Camping 't Skônste Plekske

188 reviews over Camping 't Skônste Plekske

• 2018
    10Cor de Lange16-07-2018

Geweldig!

De gastvrouw en gastheer zijn zeer openhartig en behulpzaam. Leuke ezeltjes voor een wandeling met de kinderen, of lekker alleen. Fijne douches waar je niet een muntje, of kaartje of iets dergelijks voor nodig hebt. Ik heb al veel gekampeerd en op elke camping had ik eigenlijk een minpunt, maar op camping 't Skônste Plekske heb ik echt genoten!

• 10Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in juli 2018

• 9Jill mc Cabe12-07-2018

Fantasties

Een fijne camping met gezellig gastvrije eigenaars. Je voelt je meteen welkom

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Froukje Hoobroeckx04-07-2018

Wat een leuke, flexibele, aardige mensen!

Het kampeerterrein zelf Is wat eenvoudig van opzet: een paar rechte veldjes. Maar alles eromheen zorgt voor een heel fijne sfeer. Leuke spontaneen flexibele gastvrouw- en-heer, lieve ezeltjes in een weitje die je ook nog kunt huren voor een wandeling , goed verzorgd sanitair in vrolijke kleuren en gezellige speledingen voor de kinderen. Gewoon een gezellige boel!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Johan de Vos02-07-2018

Fantastisch en een aanrader

Dat het een fijne camping is met een super vriendelijk eigenaresse Goed schoon sanitair. Goede sterke WiFi. Wij hebben er ruim een week gestaan en genoten. Mooie fietsomgeving en wandelmogelijkheden. Grote Jumbo op 1700 meter.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Rolloos31-05-2018

Hele fijne camping, wij gaan zeker weer!

We zijn al een paar keer op deze camping geweest in 2017 en 2018. Een erg fijne camping, goed onderhouden, leuke mensen. Mooi sanitair en altijd netjes schoon. Ruime plaatsen. De kinderen komen er heel graag en mogen vaak helpen met het verzorgen of wandelen met de dieren. Er is genoeg speelmateriaal voor de kinderen aanwezig. Bbq is geen probleem en ook het stoken van een vuurkorf in de avond mag allemaal, deze zijn ter plaatse te huur inclusief een krat hout. Heerlijke plek om te kamperen!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 9Jacqueline28-05-2018

Relaxed kamperen

Goed verzorgde camping. Schoon sanitair en ruimte om af te wassen. Mooie grasvelden met ruime plaatsen. Zeer vriendelijke en flexibele beheerders. Vanaf de camping loop je direct een wandelpad op, ideaal met een hond. Zeer mooie omgeving om te fietsen. De ezels en kippen maken het buiten-gevoel compleet. Voor kinderen is dit ook een heerlijke plek met veel buitenspeelgoed, zonder dat dat hinderlijk is voor gasten zonder kinderen.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Jet en Frank28-05-2018

Genieten!

Super camping óók voor de kleintjes. Zwembadje, waterpistolen, èn super weer dus dolle pret dat gold zelfs voor de papa's, mama's, opa's en oma's. Het (korte) tochtje met de Shetlander en de Ezel werd erg gewaardeerd door de kids. We komen zeker terug!!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 9Ellen27-05-2018

Kei skôn

Voor een familiereunie waren we met 15 familieleden 3 dagen te gast bij hele gastvrije eigenaren, een mooie kleinschalige camping, schoon sanitair, lieve ezels, elke avond een krat hout voor de vuurkorven en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Familie Cremers22-05-2018

Voor Opa, Oma en de (klein)kinderen!

Prachtige mini-camping aan de rand van Schijndel. Vriendelijke eigenaar en eigenaresse met een passie voor ezels. Veel voorzieningen voor kleine kinderen (traptractoren, fietsjes, ezel rijden, trampoline). En voor de grote kinderen een eigen buitenkachel met hout om 's avonds lekker bij te borrelen. Mooi en schoon sanitair, maar bij drukte kan het even wachten zijn bij de (twee) douches. Er is geen restaurant op de camping, maar de eigenaresse verwees ons naar een uitstekend restaurant op een minuut of vijf fietsen en dan is er in schijndel nog de Pannenkoekenboerderij...

• 8Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Danielle13-05-2018

Geweldige gastvrije, ruime, rustige natuurcamping

Wat een geweldige plek en enorm gastvrij. Wij (mijn moeder en ik) hebben enorm genoten. De ezelwandeling is een absolute aanrader, zeker als je avontuur zoekt. Doen! Ook Schijndel is de moeite waard en de omgeving van deze kleinschalige minicamping is prachtig. Wij zijn perfect opgevangen bij aankomst, geholpen met de ezel bij terugkomst van de wandeling en bij vertrek met een goed gevoel naar huis gegaan. Een echte aanrader voor jong en oud.

Gereisd met vrienden in april 2018

6 tips over Camping 't Skônste Plekske

• patrick, 05-05-2014 Rapporteren

Geen caravan maar wel kamperen dan zijn er leuke Pipo karren waar je in kan verblijven.

• Dirk en Tineke, 28-04-2014 Rapporteren

Prima plek om vanaf deze camping op de fiets naar Paaspop te gaan.

• hilde morjean, 18-04-2014 Rapporteren

Wij combineerden de overnachting met een meerdaagse ezeltocht. 1 woord: FANTASTISCH !

0 vragen over Camping 't Skônste Plekske

Camping 't Skônste Plekske info