuurkorf en een bak hout halen, waardoor je lekker buiten kan blijven zitten. De ezels op de camping vinden we toch wel erg gezellig! Wij houden erg wandelen en dat kan je hier prima doen. Het sanitair word vaak schoongemaakt en is goed onderhouden.

Wij komen zeker voor een vijfde keer terug!

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Maaike05-05-2018

Gezellig en leuk!

Super leuke minivakantie gehad in het skonste plekske. Overnacht in de pipowagen die eenvoudig is maar compleet, tot de vliegenmepper en nachtlampje aan toe. Heel gastvrij ontvangen met persoonlijke aandacht. Met fijn weer kun je er met kids, die van mij zijn 3, 5 en 6 heerlijk spelen, voor iedereen een fietsje of skelter en ingegraven trampoline. Fijn gewandeld met lieve ezel waar de kids om beurten op konden zitten. Super leuke ervaring voor een fijn prijsje. Wij gaan zeker nog eens terug!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

10Sam en Ellen22-10-2017

Gemoedelijk

In de herfstvakantie samen met mijn zoontje gelogeerd in een Pipowagen (wat was er veel aanwezig in die pipowagen). We hebben een erg vriendelijk ontvangst gehad. Op maandagmiddag hebben we een ezel gehuurd voor 4 uur. Wat een lief beestje was dat. Mooie omgeving. Leuk die speeltoestellen, skelters en fietsjes. We hebben ons goed vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 10Dick en Henriette07-09-2017

Een verademing !!

Deze camping straalt rust uit, mede door de enorme gastvrijheid van de eigenaren. Het sanitair is zeer goed. Eindelijk een douchegelegenheid waar je fatsoenlijk kunt douchen zonder dat je spullen nat worden.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Nadia25-08-2017

Heerlijk toeven met kinderen. F

Trampoline springen, rondcrossen met de fietsen en skelters, ezeltjes knuffelen, vers eitje van de kippen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Liha19-08-2017

gezellige camping

Prima camping, goed ontvangst.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Verplanken17-08-2017

een plek waar je moet geweest zijn!!

Rustige, zeer nette en klantvriendelijke camping. Ideaal voor verlengd weekend of weekend. Ideaal met kinderen. Dichtbij campingwinkel De Wit. Een aanrader!!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017